Na Audi A5 2.0 TFSI* zacala svietit kontrolka motora, diagnostika ukazala chybu:
2795 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 00 [237] - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
Vedel by niekto povedat co je zle? Nieco viac o tej chybe? Dakujem
Svieti kontrolka motora....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak to je podélná verze shodná s příčnou CCZA co šel do škodovek.
Elektromagnet sundáš razdva, ale tím to nejspíš nebude, poslední verze 06L109259D, starší 06L109259A a 06J109259A.
Pak je ale problém v přípravku, bez něj nesundáš řídící ventil s levotočivým závitem 06H109257C z přestavovače. Ten musí mít v klidu posuvný střed na který jinak tlačí elektormagnet zarovnán s okraji (v rovině se zajišťovacím perem), pokud bude zapuštěný nebo naopak vystouplý, nebo dokonce váznul=nepružil, je to na tuty tím.
Toto je příklad KO ventilu
No a pokud by to nebyl ani on, bude KO zpěták/redukční ventil/ v ložiskové stěně pro přívod oleje do přestavovače na sacím hřídeli, poslední verze stěny je 06H103144K.
Stěna je zkontrolovatelná jen po sundání vrchního krytu na rozvodu, s rozvodem se naštěstí nemusí nic dělat (za předpokladu, že to je mladší jak cca 3/2012, jinak by stálo za to nechat vyměnit jak napínák tak řetěz pro rozvod ventilů, obojí umí zlobit a jiný napínák než 06K109467K je jistý průšvih ...)
Elektromagnet sundáš razdva, ale tím to nejspíš nebude, poslední verze 06L109259D, starší 06L109259A a 06J109259A.
Pak je ale problém v přípravku, bez něj nesundáš řídící ventil s levotočivým závitem 06H109257C z přestavovače. Ten musí mít v klidu posuvný střed na který jinak tlačí elektormagnet zarovnán s okraji (v rovině se zajišťovacím perem), pokud bude zapuštěný nebo naopak vystouplý, nebo dokonce váznul=nepružil, je to na tuty tím.
Toto je příklad KO ventilu
No a pokud by to nebyl ani on, bude KO zpěták/redukční ventil/ v ložiskové stěně pro přívod oleje do přestavovače na sacím hřídeli, poslední verze stěny je 06H103144K.
Stěna je zkontrolovatelná jen po sundání vrchního krytu na rozvodu, s rozvodem se naštěstí nemusí nic dělat (za předpokladu, že to je mladší jak cca 3/2012, jinak by stálo za to nechat vyměnit jak napínák tak řetěz pro rozvod ventilů, obojí umí zlobit a jiný napínák než 06K109467K je jistý průšvih ...)