Kde nechat repasovat turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kde nechat repasovat turbo
Dobry den chtel bych se optat kde nechat repasovat turbo z Touran 1.4 tsi r.v. 2007.Dekuji za informace a zkusenosti.
Kubša
Je videt ze se vyznas.je to pravda.motor byl uplne vyrichtovanej.mam vymeneny saly a vackove hridele i s vikem.hroznej motor. a tech prachu co to uz stalo.cacinek píše:Turbopower.cz, turbosport.cz
Tyhle 1.4tsi jsou strasne povedeny, skoro kazdej je plnej spon z vydrenyho ulozeni vacek, pridreny na klice a podobne. Je to videt uz pri vymenen oleje na filtru.
Kubša
A v turbopower jsem to mel a vydrzelo 1800 km a je uplne nasrac.olej vypustenej a bez spon filtr taky v poradku.cacinek píše:Turbopower.cz, turbosport.cz
Tyhle 1.4tsi jsou strasne povedeny, skoro kazdej je plnej spon z vydrenyho ulozeni vacek, pridreny na klice a podobne. Je to videt uz pri vymenen oleje na filtru.
https://youtu.be/fqCy0g7zQOo
https://youtu.be/O9106oThluI
Kubša
Pokud nejni v pořádku mazání resp. Celkově stav motoru nevydrží turbo ani kdyby bylo z wolfsburgu v turbopoweru dělám spoustu turbodmychadel a to i pořádný také by kde ho den vyndavas a den zandavas a všechno mi jezdí
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pokud se pri vymene sal nebrousila klika, tak to jsou vyhozeny penize, nikdy to nebude poradne mazat a bude to zrat jedno turbo za druhym. Jinak s turbopower jsem nemel nikdy sebemensi problem, ze by turbo odeslo vinou nekvalitniho repasu. Pokud vydrzelo jen 1800km, tak je na 100% chyba v motoru. Ale do toho nikdo nevidi
Ted koukam na to video. Rozhodne s tim nejezdi, nebo te ceka destrukce turba. Vymontovat, hodit do turbopower na posouzeni a bude to tak, jak rikam, spony v mazaci soustave atd. Co to ma na tachometru? Uz jsem to videl i na a3, ktera nemela na tacho ani 150k, ale buh vi, jak v minulosti probihaly servisy v zahranici.
S autem uz nejedzdim turbo mam vymontovane venku.v oleji neni zadny bordel.filtr take cisty.po montazi turba se s autem jezdilo 3 dny ale vyhazovalo to hlasku o naklapeni presuvniku vacky.potom se zjistilo ze je opotrebene viko i vackove hridele. Klikova hridel se nebrousila menily se jenom ty saly.ale byl menen olej pri vymene turba a i potom co se dalo jine viko a vacky.nerozumim tomu moc nejdem automechanik.ale ty vacky se prece nevydrely za tri dny ty se mohli hoblovat treba uz 100 tisic predtim.auto ma podle technicaku 160000 ale jestli tomu mohu verit nevim.co se da stim autem ted delat krom toho ho vyhodit.cacinek píše:Ted koukam na to video. Rozhodne s tim nejezdi, nebo te ceka destrukce turba. Vymontovat, hodit do turbopower na posouzeni a bude to tak, jak rikam, spony v mazaci soustave atd. Co to ma na tachometru? Uz jsem to videl i na a3, ktera nemela na tacho ani 150k, ale buh vi, jak v minulosti probihaly servisy v zahranici.
Kubša
Výměna oleje nejni vše chce to znát slabiny třeba na 1.8T pokud to psalo problém s prestavenim vačky a už bylo po výměně turba vyčištění vany a výměně psacího koše oleje bylo potřeba zkontrolovat olejove čerpadlo a sitko před regulačním ventilem kdo tohle neznal nevyřešil to. Špony co se chytí v olejovem filtru nejdříve projdou sacim košem ty větší ho dokážou přicpat drobné projdou podepíší se na olejovem čerpadle mnohdy ho poškodí a pak jde olej teprve do filtru takže pokud jsi tam měl drobky je potřeba tohle všechno projít vyčistit nebo vyměnit což bude i tvůj případ třeba na PSA HDI jsou zase sítka v prutokovych šroubech a kdo to nezná dá turbo olej a znova i se sundanim vany vyčištěním koše a po třetí i se sítky a má klid
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ty 3dny jezdeni ho mohly klidne popravit. Jestli byly vydreny vacky, ze uz to psalo presuvnik v zavadach, tak to spatne mazalo a je to jasny, ze prvni odejde turbo. Da se to opravit kompletni go motoru(klika, vacky, cerpadlo, turbo a projit komplet mazani a vse vycistit), nebo to zahodit a koupit funkcni motor a prodat to.
Co je prvotní příčinou že to turbo odejde ?
Opět zanedbané výměny olejů ?
Proč se ptám - u nás jich pár jezdí,už jsem pár pozáručních servisů dělal tak bych nerad aby se auta začaly sypat a já byl poslední kdo v tom měl pazoury
Jako svědomí mám čisté,výměnu oleje bych nikdy nodrbal, ale člověk nemůže vědět co se s tím dělo předtím...
Opět zanedbané výměny olejů ?
Proč se ptám - u nás jich pár jezdí,už jsem pár pozáručních servisů dělal tak bych nerad aby se auta začaly sypat a já byl poslední kdo v tom měl pazoury
Jako svědomí mám čisté,výměnu oleje bych nikdy nodrbal, ale člověk nemůže vědět co se s tím dělo předtím...
Ja mam ten kram 5 let a menim olej kazdy rok coz je max deset tisic kmroman1648 píše:Co je prvotní příčinou že to turbo odejde ?
Opět zanedbané výměny olejů ?
Proč se ptám - u nás jich pár jezdí,už jsem pár pozáručních servisů dělal tak bych nerad aby se auta začaly sypat a já byl poslední kdo v tom měl pazoury
Jako svědomí mám čisté,výměnu oleje bych nikdy nodrbal, ale člověk nemůže vědět co se s tím dělo předtím...
Kubša