Jízda s Passatem W8...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jízda s Passatem W8...
Dneska jsem kočíroval W8 v kombiku Passatu s najetými 95000 km v perfektním stavu, jako po umytí v showroomu..Musím říci, že je to masírka, konečně koncern který JEDE, a je vidět, že to není nějaká oturbená sračka , ale poctivý obsah. Tahle čtyřkolka, v tomhle stavu spraská většinu automobilové populace dostupné za normální peníze..Automat podřadí téměř bleskově a motor od 4000- 6000 ot/m "hoří krásným plamenem" zběsilce.. Jízdní vlastnosti výborné, pokud mohu posoudit za těch pár km. Majitel mi vynadal, ty už jsi zpátky? Ale já nerad trápím cizí voňavky, protože čert nikdy nespí..Vše je tiché, kultivované, nikde nic neklepne, nezavibruje, brzdy fungují ukázkově..Pro milovníka "klidné" jízdy s možností raketového zátahu ideální, a pro připitomnělé snoby v navoněných MB a podobných výtvorech , kteří pohrdají obyčejným Passatem je to krásná léčba, protože auto při dvoukilech nekompromisně zrychluje....Bohužel mi tam něco chybí, ale to je pouze má úchylka.., a to je zvuk.....mám rád, když auto zařve, jako raněný lev a vyrazí...Jako italská auta..Ale celkově je to palec nahoru a za ty prachy je to bomba...
P.S. Takové auto už se dnes těžko koupí , žádné zbytečné píčoviny na přístrojovce, vše je decentní , prostě tichá, brutální síla..
P.S. Takové auto už se dnes těžko koupí , žádné zbytečné píčoviny na přístrojovce, vše je decentní , prostě tichá, brutální síla..
nepropadat panice...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Plně souhlasím. Ale běda,když ti upadne drátek na motoru,vidíš ho ale bez pomalu vyndání motoru se k němu nedostaneš.
Měl jsem Toledo s VR5kou,potíž se někam dostat.
Měl jsem Toledo s VR5kou,potíž se někam dostat.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
W8 jsem zatím nejel.... ale mám g4 VR6 150kW a nic moc se neděje.. jasně, pokud se svezeš stylem jdu to vyzkoušet, co to dá, tak asi dobrý.. ale na normální ježdění o ničem (+ spotřeba jak prase) ... mám tu i Jubi 25 1,8T 132kW a to je jiné svezení . Nejlíp ale jede stejně ARL + soft 150kW
On i slavný 3,6 moc nejede... jen v režimu plný plyn a točit až do úmrtí... ale jak často se tak dá jet? Je to auto opravdu tak pro policajty...
W8 mě láká koupit a vyzkoušet ale snad k tomu nedojde
On i slavný 3,6 moc nejede... jen v režimu plný plyn a točit až do úmrtí... ale jak často se tak dá jet? Je to auto opravdu tak pro policajty...
W8 mě láká koupit a vyzkoušet ale snad k tomu nedojde
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Atmosféra se musí točit,řadit a pak se dějou věci. Člověk nesmí být zlenivělý z turba od 1500ot/min
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Tohle je věčný problém v Čechách, jakýkoliv vůz při hodnocení skončí otázkou spotřeby..často se lidé i ušklíbnou...Ale každý by si měl uvědomit, že pokud je to čtyřlitr, tak se musí nějak nažrat...Je samozřejmé, že pro jízdu do práce, pokud dotyčný nedojíždí 80 km a nedělá hlavního inženýra v továrně světového jména , to není..Ale jsou lidé, kteří si to mohou dovolit a tu přidanou hodnotu, kterou to auto má jim stojí zato, si zaplatit..Vždy na nějakých srazech, kde jsou sporťáky, 8- 12 válce je tohle hlavní otázka, ale ne ze zajímavosti, ale kvůli utvrzení se v tom, že to auto je k ničemu..A mě hlavně zajímalo, když řidič , který posledních 20 let sedlal pouze TDI , sice to nebyl řádný šetřílek, ale samozřejmě je zvyklý na určitou oblast spotřeby, tohle ustojí..Tak jsem se také zeptal, /protože kontrolka benzinu ještě nesvítila a benzin tam byl, ale už naskakovalo na displey jeďte natankovat /měl bys jet k pumpě..A tipnul jsem si, když to šimráš, je to tak za 12 litrů ne? A on, možná i 11 litrů, ale když to chytím za vlasy tak 17-18 litrů a město až 22 litrů..Což mne zarazilo, ale majitel svítil a povídá, ty vole , ta jízda je neskutečná, když mě nasere nějaký kretén, tak ho vrátím na zem takovým způsobem, že ho přejde chuť..Já ho nepoznával..,a povídá, pro práci mám samozřejmě pořád superba, neustále telefonuji a brouzdám po poloterénech ,ale tohle je pro radost...A tak to má být...
nepropadat panice...
tak každý nemá ještě ze socíku našetřeno v polštáři jako ty... respektive, jsou lidi, kteří jezdí i dál než do hospody a do obchodu na díly..
Ale jo, pro zábavu, proč ne...
točit řadit - jasné .. ale proč to dělat, když jsou i auta, kde se to dělat nemusí a navíc jedou podstatně lépe
pokud vrací na zem kde koho, počítám časem bude někde ve zprávách.. dneska už na to není doba, bohužel
Ale jo, pro zábavu, proč ne...
točit řadit - jasné .. ale proč to dělat, když jsou i auta, kde se to dělat nemusí a navíc jedou podstatně lépe
pokud vrací na zem kde koho, počítám časem bude někde ve zprávách.. dneska už na to není doba, bohužel