Jízda s Passatem W8...

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Kopanec jeste neznamena,ze to jede. Prubeh kroutaku vs akcelerace vs subjektivni pocit zamacknuti do sedacky je nekoncici debata.
Stary baworaky, ktery mely posazenej vykon okolo 6000 a kroutak okolo 4500 subjektivne jely a tahly, ale po kouknuti do tabulek to zase jinejm autum nenandal o vteriny.

A ano A100 C4 S4 byla super. Jen ty UFO brzdy v roce 1993 cenou za desticky zastinily i spotrebu. :)
IMHO ten Passat byl tezkej na cumak uz v 2,8 V6, W8 musi bejt silne nedotaacivej, pokud vsechno nejdes pod plynem, ale kdo tak umi a dokaze jezdit furt.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

lt.kubosh píše: Prubeh kroutaku vs akcelerace vs subjektivni pocit zamacknuti do sedacky je nekoncici debata
Jo jo, nezapomenu na zanícenou debatu dvou chlapíků v autobuse o tom, že třináctka žigul do sedačky netlačí, ale patnáctka tlačí jako kráva :)
Bylo to začátkem devadesátek a vydrželo jim to snad deset stanic :)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Jenže ten Passat W8 je poctivý quatro,to umí zatáčet.
Aby to jelo,točit.Nebo jste tu nikdo asi nejezdil za socíků Š120,žigulama,trabantama,warťasama? Těm je škoda říkat,jak W8 jede.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Vici, já nejsem zbohatlík , ale jsou lidé, kteří prostě ty prachy dají, aby se pěkně svezli..A je tu také jiné psychologické hledisko, koupit nové auto za např. 650000 kč, vyjet z brány a můžeš si klidně odečíst 100000 kč,o které už cena auta poklesla.. A pak jezdit za 0,0 prd a onanovat u pumpy, jak to málo žere. Anebo si koupit ojeté auto v dobrém stavu za 150000 kč a platit drahý benzin a u pumpy bejt nasranej, protože neustále vytahovat prachy je psychologické trýznění..Ale přesto ten druhý případ je ekonomičtější než ten první, protože v dobách, kdy nabíhají nové a nové modely a zánovní auto stárne,tak naspořené prachy mizí v nenávratnu...W8 stála komplet se vším 200000kč , je to rarita a ten stav je úžasný, ten lak tmavá metla je prostě špica, okno ve střeše má senzor, že když je moc teplo spustí se větráky, atd. atd. Prostě pro milovnika koncernu je to koncert..A pokud to nenaboří a nebude jezdit v zimě, je to i dobrá investice, takže ty utracené prachy za benož se vrátí.. :D
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Vici píše:W8 jsem zatím nejel.... ale mám g4 VR6 150kW a nic moc se neděje.. jasně, pokud se svezeš stylem jdu to vyzkoušet, co to dá, tak asi dobrý.. ale na normální ježdění o ničem (+ spotřeba jak prase) ... mám tu i Jubi 25 1,8T 132kW a to je jiné svezení :-). Nejlíp ale jede stejně ARL + soft 150kW :-)
On i slavný 3,6 moc nejede... jen v režimu plný plyn a točit až do úmrtí... ale jak často se tak dá jet? Je to auto opravdu tak pro policajty...

W8 mě láká koupit a vyzkoušet :D ale snad k tomu nedojde
Souhlas, pokud jde o pocit z jízdy tak pořádně udělaný PD je při přidání plynu jak když ti zezadu někdo napálí bejsbolkou zezadu a jsi o patník dál, žádnej lineární zátah ala čajovna (W8) není takovej pocit. Je jasný, že jsou auta který mají bejsbolku v zadku od 2000-6000, ale to se bavíme o autech za úúúplně jiný prachy. Zajeď jelito někdy do dieselpoweru a slušně popros lidi kteří UMĚJI a VĚDÍ, že jsi člen s 14000 příspěvky aby ti půjčili auto, který zrovna upravujou a jsem si jistý, že se v tom doslova posereš a věř, že nezažiješ žádný tebou dokola omýlaný nouzák, ale jen zátah o jakým se ani tvýmu fotrovi v antonu na václaváku nezdálo ;)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Tlačení do sedačky a podobně.. já se spíš dívám na tachometr :-)
Oktávku už mám spíš jako úloženku, jsem ji vytáhl po zimě onehda a jel projet a nechtě jsem ujel i nějakým motorkářům na rozjezdu, moc se jim to nelíbilo
(LOL)

právě, že jsem jezdil kdysi žiguly, favority a podobně, tak ocením jak letí poladěné PDčko, nebo i to 1,8T.. a třeba ta VR6 mi přijde jako lepší favorit.. (noteeth) (toho mám taky, 50kW - mám do něj nachystaný lepší soft :-D )

za mně nejlepší s čím jsem kdy jel, z normálních aut je PD 110kW se softem... slušně to letí, prd to žere... z nových CR se na to nic nechytá, to je celkem čajíček.. jediné co se mi tak ještě líbilo byla A4 CAHA 125kW, to je z fabriky pěkně naladěné, aby bylo poznat, za co člověk platí ty peníze navíc.. takové ty Škoda 103kw nejedou a 110kw nejedou tím tuplem - asi uškrcené softem tak jak bylo kdysi třeba AXR = velký prostor pro šikovné úpravce
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Tahle debata je o nicem, uz se zase keca o naladenem TDI a jak je super. Srovnavejte stejne nenaladene, podobnou generaci.
Atmosfera se musi roztocit, ale neznamnikoho, kdo by zvlad jet kudlu vic nez 20-30 kilometru v zatackach. Vetsina to stejne roztahne po dalnici a nasadi tempomat.

