Zapalovací svíčky 1.2TSi CBZA / CBZB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
EA111 (8 ventil) vs. EA211 (16 ventil) ...
nemůžeme mluvit o kdysi, ale o nyní a řeší se stále hlavně moment 22Nm, důvod proč je to polohování přesně vyrobený svíčky (když výrobce není ignorant a nevaří obloučky na svíčku jak mu zrovna příjde do mašiny ale hlídá její pozici), takže když mechanik není taky ignorant, tak si může tu konečnou pozici svíčky po dotažení ohlídat nejen podle momentu, ale i značení ...
Pak narazíš na garážníka, co o tom ví kulový, koukne na moment co je napsanej výrobcem na krabičce a je spokojený se svou prací ...
Brisk dávám dlouho už jen do sekačky, jejich žhavky jsem zkusil taky jen jednou ...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
EA211 a Brisk, co dodat ...
http://brisk.cz/katalogy/zapalovaci-svi ... 3533,13534
BOEX14YP
http://brisk.cz/novinky/brisk-novinky/z ... ry-tsitfsi
Technická specifikace (BOEX14YP):
Interval výměny (km): max. 90.000
Rozměr závitu: M12x1,25
Rozměr klíče (mm): 16
Délka závitu (mm): 21,5
Utahovací moment (Nm): 15-20
Počet vnějších elektrod: 1
Elektrodová vzdálenost (mm): 0,8
versus VAG
http://brisk.cz/katalogy/zapalovaci-svi ... 3533,13534
BOEX14YP
http://brisk.cz/novinky/brisk-novinky/z ... ry-tsitfsi
Technická specifikace (BOEX14YP):
Interval výměny (km): max. 90.000
Rozměr závitu: M12x1,25
Rozměr klíče (mm): 16
Délka závitu (mm): 21,5
Utahovací moment (Nm): 15-20
Počet vnějších elektrod: 1
Elektrodová vzdálenost (mm): 0,8
versus VAG
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Já jsem Brisk také zavrhnul dříve to bývalo slušný, ale kvalita šla do háje, to samé champion, je to také šunt. Dávám Bosch zapal i žhavky takybosch nebo beru.Rayx píše:
EA111 (8 ventil) vs. EA211 (16 ventil) ...
nemůžeme mluvit o kdysi, ale o nyní a řeší se stále hlavně moment 22Nm, důvod proč je to polohování přesně vyrobený svíčky (když výrobce není ignorant a nevaří obloučky na svíčku jak mu zrovna příjde do mašiny ale hlídá její pozici), takže když mechanik není taky ignorant, tak si může tu konečnou pozici svíčky po dotažení ohlídat nejen podle momentu, ale i značení ...
Pak narazíš na garážníka, co o tom ví kulový, koukne na moment co je napsanej výrobcem na krabičce a je spokojený se svou prací ...
Brisk dávám dlouho už jen do sekačky, jejich žhavky jsem zkusil taky jen jednou ...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="fekálek"][quote="Rayx"]
Já jsem Brisk také zavrhnul dříve to bývalo slušný,
napiš v čem jsou brisk neslušný a jaké jsi měl reklamace,
prosimtě když ti pošlu mejl umíš sem dát nějaké věci? jsou tam články o tom oleji, problém s předstihem a vadným plivem uplně dole pak další problémy s kabelama a tak jíá to sem dát neumím
Já jsem Brisk také zavrhnul dříve to bývalo slušný,
napiš v čem jsou brisk neslušný a jaké jsi měl reklamace,
prosimtě když ti pošlu mejl umíš sem dát nějaké věci? jsou tam články o tom oleji, problém s předstihem a vadným plivem uplně dole pak další problémy s kabelama a tak jíá to sem dát neumím
Miloši,
hrušky a jablka, ale v tomhle případě spíš erteple a jablka ...
LSPI, řízení zapalování, tvorba směsi, kvalita paliva, dej sem článků kolik chceš,
nic to nezmění na tom, že EA211 má svíčku na moment 22Nm a interval 60 000km (pokud není servisák prase, tak si ještě pohlídá pozici obloučku při tom dotažení na předepsaný moment a ověří si tak QC výrobce hlavy a svíčky), a milej Brisk, se kterým jsi sem přišel jako první Ty si může psát na svých krabičkách k BOEX14YP o momentu 15-20Nm a intervalu 90 000km co chce ...
Na EA111 si klidně dej ty jejich EVO, tam opravdu pozici obloučku nikdo neřeší, třeba tam ta "velká" jiskra bude ku prospěchu ...
https://youtu.be/gA8l1YFUZoc?t=71
jen pro info, jak na tom jsou zkušenosti dalších k EA211 ...
https://forum.skodahome.cz/topic/147233 ... sk-nebrat/
info od Brisk usměvné ...
