VW Sharan 2002 1.9TDi 85kW AUY - dlouho točí než nastartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kubenec
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 18 úno 2009, 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od kubenec »

FandaTDI píše:A řj fakt nezapíše žádnou chybu?
Pak buď ty už na začátku zmiňovaný rozvody nebo padající nafta, případně tandem nebo podávačka, event. vstřiky/kabeláž...
Btw. co skupina/blok 18(BIP)? Máš tam i při/před startu(-em) nuly? Připomíná mi to ještě jedno vyběhaný BXE u O2(skoro půl mil.km), který nestartuje vůbec a zatím je v plánu tam změřit ten tlak paliva...
To netusim, ale muzu to nalogobat. Kdyz uz to budu delat, co mam vse sledovat?
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Ze zmíněnýho toho moc nenaloguješ, max.ten BIP (begin of injection period), jinak změřit tlak nafty přímo na tandemu... (a podávačku si můžeš vyzkoušet i přes akční členy) ...
pašíkombi AFN B597
kubenec
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 18 úno 2009, 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od kubenec »

FandaTDI píše:Ze zmíněnýho toho moc nenaloguješ, max.ten BIP (begin of injection period), jinak změřit tlak nafty přímo na tandemu... (a podávačku si můžeš vyzkoušet i přes akční členy) ...

Chtel jsem si zkusit tu podavacku pres "Test akcnich clenu", ale tuto funkci mi VAGina nenabizi.

FandaTDI píše:A řj fakt nezapíše žádnou chybu?
Pak buď ty už na začátku zmiňovaný rozvody nebo padající nafta, případně tandem nebo podávačka, event. vstřiky/kabeláž...
Btw. co skupina/blok 18(BIP)? Máš tam i při/před startu(-em) nuly? Připomíná mi to ještě jedno vyběhaný BXE u O2(skoro půl mil.km), který nestartuje vůbec a zatím je v plánu tam změřit ten tlak paliva...

Co se toho kanalu 18 tyce, tak pri vypnutem motoru jsou na vsech polich 2.0, pri startovani to vybehne az na 6.0, ale jak motor chytne a bezi na vsech to hodi 0.0.

Jeste jsem vypozoroval, pokud zacnu tocit hned jak otocim klickem do polohy 1, tak chytne hned, ale jak pockam dele treba 4-5s a pak zacnu startovat, tak dlouho toci.

Viz video

https://youtu.be/aBGu2dJUNOE
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08

Příspěvek od Munez »

podobne starty mam aj ja,nekdy to chytne jak kdyz na tri valce a potom jede ok.taky bych potreboval radu jak zjistim v akcnich clenech tu podavacku,protoze mam podezreni,ze obcas jede a obcas ne.
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

kubenec píše:Tak uz o5 nestartuje. Pripojil jsem vaginu pri startu a podobu startu bez chytnuti je synchronizace pres 3.3 a stoji a po naskoceni skoci na tech 1.7-2.2 nekdy 2.8 a zase zpatky.
Rozvody tam jsou rok a kousek cca max 15tkm.


Proč jsi ještě nedal ty rozvody na 0??!!
S2 CFGB DSG
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08

Příspěvek od Munez »

tak dalsi poznatek.podavaci cerpadlo funguje.sehnal jsem nove tandemove cerpadlo za peknou cenu,tak jsem ho tam namontoval a problem pretrvava,ale uz ne tak moc.meril jsem hodnoty vstriku za studena a pokazde jeden vstrik hned po startu ma hodnoty kolem 2,99 coz je spatne a pri prvnim mereni to mel 3. vstrik a pri druhem uz 2. vstrik.po zahrati maji hodnoty vsechny max 0,3 coz si myslim,ze je ok.vypada to asi na tesneni vstriku nebo vychozena hlava ze?jinak kdyz otocim klickem cca 3x,tak startuje lip
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08

Příspěvek od Munez »

nikdo nic?zatim se do niceho poustet nebudu ,auto zatim startuje tak nejak ok,ale uz je tam ten naznak,ze tam neco bude,ale chtel bych vedet nazor co muze naznacovat kdyz jsou hodnoty za studena spatne.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Přetěsnil bych vstřikovače, případně pokud by se ti podařilo nasimulovat stav kdy motor nechce chytit, tak kleštěma zaškrtit zpátečku a pak vyzkoušet start.
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08

Příspěvek od Munez »

o tom pretesneni jsem premyslel taky a ted v patek jsem to chtel rozebrat,ale auto se zacalo chovat normalne,tak se v tom jeste nejakou chvilku nebudu vrtat.vlastne ani nevim jake maji ted vstriky hodnoty kdyz startuje ok.musim se podivat
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Tak další poznatek co se týká dlouhých startů.
Nedalo mi to a osciloskopem jsem změřil signál ze snímače G28 (klika).
Signál je v jednom místě přerušenej, takže zkusím mrknout na impulsní kolo na klice.Na snímač to nevypadá, protože signál chybí stále ve stejným místě.
Když to vyjde, zkusím sem zítra hodit fotku obrazovky (oscilogram).

Měřil jsem i čidlo na vačce a tam je signál v pořádku.

Mimochodem, jde bez vyndání klikovky vyměnit impuslní kolo?1.9 AJM.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

A neni to preruseni jen oznaceni HU?
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

A tu synchronizaci jsi dal na tu nulu???
S2 CFGB DSG
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

venca6:Nene, to je tam vidět samozřejmě taky ale tohle je vidět opravdu jako porucha.Zejtra dám tu fotku k posouzení.

pavlin2:Ano je na nule.Kupodivu při tý nule na VAGu se kreje ryska na setrváku a zároveň jde zaaretovat vačka.Takže tam je to OK.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Obrázek
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08

Příspěvek od Munez »

ja uz to mam asi ok.ted auto stalo dva dny a hned pekny start.zatim jsem menil jenom tandemove cerpadlo a jina nafta.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“