2.0 TDI CR zase ten EGR-nouzák
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0 TDI CR zase ten EGR-nouzák
čest, mám zase trapný dotaz, je to 103 kw, kod asi cfbb? rok 10-11, vyměnil jsem origo ventil N85, zkontrolované hadičky a elektrika. Chyba stále stejná, je to na výměnu celého egru s chladičem spalin? Díky
Sobota,25,Květen,2019,19:40:09:48634
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 7 x86
VCDS verze: SVO 18.9.1.0
Verze dat: 20180621 DS296.0
www.vag-com.cz
VIN: TMBGE61Z6B2137483 Výrobní štítek: EGR
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 C HW: 03L 906 018 BR
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H23 9980
Kódování: 00190012042400080000
Číslo dílny: WSC 40851 107 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018C 003010 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018C.rod
VCID: 2A5F74344D42D31AA3-807E
2 závad nalezeno.
4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
P0403 00 [039] - -
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 146698 km
Datum: 2093.14.21
Čas: 19:29:13
Otáčky motoru: 1648.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 44 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 66 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 29 °C
Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.200 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 433.7 mg/stroke
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení: 100.00 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota: 84.55 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen: 6.53 %
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 0
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 16
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 7
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 55
Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí: 1267.6 mV
4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
P0403 00 [167] - -
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 146698 km
Datum: 2093.14.21
Čas: 19:29:13
Otáčky motoru: 1645.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 44 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 66 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 29 °C
Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.220 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 219.2 mg/stroke
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení: 37.02 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota: 51.33 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen: 6.53 %
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 0
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 0
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 7
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 55
Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí: 2264.6 mV
Readiness: 0 0 0 0 1
Sobota,25,Květen,2019,19:40:09:48634
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 7 x86
VCDS verze: SVO 18.9.1.0
Verze dat: 20180621 DS296.0
www.vag-com.cz
VIN: TMBGE61Z6B2137483 Výrobní štítek: EGR
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 C HW: 03L 906 018 BR
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H23 9980
Kódování: 00190012042400080000
Číslo dílny: WSC 40851 107 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018C 003010 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018C.rod
VCID: 2A5F74344D42D31AA3-807E
2 závad nalezeno.
4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
P0403 00 [039] - -
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 146698 km
Datum: 2093.14.21
Čas: 19:29:13
Otáčky motoru: 1648.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 44 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 66 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 29 °C
Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.200 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 433.7 mg/stroke
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení: 100.00 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota: 84.55 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen: 6.53 %
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 0
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 16
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 7
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 55
Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí: 1267.6 mV
4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
P0403 00 [167] - -
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 146698 km
Datum: 2093.14.21
Čas: 19:29:13
Otáčky motoru: 1645.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 44 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 66 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 29 °C
Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.220 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 219.2 mg/stroke
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení: 37.02 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota: 51.33 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen: 6.53 %
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 0
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 0
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 7
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 55
Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí: 2264.6 mV
Readiness: 0 0 0 0 1
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zkus vydělat klapku jestli je zajebaná že tam je průduch 1 dva cm tak to vyhodnocení řj může být hodně zkreslené, časem se k tomu připojí dpf a budeš z toho blb, vyčistěná klapka bude hlásit mechanickou závadu a nová klapka v všechna ta přizpůsobení a bude to ok nebo ještě elektroinstalace a není to vždy jednoduchí u 103 kW opravovat podle paměti závad
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
díky za poznatek, pak ho rozeberu a nafotímgeo píše:Podle toho upřesnění závad to vypadá že se seká v různých polohách schválně sundej po demontáži tu plastovou krytku ovládání bude zarezlá nebo rozpadlá ta rolna.Už dvakrát k nám přivezli auto na odtahu že nejde obćas natočit a pokaždé ta rolna chyběla a díky tej vůli zustane egr otevřenej.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Re: 2.0 TDI CR zase ten EGR-nouzák
Výměna zpětneho vedení = nový egr?
Mám tady p0403 a egr dávali pár km zpět nový
Mám tady p0403 a egr dávali pár km zpět nový
Re: 2.0 TDI CR zase ten EGR-nouzák
Tyto opraváře miluju, vymění díl,zinkasují a když to tím není, nezájem,ať to řeší někdo jiný
Tuhle kámoš dělal GV kde mu v autorizáku vyměnili turbo,auto stejně nejelo,předáno zpět s tím že neví...našel tam nějakou chybu v podtlakách, prostě si s tím nikdo dál nelámal hlavu...
Tuhle kámoš dělal GV kde mu v autorizáku vyměnili turbo,auto stejně nejelo,předáno zpět s tím že neví...našel tam nějakou chybu v podtlakách, prostě si s tím nikdo dál nelámal hlavu...