To netusim, ale muzu to nalogobat. Kdyz uz to budu delat, co mam vse sledovat?FandaTDI píše:A řj fakt nezapíše žádnou chybu?
Pak buď ty už na začátku zmiňovaný rozvody nebo padající nafta, případně tandem nebo podávačka, event. vstřiky/kabeláž...
Btw. co skupina/blok 18(BIP)? Máš tam i při/před startu(-em) nuly? Připomíná mi to ještě jedno vyběhaný BXE u O2(skoro půl mil.km), který nestartuje vůbec a zatím je v plánu tam změřit ten tlak paliva...
VW Sharan 2002 1.9TDi 85kW AUY - dlouho točí než nastartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
FandaTDI píše:Ze zmíněnýho toho moc nenaloguješ, max.ten BIP (begin of injection period), jinak změřit tlak nafty přímo na tandemu... (a podávačku si můžeš vyzkoušet i přes akční členy) ...
Chtel jsem si zkusit tu podavacku pres "Test akcnich clenu", ale tuto funkci mi VAGina nenabizi.
FandaTDI píše:A řj fakt nezapíše žádnou chybu?
Pak buď ty už na začátku zmiňovaný rozvody nebo padající nafta, případně tandem nebo podávačka, event. vstřiky/kabeláž...
Btw. co skupina/blok 18(BIP)? Máš tam i při/před startu(-em) nuly? Připomíná mi to ještě jedno vyběhaný BXE u O2(skoro půl mil.km), který nestartuje vůbec a zatím je v plánu tam změřit ten tlak paliva...
Co se toho kanalu 18 tyce, tak pri vypnutem motoru jsou na vsech polich 2.0, pri startovani to vybehne az na 6.0, ale jak motor chytne a bezi na vsech to hodi 0.0.
Jeste jsem vypozoroval, pokud zacnu tocit hned jak otocim klickem do polohy 1, tak chytne hned, ale jak pockam dele treba 4-5s a pak zacnu startovat, tak dlouho toci.
Viz video
https://youtu.be/aBGu2dJUNOE
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
tak dalsi poznatek.podavaci cerpadlo funguje.sehnal jsem nove tandemove cerpadlo za peknou cenu,tak jsem ho tam namontoval a problem pretrvava,ale uz ne tak moc.meril jsem hodnoty vstriku za studena a pokazde jeden vstrik hned po startu ma hodnoty kolem 2,99 coz je spatne a pri prvnim mereni to mel 3. vstrik a pri druhem uz 2. vstrik.po zahrati maji hodnoty vsechny max 0,3 coz si myslim,ze je ok.vypada to asi na tesneni vstriku nebo vychozena hlava ze?jinak kdyz otocim klickem cca 3x,tak startuje lip
Tak další poznatek co se týká dlouhých startů.
Nedalo mi to a osciloskopem jsem změřil signál ze snímače G28 (klika).
Signál je v jednom místě přerušenej, takže zkusím mrknout na impulsní kolo na klice.Na snímač to nevypadá, protože signál chybí stále ve stejným místě.
Když to vyjde, zkusím sem zítra hodit fotku obrazovky (oscilogram).
Měřil jsem i čidlo na vačce a tam je signál v pořádku.
Mimochodem, jde bez vyndání klikovky vyměnit impuslní kolo?1.9 AJM.
Nedalo mi to a osciloskopem jsem změřil signál ze snímače G28 (klika).
Signál je v jednom místě přerušenej, takže zkusím mrknout na impulsní kolo na klice.Na snímač to nevypadá, protože signál chybí stále ve stejným místě.
Když to vyjde, zkusím sem zítra hodit fotku obrazovky (oscilogram).
Měřil jsem i čidlo na vačce a tam je signál v pořádku.
Mimochodem, jde bez vyndání klikovky vyměnit impuslní kolo?1.9 AJM.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi