VW Sharan 2002 1.9TDi 85kW AUY - dlouho točí než nastartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kubenec
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 18 úno 2009, 14:29
Bydliště: Praha

VW Sharan 2002 1.9TDi 85kW AUY - dlouho točí než nastartuje

Příspěvek od kubenec »

Ahoj, mám takový problém, motor dlouho točí než chytne, cca 5-10s a pak běží bez problému. Cca týden nazpátek to udělalo jednou, pak přes noc a dneska při každém startu. Třeba i minutu po sobě. Diag.nic nehlásí a tak jsem alespoň udělal printscreen měřených hodnot. Třeba si něčeho někdo všimnete. Auto má najeto cca 280tkmObrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

dal bych rozvody na nulu
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Pal filtr ok ? Nedosla nafta nebo nejaky splasky z kanystru? Starter ok ? Baterka / kostra ? Bubliny ok ?
kubenec
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 18 úno 2009, 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od kubenec »

1. Pal.filtr - rok starý Bosch cca 12tkm, ale už mám nový v kufr. Můžu ho zkusit vyměnit
2. Nafta nedošla a tankuju pouze u Benziny už asi 3/4 roku a vždy plnou
3. Baterka od podzimu 100Ah
4. Startér točí podle mě pořád stejně
5. Kostra, toť otázka, protože nevím kde jsou hl. kostřící body.
6. Bubliny ok? nerozumím
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Prvně dej synchronizaci na 0, jak říká Vici.
S2 CFGB DSG
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3872
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Ja myslim ze bych ty rozvody rozdelal... Sami od sebe se nehnou
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Snímač na vačce, prověřit funkci
kubenec
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 18 úno 2009, 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od kubenec »

Tak to mi hlava nebere. Auto stalo cca 15h bez hnuti na jednou miste a ted jsem to sel zkusil a na drnc. Vcera 5x po sobe v rozmezi hodiny a 3x to udelalo.
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

čidlo vačky kraví
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Mně dělá přesně to samý AJM.Gumky na vstřikách OK, korekce OK, rozvody zkoušeny na nulu i na přípravek, baterie nová, startér OK,koníky na vstřiku seřízeny na 225°,tlak paliva tandemu na volnoběh 3,5 bar a na 2000ot/min 6 bar,palivový filtr nový, el. podavačka v nádrži 0,4 bar.Diag nic a někdy ne a ne chytit na drc ani teplý ani studený.

Napdá mne teda taky už jen čidlo na vačici.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Pokud ti to teď startuje /nebo až ti to bude startovat tak jak má/ tak mrkni na tu synchronizaci...
S2 CFGB DSG
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jak radili nahoře, zkusit vyměnit čidlo vačky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08

Příspěvek od Munez »

zdravim,mam podobny problem u BRT.vetsinou to dela u studeneho motoru.nekdy naskoci hned na prvni otacku,nekdy naskoci,ze chytne,ale tak 3s bojuje s volnobehem a potom jede normalne a dneska rano chytl a chcipl a potom nechtel ani za prd naskocit.tocil jsem asi 4x po 5s a naskocil.vypadalo to aj na padani nafty,ale ten problem dela i kdyz naskoci blbe a ujedu a 500m chcipnu a startuju znovu.kdyz je motor teply,tak uz problem se startem neni.rozvody budou nejspis ok.horsi je na tom setrvacnik,ale to muze tohle delat?jinak je tam natankovana verva 100.chyby zadne,emise prej lepsi jak z vyroby
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Zapomněl jsem na důležitou věc.Když startuju a motor zrovna nechce naskočit, vyletí ručka otáčkoměru až za 3000ot/1min.Nebere otáčkoměr signál z čidla vačky?
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pepíček píše:Mně dělá přesně to samý AJM.Gumky na vstřikách OK, korekce OK, rozvody zkoušeny na nulu i na přípravek, baterie nová, startér OK,koníky na vstřiku seřízeny na 225°,tlak paliva tandemu na volnoběh 3,5 bar a na 2000ot/min 6 bar,palivový filtr nový, el. podavačka v nádrži 0,4 bar.Diag nic a někdy ne a ne chytit na drc ani teplý ani studený.

Napdá mne teda taky už jen čidlo na vačici.
to je tak hodit si mašli vychytat tuto závadu :roll: přesně co píšeš se udělalo i čidla se měnily,
dal jsem na repas vstřiky a OK, za měsíc mi to tam stálo zas start blbl (wallbash) občas to jelo na tři ale jen krátce, koupil se nový vstřik a asi 5 let OK
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“