OI ASV Nouze -(log) Regulační mez nedosažena
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OI ASV Nouze -(log) Regulační mez nedosažena
Zdravím potřebuju radu OI ASV neustále padá do nouze.
Chyba 17964 - Regulace plnícího tlaku - Regulační mez nedosažena P1556-35-00
Co se udělalo
Kontrola podtlaků - hadiček
Na zkoušku jiný N75
Na zkoušku jiná váha - stav váhy neznámý
Jiné turbo
Kontrola těsnosti vedení vzduchu
Bez výsledku
Zkusil jsem udělat log, ale v nějakých 2000ot to spadne do nouze. 1,3,10 - 1,3,11
http://leteckaposta.cz/160328450
Chyba 17964 - Regulace plnícího tlaku - Regulační mez nedosažena P1556-35-00
Co se udělalo
Kontrola podtlaků - hadiček
Na zkoušku jiný N75
Na zkoušku jiná váha - stav váhy neznámý
Jiné turbo
Kontrola těsnosti vedení vzduchu
Bez výsledku
Zkusil jsem udělat log, ale v nějakých 2000ot to spadne do nouze. 1,3,10 - 1,3,11
http://leteckaposta.cz/160328450
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ano komplet sání průchozí.
Ráno jsem jel do práce vše OK a odpoledne už to nejelo
Vůbec nechápu proč tam nejde vzduch vše je průchozí
Zejtra to pro sichr ještě projdu celej filtrbox atd...
Nejdřív jsem myslel že tam nejde nafta tak jsem mu dal napít přímo z flašky, a nic.
Tady je ještě log z normální jízdy jestli to něco napoví http://leteckaposta.cz/521244861
Ráno jsem jel do práce vše OK a odpoledne už to nejelo
Vůbec nechápu proč tam nejde vzduch vše je průchozí
Zejtra to pro sichr ještě projdu celej filtrbox atd...
Nejdřív jsem myslel že tam nejde nafta tak jsem mu dal napít přímo z flašky, a nic.
Tady je ještě log z normální jízdy jestli to něco napoví http://leteckaposta.cz/521244861
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak dnes znovu kontrola celého sání + další novej vzducháč.
Výměna N75 za N18
Sundání IC bylo v něm tak 2dcl oleje jinak krásně suchej ma povrchu nikde neprolíná.
A ono prd
Všimnul jsem si že po nastartování ukazuje N75 19,9% pak se rozjedu na čvrt plynu tak vyleze něco kolem 30-40%, a jakmile přidám plyn tak okamžite spadne 19,9%
Pocitově to na čtvrt plynu a tak do 2000 otáček jede
Zeptám se blbě nemůže bejt regulace moc přivřená že pak nezmůže ty plyny už jsem z toho na švestku.
Výměna N75 za N18
Sundání IC bylo v něm tak 2dcl oleje jinak krásně suchej ma povrchu nikde neprolíná.
A ono prd
Všimnul jsem si že po nastartování ukazuje N75 19,9% pak se rozjedu na čvrt plynu tak vyleze něco kolem 30-40%, a jakmile přidám plyn tak okamžite spadne 19,9%
Pocitově to na čtvrt plynu a tak do 2000 otáček jede
Zeptám se blbě nemůže bejt regulace moc přivřená že pak nezmůže ty plyny už jsem z toho na švestku.
No ak dáš plný plyn a regulácia sa ti zavre na 19,9 tak ano, vtedy zavrieš reguláciu a je dosť možné že je tegukácia moc privretá a spaliny nemajú kade oddtekať
Skús spraviť taký dlhší log 3,8,11 kde pôjdeš aj tak na štvrť plynu keď to pojede aj budeš tam dávať aj plný atď, aby sme videli ako sa správa regulácia
Skús spraviť taký dlhší log 3,8,11 kde pôjdeš aj tak na štvrť plynu keď to pojede aj budeš tam dávať aj plný atď, aby sme videli ako sa správa regulácia
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Tak aby toho nebylo málo tak kleknul asi i kabel
Mám tu log z dopoledne běžná jízda kanál tuším 10,11 jestli to něčemu pomůže.
http://leteckaposta.cz/705085940
Mám tu log z dopoledne běžná jízda kanál tuším 10,11 jestli to něčemu pomůže.
http://leteckaposta.cz/705085940