Blatníky na B5,5 - do čeho jít?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Blatníky na B5,5 - do čeho jít?

Příspěvek od pavlin2 »

Ahoj, na B5,5 r.v. 2004 mi začínají vykukovat puchýře na lemech předních blatníků. Při pohledu na ceny OEM blatníků se mi dělá zle. Dokázal by mi někdo poradit s jakýma výrobcema karosářských dílů z druhovýroby má zkušenost?

Bude mi to lakovat kamarád lakýrník, takže automaticky proběhne nástřik ochrany z vnitřní strany. Jde mi hlavně o to, aby blatník sednul jak měl a nebylo na první pohled vidět, že nejsou originál.

Děkuju moc za případné zkušenosti.
S2 CFGB DSG
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

1.Oprav stávající a dej nalakovat.
2. Sežeň z vraku zdravé origo vw a nech přelakovat.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
elkej
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 02 led 2008, 18:58
Bydliště: Trinec

Příspěvek od elkej »

Hlavně dej pryč ty pěnové dorazy, které jsou v polovině lemu uprostřed nahoře a kvůli kterým to začíná hnít.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Presne tak a potom.jazdeny zachovaly nastriekat
BMW 330 ix
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Díky za názory! Jj ty pěny zahodím samozřejmě. On je problém, že je to 2004, tzn. zrcátka jako B6 a blatníky bez otvoru na blikač a těch zas nebylo takové množství a hlavně co jsem koukal, tak téměř všechny jsou chycený tak jak ty moje a nebo víc :-D
S2 CFGB DSG
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Bravam tieto činy https://www.depoauto.sk/plechove-a-plas ... -smerovku/

Dopasovať idú rýchlo a sedia pekne.
Zohnať použitý pekný originál je už takmer nemožné :(
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

já vzal čínu z aukra zrovna dvakrát to nesedí ;) hlavně spojení s nárazníkem a spodek u plastového prahu je trochu jinak tvarovaný (dal by se upravit
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Díky. Našel jsem nějaké kolem tisícovky normálně v eshopech tak to asi prubnu. Dám vědět jak jsem dopadl :D
S2 CFGB DSG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pokud to bude lakovat kámoš, ať pod plnič flákne epoxidovej základ ( Etocat epoxy primer, Percotop...)lepší jak všechny ochrany ve formě hrbatce dohromady...pak nezhnije ani čína
Mám to vyzkoušený na FI, španělský repliky takto ošetřený 5 let a OK..
Jak píšeš ceny origo jsou dost vysoko a sehnat zdravej origo starší je už tak problém
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

roman1648 píše:Pokud to bude lakovat kámoš, ať pod plnič flákne epoxidovej základ ( Etocat epoxy primer, Percotop...)lepší jak všechny ochrany ve formě hrbatce dohromady...pak nezhnije ani čína
Mám to vyzkoušený na FI, španělský repliky takto ošetřený 5 let a OK..
Jak píšeš ceny origo jsou dost vysoko a sehnat zdravej origo starší je už tak problém
Čus Romane, teď řeším taky F1, oba blatníky na tabák... Na kolik tě to vyšlo s lakem?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
elkej
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 02 led 2008, 18:58
Bydliště: Trinec

Příspěvek od elkej »

S tou druhovýrobou je to sázka do loterie. Někdy sedne jako prdel na hrnec a jindy nedopasujes i kdyby ses po..
Musíš dobře ošetřit jak už ti psali výše. Než začneš cokoliv patlat na nový díl , zkus acetonovym ředidlem zda nerozpouští povrch. Někdy se to pouze tváří jako kataforeza... Pokud ano, tak sundat na holý plech, pak ošetřit a s korozi nebude problém.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ty španělský blatníky u nás prodávají za 1500,kilovka epoxy primeru je já nevím za 500 ale já to mám na x různých věcí(plechový disky,Prahy napravnice) toho budeš potřebovat tak 2dcl
Pak podle skladby laku buď metla a lak což je trochu dražší a nebo decklak
Lakují si to sám tak práci nepočítám,běžně se ale bere za lakování dilu 2000 a víc vc. materialu
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Jo, on právě dává na neorigo blatníky nějakej epoxy základ a až pak plnič. Tak je to jasný, dám tam nějakou druhovýrobu, díky za názory. Cenově to zatím vychází tak, že dva blatníky neorigo včetně lakování vyjdou levněji než jeden origo bez laku... Masakr...
S2 CFGB DSG
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

Kluci přidal bych se k tomu epoxy základu je to opravdu lepší než třeba suříkovka? V lakování se skoro nevyznám když nepočítám nějaké prahy a blatníky na feldách a jeden celolak na E30 :)) Potřebuju ted na OI opravit prahy byly klasicky pomačkané od zvedáku tak jsem je před pěti lety narovnal a natřel základem od alkytonu přes to nějaké bodýčko a barva a tedka jsem se díval že by chtěly zase trošku poopravit. Dál mě čekají blatníky na dvou fabkách a tak.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Nepomohl by mi někdo s přelakováním originálních blatníků na fabii 1? přípravu jsem schopnej si udělat sám, jde mi o hezký finální lak a vrchní krycí, je to modrá metalíza. Jsem z Jižních Čech (Písek a okolí). Moc dík
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“