Ihned jsem psal do Brisku.. Nedostali jsme žádné požadavky od výrobce auta o natočení jiskřiště.
hrušky a jablka, ale v tomhle případě spíš erteple a jablka ...
LSPI, řízení zapalování, tvorba směsi, kvalita paliva, dej sem článků kolik chceš,
nic to nezmění na tom, že EA211 má svíčku na moment 22Nm a interval 60 000km (pokud není servisák prase, tak si ještě pohlídá pozici obloučku při tom dotažení na předepsaný moment a ověří si tak QC výrobce hlavy a svíčky), a milej Brisk, se kterým jsi sem přišel jako první Ty si může psát na svých krabičkách k BOEX14YP o momentu 15-20Nm a intervalu 90 000km co chce ...
Na EA111 si klidně dej ty jejich EVO, tam opravdu pozici obloučku nikdo neřeší, třeba tam ta "velká" jiskra bude ku prospěchu ...
https://youtu.be/gA8l1YFUZoc?t=71
jen pro info, jak na tom jsou zkušenosti dalších k EA211 ...
https://forum.skodahome.cz/topic/147233 ... sk-nebrat/
info od Brisk usměvné ...
Ihned jsem psal do Brisku.. Nedostali jsme žádné požadavky od výrobce auta o natočení jiskřiště.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Opálila se kvůli překročení intervalu výměny u motoru s chudší směsí než bylo dřív zvykem, kdyby to bylo v novější verzi, vzalo by si to sebou ještě něco jinýho.
Budu Ti do Strážnice posílat lidi s EA211 na výměnu svíček, jseš evidentně specialista, kterej ani nerozumí napsanému textu a nerozlišuje generace ... Dotahuj na 22Nm a víc neřeš
Budu Ti do Strážnice posílat lidi s EA211 na výměnu svíček, jseš evidentně specialista, kterej ani nerozumí napsanému textu a nerozlišuje generace ... Dotahuj na 22Nm a víc neřeš
slovacek.milos píše: to co píše marek označit fixou a nastavit svíčku na výfukové ventily jsem se dověděl od jednoho místního uživatele připadalo mi to mi to jako podivné, ale je to tak
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
už jsem ti vyprávěl pohádku jak se v naší 1,2 TSi projevilo cukání, občasné a hlavně projevující se až po 100 km jízdy, vyměnil jsem všechno problém tři roky přetrvával, těsně před prodejí jsem tam dal zas původní svíčky a sklepal jen odtrh z 0.9 na 0.7 cukání znizelo, rady typu vadné palivo, a cokoliv vyměnit nepomohlo,
ty původní svíčky tak jsou 140.000 protože se na dalších svíčkách najelo přes třicet disíc, původní svíčky mají přejetý servisní interval cca o 40,000 nic jsem nenastavoval nic neoznačoval a nic se neupálilo
ty původní svíčky tak jsou 140.000 protože se na dalších svíčkách najelo přes třicet disíc, původní svíčky mají přejetý servisní interval cca o 40,000 nic jsem nenastavoval nic neoznačoval a nic se neupálilo
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tome víš odtrhy těch svíček?Tomas.cz píše:Dovolím se vrátit k původnímu tématu, madam po výměně svíček u 1.2TSi EA111 konstatovala, že zmizelo cukání výkonu v určitých otáčkách při studenějším motoru - její slova, tak snad to není jen placebo - efekt a je to pravda
u mě bylo placebo a vítězství vždy ale došlo sklamání situace se opakovala a tome nekecám ti všechno kabely svíčky, modul , tři roky bádání, kdybys tome chtěl pošlu ti mejl a tady ho zveřejni upalování svíček je o přezápalu oleji a vadnému palivu,
u mého tsi se svíčkama nebyl problém jakože s upalováním, olej vápno nemělo, a benál jen optimal EO a řekl bych tomu 1,2 tsi chutnal stooktan, ted mám 999 tsi a stooktan tomu tříválci, nevím nevím nic mu neříká, zatím spokojenost, co jsem očekval je zatíím 25,000 km
Já měnil včera svíčky na cbza, alespoň myslím že to bylo cbza. TSI fabia 1.2 63kw s řetězem. Schválně jsem před demontáží jsem udělal fixem tečku na svíčkách a každá byla jinak. Svíčky ještě z výroby, zaručeně je ještě nikdo neměnil. Když jsem porovnával svíčky tak každá měla elektrodu jinak. Trochu byly upálené, přikládám to tomu že měly najeto 120 tis....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km