Octavia druhé generace stála v roce 2004 před nesnadným úkolem - nahradit starší model, kterého se vyrobilo přes milion kusů a stal se tak doslova prodejním hitem. Vozidlo nabídlo nízkou spotřebu naftových motorů, vysokou míru komfortu, lepší jízdní vlastnosti, nejmodernější bezpečnostní a komfortní technologie koncernu VW. Rázem tak bylo "zaděláno" na aspiranta o nejlepší vůz ve své třídě. Tato Octavie k nám dorazila s motorem 2.0TDI PD 16v (BKD) o výkonu 103 kW (140 PS) a 320 Nm. V roce 2005 se sice jednalo o nejsilnější naftovou motorizaci, ale i přesto nebyla dynamika (obzvlášť na dnešní poměry) nikterak závratná a proto se majitel rozhodl rovnou pro optimalizaci řídící jednotky motoru a silnější turbodmychadlo Garrett GTA1749MV. Po důkladném odladění řídící jednotky motoru jsme dosáhli krásného výkonu 148 kW / 201 PS a 423 Nm.
Touto úpravou získáte:
zvýšení výkonu/kroutícího momentu až o 61 PS a 103 Nm
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech
zvýšení maximální rychlosti
snížení spotřeby paliva za určitých jízdních režimů až o 10%
Máte-li zájem o tuto úpravu nebo jiný dotaz, více informací získáte zde: https://www.dp-race.com/2019/05/23/skod ... ps-201-ps/
ŠKODA Octavia 2.0TDI 140 PS -> 201 PS by DIESELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý den, doporučujeme Sachs Performance. Objednat je možné s VIN vozu zde: https://www.dp-race.com/kontakty/venca.6 píše:Spojka zustala seriova?
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele: