Problémy s turbem - sinusoida

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1822
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Problémy s turbem - sinusoida

Příspěvek od misa.89 »

Ahoj, řeším problém s výkonem Octavie ASV. Auto táhne, netáhne, do nouzáku ale nespadne. Vše je vidět v přiloženém logu. Turbo je po repasu, dokonce jsem jim ho odvezl zpět, aby zkontrolovali nastavení - prý dobré, ale hýbal s tím. Hadice podtlaku jsem měnil, přehazoval N75 s EGR ventilem, zkoušel N75 z jinýho auta, pořád se to chová stejně viz log.

Jaký má být podtlak regulace na volnoběh?

Regulace chodí volně.

Díky za rady a nasměrování.

Log: http://leteckaposta.cz/795949406
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Ovláden si turbo sám pumpičkou pokud pojede budeš muset postupně hledat zda je podtlak dostatečný nebo se někde ztrácí.Většinou je podtlak kolem -0.7
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

A co tam mas za soft, alebo RJ? Takto sa to sprava ked zamenis typ regulacie VNT za obtok.
Uživatelský avatar
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1822
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

nějakej SW tam je, ale nevím jakej. Tohle začlo dělat teď. Předtím to fungovalo celkem normálně.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

především je váha v prdeli
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Huml píše:především je váha v prdeli
To jsou těžká slova,pane Huml .
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já vím, ale tím jsem chtěl vyjádřit jak moc ;) (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“