VW Sharan 2002 1.9TDi 85kW AUY - dlouho točí než nastartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Sharan 2002 1.9TDi 85kW AUY - dlouho točí než nastartuje
Ahoj, mám takový problém, motor dlouho točí než chytne, cca 5-10s a pak běží bez problému. Cca týden nazpátek to udělalo jednou, pak přes noc a dneska při každém startu. Třeba i minutu po sobě. Diag.nic nehlásí a tak jsem alespoň udělal printscreen měřených hodnot. Třeba si něčeho někdo všimnete. Auto má najeto cca 280tkm
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
1. Pal.filtr - rok starý Bosch cca 12tkm, ale už mám nový v kufr. Můžu ho zkusit vyměnit
2. Nafta nedošla a tankuju pouze u Benziny už asi 3/4 roku a vždy plnou
3. Baterka od podzimu 100Ah
4. Startér točí podle mě pořád stejně
5. Kostra, toť otázka, protože nevím kde jsou hl. kostřící body.
6. Bubliny ok? nerozumím
2. Nafta nedošla a tankuju pouze u Benziny už asi 3/4 roku a vždy plnou
3. Baterka od podzimu 100Ah
4. Startér točí podle mě pořád stejně
5. Kostra, toť otázka, protože nevím kde jsou hl. kostřící body.
6. Bubliny ok? nerozumím
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
Mně dělá přesně to samý AJM.Gumky na vstřikách OK, korekce OK, rozvody zkoušeny na nulu i na přípravek, baterie nová, startér OK,koníky na vstřiku seřízeny na 225°,tlak paliva tandemu na volnoběh 3,5 bar a na 2000ot/min 6 bar,palivový filtr nový, el. podavačka v nádrži 0,4 bar.Diag nic a někdy ne a ne chytit na drc ani teplý ani studený.
Napdá mne teda taky už jen čidlo na vačici.
Napdá mne teda taky už jen čidlo na vačici.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
jak radili nahoře, zkusit vyměnit čidlo vačky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
zdravim,mam podobny problem u BRT.vetsinou to dela u studeneho motoru.nekdy naskoci hned na prvni otacku,nekdy naskoci,ze chytne,ale tak 3s bojuje s volnobehem a potom jede normalne a dneska rano chytl a chcipl a potom nechtel ani za prd naskocit.tocil jsem asi 4x po 5s a naskocil.vypadalo to aj na padani nafty,ale ten problem dela i kdyz naskoci blbe a ujedu a 500m chcipnu a startuju znovu.kdyz je motor teply,tak uz problem se startem neni.rozvody budou nejspis ok.horsi je na tom setrvacnik,ale to muze tohle delat?jinak je tam natankovana verva 100.chyby zadne,emise prej lepsi jak z vyroby
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to je tak hodit si mašli vychytat tuto závadu přesně co píšeš se udělalo i čidla se měnily,Pepíček píše:Mně dělá přesně to samý AJM.Gumky na vstřikách OK, korekce OK, rozvody zkoušeny na nulu i na přípravek, baterie nová, startér OK,koníky na vstřiku seřízeny na 225°,tlak paliva tandemu na volnoběh 3,5 bar a na 2000ot/min 6 bar,palivový filtr nový, el. podavačka v nádrži 0,4 bar.Diag nic a někdy ne a ne chytit na drc ani teplý ani studený.
Napdá mne teda taky už jen čidlo na vačici.
dal jsem na repas vstřiky a OK, za měsíc mi to tam stálo zas start blbl občas to jelo na tři ale jen krátce, koupil se nový vstřik a asi 5 let OK