Dotaz ohladne problemu s olejovymi filtrami
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Na co si dávám pozor, jsou filtry u Korejců - Japonců, někteří výrobci nemají klasický těsnící kroužek obdélníkového průřezu, ale mají tam jakoby o-kroužek, ten se stlačí poměrně rychle až se filtr utáhne na plechové tělo.
Kamarádce u Getze nebo známému U L-200 to po čase začalo mírně podtékat, ale třeba filtry na tyhle auta od Mannu nebo Bosche mají klasiku a tam dávat tohle.
Kamarádce u Getze nebo známému U L-200 to po čase začalo mírně podtékat, ale třeba filtry na tyhle auta od Mannu nebo Bosche mají klasiku a tam dávat tohle.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4639
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
"Ale pokud máš nějakou náhražku, nebo na filtru je utržená ta vrtulka , je to problém."
Problém je,že dělám v autorizáku Mercedes a tam náhražky nejedou.
Problém je,že dělám v autorizáku Mercedes a tam náhražky nejedou.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Krom vložek co jsou zespodu např. OIII kdy jsem z toho zasviněný jak z plechačů na ně nedám dopustit. Vložka z vrchu a čistá práce.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
a u tý o3 si vypustíš olej z filtru malým šroubkem?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Výhoda vložky je nesporná, pokud nějaký magor to neutáhne jako břit na pluhu, tak je to sranda, povolit, vyndat filtr, vyssát olej pod ním , nový filtřík a olej nalít..Když jsem používal čerpadélko přes měrku, tak to byla pohádka na rozdíl od plecháče, který je často umístěný tam, kde se dobře montoval na pásu v továrně nebo byl motor z jiného modelu použit v novém ,nebo dokonce jej začala používat jiná firma, která měla úplně jinou konstrukci karoserie a na motoru změnila jen dekl s názvem..Potom je to sbohem rozume.. A v případě, kdy je třeba olej nedej bože vyměńovat mimo zdviž, je to krása...
nepropadat panice...
Jo vypouštím a právě z toho jsem zlitej nejen já ale i ty hadice a kabely.MirekX píše:a u tý o3 si vypustíš olej z filtru malým šroubkem?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI