2.0 TDI CR zase ten EGR-nouzák

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

2.0 TDI CR zase ten EGR-nouzák

Příspěvek od Jaroušek »

čest, mám zase trapný dotaz, je to 103 kw, kod asi cfbb? rok 10-11, vyměnil jsem origo ventil N85, zkontrolované hadičky a elektrika. Chyba stále stejná, je to na výměnu celého egru s chladičem spalin? Díky


Sobota,25,Květen,2019,19:40:09:48634
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 7 x86
VCDS verze: SVO 18.9.1.0
Verze dat: 20180621 DS296.0
www.vag-com.cz


VIN: TMBGE61Z6B2137483 Výrobní štítek: EGR



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 C HW: 03L 906 018 BR
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H23 9980
Kódování: 00190012042400080000
Číslo dílny: WSC 40851 107 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018C 003010 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018C.rod
VCID: 2A5F74344D42D31AA3-807E
2 závad nalezeno.

4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
P0403 00 [039] - -
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 146698 km
Datum: 2093.14.21
Čas: 19:29:13

Otáčky motoru: 1648.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 44 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 66 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 29 °C
Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.200 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 433.7 mg/stroke
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení: 100.00 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota: 84.55 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen: 6.53 %
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 0
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 16
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 7
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 55
Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí: 1267.6 mV

4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
P0403 00 [167] - -
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 146698 km
Datum: 2093.14.21
Čas: 19:29:13

Otáčky motoru: 1645.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 44 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 66 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 29 °C
Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.220 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 219.2 mg/stroke
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení: 37.02 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota: 51.33 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen: 6.53 %
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 0
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 0
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 7
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 55
Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí: 2264.6 mV


Readiness: 0 0 0 0 1
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

EGR bude KO
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zkus vydělat klapku jestli je zajebaná že tam je průduch 1 dva cm tak to vyhodnocení řj může být hodně zkreslené, časem se k tomu připojí dpf a budeš z toho blb, vyčistěná klapka bude hlásit mechanickou závadu a nová klapka v všechna ta přizpůsobení a bude to ok :roll: nebo ještě elektroinstalace a (wallbash) :) není to vždy jednoduchí u 103 kW opravovat podle paměti závad ;)
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

jj, tuším , že to není jednoduché......jen sonduji info, třeba mě lehce udivuje, že to píše přímo ventil ……..
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Výměna EGR
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ano Miloši, súhlas, ale práve táto chyba v pamäti býva presná a neúprosná…
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

O.K bude výměna EGRU, poté napíši výsledek.....Díky a s pozdravem
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Marek001"]Ano Miloši, súhlas,

jaroušek napíše


já si s motorama 103 kw užil, a nedávám to prostě nevím ;)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Podle toho upřesnění závad to vypadá že se seká v různých polohách schválně sundej po demontáži tu plastovou krytku ovládání bude zarezlá nebo rozpadlá ta rolna.Už dvakrát k nám přivezli auto na odtahu že nejde obćas natočit a pokaždé ta rolna chyběla a díky tej vůli zustane egr otevřenej.
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

geo píše:Podle toho upřesnění závad to vypadá že se seká v různých polohách schválně sundej po demontáži tu plastovou krytku ovládání bude zarezlá nebo rozpadlá ta rolna.Už dvakrát k nám přivezli auto na odtahu že nejde obćas natočit a pokaždé ta rolna chyběla a díky tej vůli zustane egr otevřenej.
díky za poznatek, pak ho rozeberu a nafotím
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
woody.7
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 28 říj 2010, 21:29

Příspěvek od woody.7 »

Řeším to samé, jak to dopadlo ?
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

woody.7 píše:Řeším to samé, jak to dopadlo ?
Zatím nic, jezdí s tím takhle, ale už se po něm dívá......
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1444
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Příspěvek od e36power »

woody.7 píše:Řeším to samé, jak to dopadlo ?
Pokud tam je chyba 403 tak výměna zpětného vedení (egr)
Pak by se tam měl přehrát soft jednotky mot.

Rovnou vyndej klapku a vyčisti ji...většinou to vypadá taktoObrázek
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Re: 2.0 TDI CR zase ten EGR-nouzák

Příspěvek od Vici »

Výměna zpětneho vedení = nový egr?
Mám tady p0403 a egr dávali pár km zpět nový
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: 2.0 TDI CR zase ten EGR-nouzák

Příspěvek od roman1648 »

Tyto opraváře miluju, vymění díl,zinkasují a když to tím není, nezájem,ať to řeší někdo jiný
Tuhle kámoš dělal GV kde mu v autorizáku vyměnili turbo,auto stejně nejelo,předáno zpět s tím že neví...našel tam nějakou chybu v podtlakách, prostě si s tím nikdo dál nelámal hlavu...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“