Studený start a brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tie predné kotúče sú dosť divné na 20 000km, ja mám na kotúčoch tiež 20k km a vyzerajú stále ako nové, skúšal si tomu niekedy dať poriadne na prdel tým brzdám ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Zkoušel jsem snad už všechno, tak se právě obracím semka. Dneska to zkusím sundat a dát tam ty ATE destičky na předek.
Škoad Fabia combi 1.4 TDI 55 kW elegance r.v. 2004 Cappuccino a model 05; CB President HARRY III a na klemu Snake 27 10. kanál
Peugeot Partner 2.0 HDI 81 kW r.v. 2002 bílá model 2003 CB TTI 771 a magnetka TTI ML - 145 stále na 10. kanálu
Peugeot Partner 2.0 HDI 81 kW r.v. 2002 bílá model 2003 CB TTI 771 a magnetka TTI ML - 145 stále na 10. kanálu
No na svoji "zelené" to mám tak samo,naprosto shodný problém,kdybych chtěl zaflekovat,tak snad zlomím pedál brzdy..kovi píše:Když jsem koukal na louce, tak všechna kola blokovala ABS, tak snad jo.Rayx píše:A opravdu tedy brzdí všechna kola správně? Vyzkoušej si akční členy ABS/ESP jednotky, jestli všechny ventily pracují jak maj, dohledáš tady na foru nebo v DP.
Nebo by leda nefungoval korektně ten podltlak na posilovači, že by zpětnej ventil ...
Jaká je dráha pedálu, když je to OK, a jak se změní, když pedál ztvrdne? Zkrátí se? Doufám, že tu nebudou narážky na obrácenou funkci ...
Musím teda pohledat, abych vyzkoušel ty ventily.
Je to možné je to originál a má to najeto 480 tisíc.
Jenom se dotknu a už to přibrzďuje a na přibrzdění to je dobrý, ale na prudké nebo úplné zastavení musím pořádně máčknout.
Ještě jsem to nestačil vyřešit,ale vývěva podtlak dává správný.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Tak začnu popořadě, jak jsou na tom brzdové hadice, jsou stále původní ?
Pokud ano vyměnit, všechny, včetně zadních, mají tendenci zarůstat a nechají tě zabrzdit, ale už nepustí tlak a desky stále drhnou.
Dále co se týká zadních třmenů z RS tak zaprvé jdou blbě odvzdušnit a není vyjímkou, že se to nepodaří ani na potřetí.
Za druhé zrepasovat je, znamená že máš klid maximálně 14 dní a pak se problémy vrátí.
Sám jsem si tím několikrát prošel, takže za mě zadní třmeny jedině nový a nebo pokud repas, tak jedině i s pístkem co už v sobě má i nový ty pružinový plíšky. Jinak je to házení perel sviním, ale nový jsou nový od chvíle co jsem je koupil mám klid.
Další problém jsou kotouče Brembo, sice to snimi až tak špatně nebrzdí, ale to jak rychle podlehnou korozi je až pozoruhodné. Od chvíle kdy je vyrábí poláci stojí za vyliž prdel a to včetně Brembo Max, to je teprve propadák.
Momentálně jsem bremba vyhodil po cca 50 000 km a dal jsem na doporučení obyčejný Zimmermanny, tak uvidím.
Hlavně, ale musí pístky chodit v třmenu naprosto hladce, nesmí klást žádný větší odpor, takže je včetně těsnění dobře promazat přiloženým mazivem (bývá v sadě na repas).
Vodící čepy taky musí chodit hladce, za sebe mohu doporučit silikonovou vazelinu. Je sice drahá jak prase, ale zatím jediný co mi funguje. Všechny ty speciální vyzelíny na brzdy s odolností do 1100°C se zdají fajn, ale až do chvíle kdy po pár týdnech zjistíš, že vysychají, tuhnou a vodící čep ti doslova přilepí k držáku třmenu a pak máš opět problém.
Takže řádně vyčistit, hlavně lem u držáku třmenu na který dosedá prachovka, musí taky těsnit, takže i zde nejlépe namazat a protočit aby jsi měl jistotu, že nikde nedrhne a tudíš dobře dosedá.
Pokud ano vyměnit, všechny, včetně zadních, mají tendenci zarůstat a nechají tě zabrzdit, ale už nepustí tlak a desky stále drhnou.
