Filtron = Mann
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Filtron = Mann
ted co jsem dával filtron filtry tak na nich bylo že patří pod Mann, je tam stejná kvalita ?
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Poslední léta jsem viděl kabinový-uhlíkový filtr v autech typu O2 nebo Superb2 a podobné aplikace v rámci koncernu filtr Valeo s logem VW.
Ono je hlavně důležité ty filtry měnit pravidelně, tento týden jsem měl Passata BKP a vzducháč ( taky Filtron - VW ) měl najeto ke 100 000km, nechápu kde ten motor bral vzduch...
Ono je hlavně důležité ty filtry měnit pravidelně, tento týden jsem měl Passata BKP a vzducháč ( taky Filtron - VW ) měl najeto ke 100 000km, nechápu kde ten motor bral vzduch...
když jsme byli na exkurzi v Mannu v DE, tak tam pleskali filtry pro bosche docela dost. Něco dělají i pro Mahle knecht a další. Mann má svojí levnější alternativu určitých typů a je to Unico filter. Filtron před časem koupili amíci a asi umí udělat kvalitní filtr, ale já už od nich nedám na náklaďák ani kabiňák, páč ten papír má u novýho průchod jako ucpaný Mann nebo Valeo a ještě se u něj odlepuje ten materiál (asi tavná pistole) co drží papír k plastovému rámu.
Pro OII je vzduch origo celý léta Filtron, kabina Valeo, palivo UFI. Ale když jsem dělal původní vzduch nedávno na OII z roku 2005, tak tam byl myslím taky UFI.
Pro OII je vzduch origo celý léta Filtron, kabina Valeo, palivo UFI. Ale když jsem dělal původní vzduch nedávno na OII z roku 2005, tak tam byl myslím taky UFI.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Ano, Filtron patřil nějakou dobu investičnímu fondu ze států, v 2016 je odkoupil Mann Hummel, doufal jsem v nějakou standardizaci ...
Jsou to ale debilové, jak jsem psal, řešil jsem olejový filtr, kterej maj ostatní, Mann, Bosch, OEM VAG a další standardně na 14ti hranný miskový klíč, no a Filtron kromě jiného musí mít menší 15tihran, to prostě nevymyslíš ... Odpověď specialisty pak je, že
V naší společnosti používáme 15 hran a to je náš standard vyplývající ze sjednocení.
Není pro nás prioritou používat přesně stejný počet hran, protože dílny mají mnoho různých klíčů, takže mohou bez problémů namontovat náš filtr.
Tento filtr je možné instalovat ručně a demontovat například univerzálním nástrojem.
Není to tedy chyba, ale je použít jiný standard.
Takže u mě si už Filtron neškrtne ...
Jsou to ale debilové, jak jsem psal, řešil jsem olejový filtr, kterej maj ostatní, Mann, Bosch, OEM VAG a další standardně na 14ti hranný miskový klíč, no a Filtron kromě jiného musí mít menší 15tihran, to prostě nevymyslíš ... Odpověď specialisty pak je, že
V naší společnosti používáme 15 hran a to je náš standard vyplývající ze sjednocení.
Není pro nás prioritou používat přesně stejný počet hran, protože dílny mají mnoho různých klíčů, takže mohou bez problémů namontovat náš filtr.
Tento filtr je možné instalovat ručně a demontovat například univerzálním nástrojem.
Není to tedy chyba, ale je použít jiný standard.
Takže u mě si už Filtron neškrtne ...
já nevím no, měl ( mám ) tu sadu těch víček v kufříku ale asi to byl nějaký aušus,na jednom se mě vyvaklal ten čtyřhran že jsem tam musel navařit uříznutej ořech,vlastně ani to moc nepoužívám....kam vejde klasickej plechovej pásek tak to dělám tím nebo máme jeden hafan s koženým řemenem a ten je super