A popravde zestarnul jsem a uz jezdim se svoji krabici taky max 160 po dalnici. Za A) vic ani nejde. B) vic nechci 4.0 s americkejma prevodama zere fakt pekelne C) stejne patrim mezi nejrychlejsi, dneska je obsah 0,000nic, pet turb papirova spotreba 2,6litru. Pokud je to TDI, tak v hospode minimalne o litr min (ale kdyz mas pridat na naftu za spolujizdu, tak to zahadne bralo 6,5 - asi ty kopce) Kdyz to bezi na volnobeh, tak by ti vypadly plomby. a lidi stejne jedou 120 na tempomat na spotrebu.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

(LOL) It.kubosh ví, o čem mluví..A PD které tě nakopne jako bejzbolkou v zadku je vtip roku, jsou prostě lidé, kteří měli závrať při akceleraci Š110 R, sporťáka s nadupaným bucharem tam kde jej má i Porsche a kteří jsou dnes unešeni komárem s kyslíkovou maskou na hubě a životností jepice... (wallbash)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

jericho-3 píše:(LOL) It.kubosh ví, o čem mluví..A PD které tě nakopne jako bejzbolkou v zadku je vtip roku, jsou prostě lidé, kteří měli závrať při akceleraci Š110 R, sporťáka s nadupaným bucharem tam kde jej má i Porsche a kteří jsou dnes unešeni komárem s kyslíkovou maskou na hubě a životností jepice... (wallbash)
Jj.Svatá pravda. Kde jsou doby,kdy jsi honil 0,5Ps na fichtlovy,jen aby jsi byl rychlejší,než kámoš. Naštelovat karbec,předstih. Ten,kdo se dostal k Simsonu ( to nebylo vzít prachy,co dal tatíček a jít ho koupit) jezdil,jak král. Ale tam se taky hledaly navíc koně.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:(LOL) It.kubosh ví, o čem mluví..A PD které tě nakopne jako bejzbolkou v zadku je vtip roku, jsou prostě lidé, kteří měli závrať při akceleraci Š110 R, sporťáka s nadupaným bucharem tam kde jej má i Porsche a kteří jsou dnes unešeni komárem s kyslíkovou maskou na hubě a životností jepice... (wallbash)
Nikdy jsi v ničem takovým nejel, jen kecáš kraviny, to je celý.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Fichtla jsem neměl.. ale po půl koních jsem honil na Favoritu... Sprint 75, pak 1450ccm, pak 1490ccm a nakonec 1490 + MPi (měl jsem i jeden z pár vyrobených exemplářů celonerez luxusních výfuků se svodama od Motor-Excelu). Tehdy to dokázalo potrápit kde jaké auto.. (LOL)

Já už nikde neletím, protože bych nestačil uhýbat idiotům.. ať už těm co neumí jezdit, nebo těm co "letí kudlu" na úkor ostatních viz někteří výše...

Že někomu ujedete. nebo ho na krev předjedete s tím, že všichni v protisměru musí uhnout do příkopy, neznamená, že ten dotyčný s váma nějak závodil... možná jen v klidu jel a uhýbal debilům... (LOL)

P.S. moje PD tahá od nějakých 1800 až do 4500... s tím jak je zpřevodované asi není o čem dál debatovat. Chybí tomu sedmý kvalt (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já to měl jako martinsidlo, upravené a vyleštěné kanály, ucpaná klika,karbec 2918 z Čz 150 natočený sáním a velkým filtrem proti vzduchu, takže čím rychleji se jelo, tím bylo "větší přeplňování", atd...Tehdy ješte byly jen Simsony Sperber s větráčkem, ale spíše v televizi..A řekl bych, že to byla dobrá průprava pro ty, kterým technika učarovala. Samozřejmě když někomu tatínek přivezl z Tuzexu Hondu, byli jsme pátí, ale v podstatě nám to bylo fuk..Stejně jako dnes, každý stroj je hlavně zajímavost pro rozdílné konstrukce..Ale vždy nejlepší bylo, to co si člověk naladil sám, i když to někdy samozřejmě zkurvil, nebo šel špatnou cestou.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Upravit po mechanické stránce je radost. Kdo neměl možnost frézky nebo brusky naplocho,vzal rysplotnu,hrubý smirek a mydlil hlavu od pincka,aby zvětšil kompresní poměr.
Jó,ve své době to bylo "dodo" a těšilo to,že má člověk něco jiného (odlišoval se od davu) a za nic. Peníze,co se vydělali se neutráceli za blbosti.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Vici píše:a nechtě jsem ujel i nějakým motorkářům na rozjezdu, moc se jim to nelíbilo
(LOL)
:D :D jel jsi někdy na motorce? Alespoň na skůtru 10koní + ??
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Ono zalezi ake motorky mali ak.babetta 210 :D
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“