Dále co se týká zadních třmenů z RS tak zaprvé jdou blbě odvzdušnit a není vyjímkou, že se to nepodaří ani na potřetí.
Za druhé zrepasovat je, znamená že máš klid maximálně 14 dní a pak se problémy vrátí.
Sám jsem si tím několikrát prošel, takže za mě zadní třmeny jedině nový a nebo pokud repas, tak jedině i s pístkem co už v sobě má i nový ty pružinový plíšky. Jinak je to házení perel sviním, ale nový jsou nový od chvíle co jsem je koupil mám klid.
Další problém jsou kotouče Brembo, sice to snimi až tak špatně nebrzdí, ale to jak rychle podlehnou korozi je až pozoruhodné. Od chvíle kdy je vyrábí poláci stojí za vyliž prdel a to včetně Brembo Max, to je teprve propadák.
Momentálně jsem bremba vyhodil po cca 50 000 km a dal jsem na doporučení obyčejný Zimmermanny, tak uvidím.
Hlavně, ale musí pístky chodit v třmenu naprosto hladce, nesmí klást žádný větší odpor, takže je včetně těsnění dobře promazat přiloženým mazivem (bývá v sadě na repas).
Vodící čepy taky musí chodit hladce, za sebe mohu doporučit silikonovou vazelinu. Je sice drahá jak prase, ale zatím jediný co mi funguje. Všechny ty speciální vyzelíny na brzdy s odolností do 1100°C se zdají fajn, ale až do chvíle kdy po pár týdnech zjistíš, že vysychají, tuhnou a vodící čep ti doslova přilepí k držáku třmenu a pak máš opět problém.
Takže řádně vyčistit, hlavně lem u držáku třmenu na který dosedá prachovka, musí taky těsnit, takže i zde nejlépe namazat a protočit aby jsi měl jistotu, že nikde nedrhne a tudíš dobře dosedá.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
A hadice podlaha - zadní náprava jsi také měnil ?
Pokud ano a vzadu je opravdu vše nové a OK, potom bych hledal problém v brzdovém válci či posilovači nebo vývěvě.
Ještě jsem si všimnul že auta provozovaná u nás mají celkem slušně zoxidovaný koncovky brzdových trubek, takže je otázka zda jsou trubky OK.
Pokud ano a vzadu je opravdu vše nové a OK, potom bych hledal problém v brzdovém válci či posilovači nebo vývěvě.
Ještě jsem si všimnul že auta provozovaná u nás mají celkem slušně zoxidovaný koncovky brzdových trubek, takže je otázka zda jsou trubky OK.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Včera jsem zkusil dát brzdové destičky od ATE a je to ještě horší než když to bylo komplet od bremba. Pak by byla ještě možnost tam dát kotouče ATE powerdis a destičky od bremba jestli to bude lepší. Hadičky jsou všude originál. Když jsem tam měl originál zadní třmen bez chlazeného disku, tak to brzdilo, jako kráva. Tak bych to v těch hadičkách neviděl. Zkusím si objednat ještě tu silikonovou vazelínu a uvidíme. Já mám na ovzdušnění https://www.pullotrade.cz/image/cache/c ... 30x530.jpg
Tak tím by to mělo jít protlačit i přes ABS. Já už spíše hledám nějaký servis poblíž Jindřichova Hradce, který by mi to dal dohromady já už fakt totiž nevím.. nebo někoho komu bych to dovezl a věděl bych, že to dá dohromady a bude to zase brzdit jak má.
Tak tím by to mělo jít protlačit i přes ABS. Já už spíše hledám nějaký servis poblíž Jindřichova Hradce, který by mi to dal dohromady já už fakt totiž nevím.. nebo někoho komu bych to dovezl a věděl bych, že to dá dohromady a bude to zase brzdit jak má.
Škoad Fabia combi 1.4 TDI 55 kW elegance r.v. 2004 Cappuccino a model 05; CB President HARRY III a na klemu Snake 27 10. kanál
Peugeot Partner 2.0 HDI 81 kW r.v. 2002 bílá model 2003 CB TTI 771 a magnetka TTI ML - 145 stále na 10. kanálu
Peugeot Partner 2.0 HDI 81 kW r.v. 2002 bílá model 2003 CB TTI 771 a magnetka TTI ML - 145 stále na 10. kanálu
Tím originál hadičky myslíš že jsou nový a originální, nebo že jsou stále původní ?
