No jeste jsem stim jel 10 km do servisu a zpet a nerozletelo se ale taky jsem to cekal kazdou chvily.jericho-3 píše:U toho druhého odkazu jsem čekal, kdy mlha zahází clonu telefonu-kamery, když to má takový vakl..Pokud se tam něco "šrotovalo" tak to vypadá na šponky v oleji, protože 3 dny a takový vakl , to snad turbopower nemohl pustit...Asi tě pošlou do kelu..
Kde nechat repasovat turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kubša
Tlak asi nemeril.je to kod BMY. Rikal ze klikovka chycena neni.proto se menily jen saly.ale je me divny ze delal rozvody a tudis mel jak presuvnik i ozubene kolo z vacek sundane i myl to puvodni viko ze si nevsiml ze je vydrene a a vacky taky.a nejvic ne sere ze dal ted od toho ruce pryc ze stim uz nic delat nebude.takze 50000 v prdeliba auto nepojizdneRayx píše:Tlak mazací soustavy je základ, ten jistě nikdo neměřil, tady byl mrtvej vršek i spodek ...
viz to
potom se zjistilo ze je opotrebene viko i vackove hridele. Klikova hridel se nebrousila menily se jenom ty saly
Ten motor je BMY nebo BLG?
Kubša
To mas pravdu ale tohle normalni smrtelnik vubec nevi.a uz vubec jsem netusil ze se olej pancuje.a sud doma nemam ani ten kamos to nemel driv v sudu.cacinek píše:Taky jde o to, co je to za olej. Jestli tam davas kanystr z netu, tak se neni cemu divit. Kdyz nekde vidim kanystr 4l za 750kc zarucene original Castrol, tak si rikam, jak je to mozny, kdyz ja mam ten samej, ale v sudu, koupim o hodne draz.
Kubša
Vacky jsou jenom vsunute v hliniku ty mu musli vyjet pri myti vika.A nevim proc teda nerekl hned ze je motor nasracku.ze se vymenilo kupa veci a vesmes k hovnu.ted tam maximalne dat nove turbo a prodat to.udelat prasarnu jak dela kazdej at si to koupi jinej zoufaleccacinek píše:Mechanikovi se nedivim, ze od toho dava ruce pryc. Tohle proste udelat bud komplet poradne, nebo to nedelat vubec. Vacky jsou usazene v hliniku, takze bez komletniho rozebrani vacek z hliniku vydreni neni videt.
Kubša
To jsi nechtěl napsat, viď? To je jako kdyby jsi řekl, že budeš házet odpadky z okna, protože to dělá každý. Za chvilku bychom tady shnili.
Co mě prostě štve na lidech, že dělají to, co sami nesnáší. Jen vždy tak, jak se jim to hodí.
Holt jsi si pořídil kasu, tak buď investuj a nebo prodej s informací, že motor je ko.
Co mě prostě štve na lidech, že dělají to, co sami nesnáší. Jen vždy tak, jak se jim to hodí.
Holt jsi si pořídil kasu, tak buď investuj a nebo prodej s informací, že motor je ko.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Ja prave takovej nejsem.kdyby byly vsici aspon trochu poctivi jako ja to by byl svet.posilam obrazek nejspis matice ktera se v turbu mlela.dneska kdyz jsem turbo posouval v dilne o trochu dal tak z neho vypadla.takze ne motor ko.ale kde se tam do pici vzala.tak bud to posral servis a nebo reustauratori turbamirek999 píše:To jsi nechtěl napsat, viď? To je jako kdyby jsi řekl, že budeš házet odpadky z okna, protože to dělá každý. Za chvilku bychom tady shnili.
Co mě prostě štve na lidech, že dělají to, co sami nesnáší. Jen vždy tak, jak se jim to hodí.
Holt jsi si pořídil kasu, tak buď investuj a nebo prodej s informací, že motor je ko.
Kubša
cacinek píše:Dej foto celyho turba a odkud to vypadlo?
Tak to jsi nevidel jak je roztekla.jakbych to asi dokazal.a psal jsem ze turbo od zacatku cinkalo.a vypadlo to ze svodu.uz vcera jsem si vsiml neceho leskleho za vyfukovovou vrtulkou.a to je presne to co vypadlo.taky se trochu divym ze to vubec jezdilo .ale je to smutny ze se neda verit nikomu.[/url]
Kubša
No měl jsi pech na "servisáka", a jestli si ten borec už vzal 50tku a nechá to v tomto stavu, že s tím už dál nic nechce mít, tak to přece není ani trohu normální ...
Jestli ze svodů vypadla ta utavená matice, tak to potěš, s ohledem na montážní pozici (turbínka je nad svody) těžko říct, co se tam dělo, ale když VW píše, že to umí spaliny až o 1050°C, tak se není čemu divit. Kdo ví jak to vypadá ve výfukových kanálcích na hlavě, no na turbínce by to muselo být vidět ...
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf
Jestli ze svodů vypadla ta utavená matice, tak to potěš, s ohledem na montážní pozici (turbínka je nad svody) těžko říct, co se tam dělo, ale když VW píše, že to umí spaliny až o 1050°C, tak se není čemu divit. Kdo ví jak to vypadá ve výfukových kanálcích na hlavě, no na turbínce by to muselo být vidět ...
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf
Ahoj co ti budu povidat.ano vse komlet s rozvodama stalo skoro 50000. S autem nechce mit nic spolecnyho protoze ho potrapily ty vydrene vacky a motor rozdelaval nekolikrat dokola.vratil mi 12 tisic za turbo abych ho vyreklamoval v holicich.ze on to reklamovat nebude ze ma dlouholetou spolupraci a nechce si delat zle.a ja chudak ted doma sundal turbo necham ho nekde jinde z repasovat a budu ho vracet zpet.tak jsem zvedav ja se zadari.Rayx píše:No měl jsi pech na "servisáka", a jestli si ten borec už vzal 50tku a nechá to v tomto stavu, že s tím už dál nic nechce mít, tak to přece není ani trohu normální ...
Jestli ze svodů vypadla ta utavená matice, tak to potěš, s ohledem na montážní pozici (turbínka je nad svody) těžko říct, co se tam dělo, ale když VW píše, že to umí spaliny až o 1050°C, tak se není čemu divit. Kdo ví jak to vypadá ve výfukových kanálcích na hlavě, no na turbínce by to muselo být vidět ...
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf
Kubša