Niklování

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

je to tak, starý chrom nechat galvanicky stahnout, potom vybrousit a vyleštit, potom galvanka pomědí, znovu se rovnají nerovnosti a pak nikl a na nikl se chromuje. No a nebo se skončí u niklu a do chromu už to nejde.
Galvanování nic neschová, každý škrábaneček a šmouha se opíše.
CFHC
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, je až s podivem, jak se starý chrom loupe, jako perníček..Ale jak jste psali, chtěl jsem to nechat na firmě, ale upravím to k snažší manipulaci, protože je to často přes prostředníka, jedna firma to připraví a pak odveze k jiné firmě na chrom, popřípadě jen na nikl..A samozřejmě postup se zdržuje..Nová repliková řídítka v chromu stojí 1000kč, bohužel ty origo nejsou jen obyčejná trubka, ale uvnitř mají zesílení, jsou tam otvory přesně podle průchodu bovdenů/BMW- obrácené páčky/, dírky pro provlečení kabelu k houkačce apod. A představa , že vyvrtávám zkrz chrom mne odradila. Origo je origo, když jsem převrátil sajdu, že motorka stála na levém válci opřená sajdou o břeh stráně, řidítka z 30-40 tých let se jen trochu ohnula a já vzal trubku a vrátil je zpět a jezdím dodnes.. :)
nepropadat panice...
Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 17 říj 2017, 19:31

Příspěvek od Bravomv »

Neorigo řidítka nekupovat, pouze v případě nouze. Mám s tím špatnou zkušenost. Koupil jsem jednou, ohyby řidítek neseděly, až po brutální síle šly napasovat. Později nahrazeno starými-prvovýrobou, které jsem zrepasoval. Stará řidítka jdou většinou dobře zrepasovat, je tam dost materiálu, tak je co brousit (pokud teda nejsou po havárce ohnutá).
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“