Ono pokud máš problém někde v okruhu, tak můžeš kotouče i desky měnit jak dlouho chceš, potřeba je odstranit příčinu problému a né až její následek, tedy sjetý kotouč.
Pokud máš opravdu najeto na kotoučích takto málo km a vypadají jak vypadají, tak je jasný že ti brzdy neustále lehce brzdí a proto máš na kotouči hrany jako jiní po trojnásobných kilometrech a proto se nediv, že ti auto nebrzdí když máš neustále horký brzdy, prostě ti vadnou aniž by jsi brzdil.
Ono pokud máš problém někde v okruhu, tak můžeš kotouče i desky měnit jak dlouho chceš, potřeba je odstranit příčinu problému a né až její následek, tedy sjetý kotouč.
Pokud máš opravdu najeto na kotoučích takto málo km a vypadají jak vypadají, tak je jasný že ti brzdy neustále lehce brzdí a proto máš na kotouči hrany jako jiní po trojnásobných kilometrech a proto se nediv, že ti auto nebrzdí když máš neustále horký brzdy, prostě ti vadnou aniž by jsi brzdil.
Naposledy upravil(a) favo dne 18 čer 2019, 08:53, celkem upraveno 1 x.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Že jsou původní a mají najeto 480 tisíc.
Teď mi jeden říkal, že může být problém, že mám ve předu 288mm kotouče a ne 312mm jako z toho RS
Nevím jaký je tam rozdíl pístku mezi Octavia 96kw a tím RS
Teď mi jeden říkal, že může být problém, že mám ve předu 288mm kotouče a ne 312mm jako z toho RS
Nevím jaký je tam rozdíl pístku mezi Octavia 96kw a tím RS
Škoad Fabia combi 1.4 TDI 55 kW elegance r.v. 2004 Cappuccino a model 05; CB President HARRY III a na klemu Snake 27 10. kanál
Peugeot Partner 2.0 HDI 81 kW r.v. 2002 bílá model 2003 CB TTI 771 a magnetka TTI ML - 145 stále na 10. kanálu
Peugeot Partner 2.0 HDI 81 kW r.v. 2002 bílá model 2003 CB TTI 771 a magnetka TTI ML - 145 stále na 10. kanálu
Žádný rozdíl tam není, rozdíl je pouze a jen v držáku třmenu, ale třmen samotný je stejný jak u 288 tak 312
Máš na autě půl milionu kilometru a čekáš že bude fungovat jako nový ?
Každý díl podlehá opotřebnení, brzdový rozvody nevyjímaje.
Hele mám na tachecu 307000 km a kolik má auto najeto doopravdy se mohu jen domnívat a kdybych si tím stejným co ty neprošel před pár měsíci tak Ti tady radit nebudu, ale opravil jsem vše co jsem psal výše a v některých věcech jsem šel ještě dál a po hodně dlouhé době mi auto při vyřazení z kopce zase zrchyluje a né jako dřív že stále brzdilo, na křižovatkách se mohu rozjíždět s polovičním plynem než dřív jen proto že mi auto zbytečně nebrzdí když to nechci.
Nebylo to levný, ale vysledek se dostavil, takže udělej ty hadice, zkontroluj trubky, případně je vyměn, kup nový zadní třmeny a pak uvidíš ten rozdíl a pokud by to stále málo brzdilo tak pak už jen brzdový válec.
Máš na autě půl milionu kilometru a čekáš že bude fungovat jako nový ?
Každý díl podlehá opotřebnení, brzdový rozvody nevyjímaje.
Hele mám na tachecu 307000 km a kolik má auto najeto doopravdy se mohu jen domnívat a kdybych si tím stejným co ty neprošel před pár měsíci tak Ti tady radit nebudu, ale opravil jsem vše co jsem psal výše a v některých věcech jsem šel ještě dál a po hodně dlouhé době mi auto při vyřazení z kopce zase zrchyluje a né jako dřív že stále brzdilo, na křižovatkách se mohu rozjíždět s polovičním plynem než dřív jen proto že mi auto zbytečně nebrzdí když to nechci.
