Oni právě všude nabízí B4 pro sérii podvozek a pak B4 sport pro sportovní podvozek (píšou že jsou o cca 1,5cm kratší AV rázně tužší) tak právě nevím jestli je tam znatelnej rozdíl..
Jinak ano..pak jsou bud B6 nebo B8
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX. leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Ano,jsou kratší. A na tuhost takhle v ruce nepoznám.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Asi jo,mě to tyhle vyhodilo na Toledo VR5 a to mělo fabrikasport podvozek.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Nemá b4 sport silnější pístnici? Kdysi dávno jsem jich pár montoval na dvojkový Octavie s 50mm tlumičem a rozdíl byl myslím v průměru pístnice. Rozdíl všichni poznali ale spíš díky tomu že sériový byly na hadry.
Zatím nijak teprve vymyslím a ještě sem se na auto nedostal nějak nenacházím čas
Ale možná místo B4 sport dám tlumiče Koni STR. T.....
Chci to udělat vše naráz. Ještě čekám na tvrdé silentbloky strongflex do zadní nápravy. A zadek udělám pak i komplet s brzdama (uložení nápravy, tlumiče, brzdy) dám vědět co sem nakonec zvolil...
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX. leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Počítej s tim, že ti ty polyuretany začnou po půl roce vrzat na každym zhoupnutí. Aspoň taková je moje zkušenost s komplet powerflexama na fabii.
Prej to chce čas od času vyndat a máznout