Studený start a brzdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kovi
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 16 črc 2009, 20:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kovi »

Tak teď bych řekl, že to brzdí na 70-80 % není to ještě ono, tak teď zkusím dávat trošku těm brzdám na prdel a uvidíme časem.
Škoad Fabia combi 1.4 TDI 55 kW elegance r.v. 2004 Cappuccino a model 05; CB President HARRY III a na klemu Snake 27 10. kanál
Peugeot Partner 2.0 HDI 81 kW r.v. 2002 bílá model 2003 CB TTI 771 a magnetka TTI ML - 145 stále na 10. kanálu
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Já jsem minulý víkend dal nový přední kotouče Zimmermann a nechal starý desky Brembo, který ale byly jako nový. Nebrzdilo to nejhůř, ale protože tato kombinace v určitých chvílích pískala, tak jsem dnes dal nový desky Zimmermann a musím říct, že takhle to auto ještě nebrzdilo.
Sice je teprve zajížím, ale nástup je proti původním Brembo/Brembo mnohem ostřejší.
Asi vyhodím i nové zadní desky Brembo a dám taky Zimmermanny.
Uvidím jak se projeví časem.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

ja mám momentálne na aute asi najlepšiu kombináciu akú som mal OEM desky a zimmerman kotúče, brzdí to veľmi pekne
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
kovi
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 16 črc 2009, 20:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kovi »

Tak nakonec to vypadá na hlavní brzdový válec.
Potřebuji poradit jaký tam dát. Auto má 96kw a má to i ESP. Díky
Škoad Fabia combi 1.4 TDI 55 kW elegance r.v. 2004 Cappuccino a model 05; CB President HARRY III a na klemu Snake 27 10. kanál
Peugeot Partner 2.0 HDI 81 kW r.v. 2002 bílá model 2003 CB TTI 771 a magnetka TTI ML - 145 stále na 10. kanálu
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Měnil jsem ho před 2 lety na mé Boře ASZ , akorát nemůžu nikde dohledat číslo. Tak aspoň fotky. Každopádně to byl origo díl přímo z Boleslavi. Třeba ti ty obrázky pomůžou.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 210 000 km
E39 530d M57D30 370 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km :roll:

https://imgur.com/FesKPdz
kovi
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 16 črc 2009, 20:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kovi »

Díky za obrázky 🙂
Škoad Fabia combi 1.4 TDI 55 kW elegance r.v. 2004 Cappuccino a model 05; CB President HARRY III a na klemu Snake 27 10. kanál
Peugeot Partner 2.0 HDI 81 kW r.v. 2002 bílá model 2003 CB TTI 771 a magnetka TTI ML - 145 stále na 10. kanálu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“