Nebylo to levný, ale vysledek se dostavil, takže udělej ty hadice, zkontroluj trubky, případně je vyměn, kup nový zadní třmeny a pak uvidíš ten rozdíl a pokud by to stále málo brzdilo tak pak už jen brzdový válec.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tak ten třmen jsem potřeboval vědět, takže to tím být nemůže, že jsem dal menší pístky, tím by to mělo brzdit víc vetší tlak tam bude.
Já mám origo 480 a auto stálo cca 3 roky nebyly na to peníze to spravit potkal se motor a až byly peníze, tak se to udělalo a dal jsem tam rovnou nové všechny kotouče a dozadu ty RS třmeny s chlazenýma kotoučema. Pač to auto tahá velký káry, tak aby to brzdilo a ono naopak, tak jsem potom koupil jiné auto na tahání káry a tady dostala přítelkyně na dojíždění.
Nemáš nějakého známého automechanika který by se mi na to podíval. Já právě nemám vše jsem si dělal sám.
Mě to taky jako nepřibžďuje z kopce.
Já mám origo 480 a auto stálo cca 3 roky nebyly na to peníze to spravit potkal se motor a až byly peníze, tak se to udělalo a dal jsem tam rovnou nové všechny kotouče a dozadu ty RS třmeny s chlazenýma kotoučema. Pač to auto tahá velký káry, tak aby to brzdilo a ono naopak, tak jsem potom koupil jiné auto na tahání káry a tady dostala přítelkyně na dojíždění.
Nemáš nějakého známého automechanika který by se mi na to podíval. Já právě nemám vše jsem si dělal sám.
Mě to taky jako nepřibžďuje z kopce.
Škoad Fabia combi 1.4 TDI 55 kW elegance r.v. 2004 Cappuccino a model 05; CB President HARRY III a na klemu Snake 27 10. kanál
Peugeot Partner 2.0 HDI 81 kW r.v. 2002 bílá model 2003 CB TTI 771 a magnetka TTI ML - 145 stále na 10. kanálu
Peugeot Partner 2.0 HDI 81 kW r.v. 2002 bílá model 2003 CB TTI 771 a magnetka TTI ML - 145 stále na 10. kanálu
Ano,i ty jsem měnil..Oktu mám z Itálie (bez ABS),tak ze trubky jsou jak nové.No časem na to přijdu až se k tomu dostanufavo píše:A hadice podlaha - zadní náprava jsi také měnil ?
Pokud ano a vzadu je opravdu vše nové a OK, potom bych hledal problém v brzdovém válci či posilovači nebo vývěvě.
Ještě jsem si všimnul že auta provozovaná u nás mají celkem slušně zoxidovaný koncovky brzdových trubek, takže je otázka zda jsou trubky OK.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Ale zakony fyziky hovoria o niecom inom.kovi píše:… jsem dal menší pístky, tím by to mělo brzdit víc vetší tlak tam bude…
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Hydraul ... Dzen%C3%AD
Pricom pri brzdach je piest A1 vlastne hlavny brzdovy valec (s podlakovym posilovacom prepojeny s brzdovym pedalom), piest A2 su brzdove valceky, piesty v brzdicoch.
Zmensenim plochy (priemeru) piestu A2 pri zachovani sily F1 (tlak nohy na brzdovy pedal) sa zmensi sila F2 (teda brzdoveho valceka, piestu v brzdici).
Tak si spocitaj plochy povodnech piestov v povodnom brzdici a plochy v sucasnosti.
Tak uvidíme, tak dneska jsem přešel všechny brzdy rozhejbal vodící pístky vše namazala a pořádně ovzdušnil, tak zítra to zkusím, jak to bude brzdit. Už je znatelný rozdíl na pedálu, že jde lehčeji než před tím.
Škoad Fabia combi 1.4 TDI 55 kW elegance r.v. 2004 Cappuccino a model 05; CB President HARRY III a na klemu Snake 27 10. kanál
Peugeot Partner 2.0 HDI 81 kW r.v. 2002 bílá model 2003 CB TTI 771 a magnetka TTI ML - 145 stále na 10. kanálu
Peugeot Partner 2.0 HDI 81 kW r.v. 2002 bílá model 2003 CB TTI 771 a magnetka TTI ML - 145 stále na 10. kanálu