Zkušenosti s úpravou vačkové hřídele u rotačky Tdi ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Porting neni od veci, ale kdo by za to ty prachy dal?Asi bude lepsi si to lehce udelat doma a hlavne slicovat parohy.
Sdi vacka ma tupejsi (zaoblenejsi) palce nez tdi, tudiz jsou ventily dele otevrene.Ventil vyfuku je kratsi o 0.6mm a saci o 0.3mm.
Pruziny jsou stejne a urcite nejsou konstruovany tak, ze by se pri milimetr vetsim zdvihu oprely zavity nadoraz
Sdi vacka ma tupejsi (zaoblenejsi) palce nez tdi, tudiz jsou ventily dele otevrene.Ventil vyfuku je kratsi o 0.6mm a saci o 0.3mm.
Pruziny jsou stejne a urcite nejsou konstruovany tak, ze by se pri milimetr vetsim zdvihu oprely zavity nadoraz
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
to tlakac3: Ty si vazne nepochopil nicomu co som napisal. Pruziny musis vymenit za riedsie, pretoze je ina vec, ked otacas vacku klucom v hlave na stole a uplne ina situacia je za prevadzky ked motor toci dajme tomu 3000ot./min. alebo viac. Vacka ten ventil doslova vystreli jak zo samopalu a vtedy aj ten 1mm zdvihu naviac ktory ty pokladas za zanedbatelny je uz na tie pruziny moc a vzajomnym trenim o seba sa zavity vysuchaju a pruzina prdne. Pri 2mm zdvihu naviac sa uz sprajcne. Ale nechaj to tak. Hraj sa s nezmyslami, typu vacka z SDI a pod.
U nafty nevím, ale svého času jistý pan Krejbych z Prahy Bohnic mi upravil vačku na 280 stupňu do naší škody 120 osazené motorem favorit a motor točil po výměně vačky 8000ot/min. Škodovka doznala ještě pár dalších úprav a jezdila 200km/h což majitelé tehdá nových OI TDI nějak těžce nesly
Jinak vačka najezdila cca 70 000km a její povrchová úprava byla perfektní (žádné opotřebení)
Jinak vačka najezdila cca 70 000km a její povrchová úprava byla perfektní (žádné opotřebení)
Všechno měřeno na přístrojích PAL. Takovejch OHVček, který točily i 9000 podle otáčkoměru, případně sériovejch 136 který jezdily 180, máme tolik, že na nich ani nestíháme utírat prach.fekálek píše:U nafty nevím, ale svého času jistý pan Krejbych z Prahy Bohnic mi upravil vačku na 280 stupňu do naší škody 120 osazené motorem favorit a motor točil po výměně vačky 8000ot/min. Škodovka doznala ještě pár dalších úprav a jezdila 200km/h což majitelé tehdá nových OI TDI nějak těžce nesly
Jinak vačka najezdila cca 70 000km a její povrchová úprava byla perfektní (žádné opotřebení)
Byl to pan Krejbich a skvělý úpravce, jinak klasický rozdělovač Pal nad 6- 7000otáček vynechával a nestíhal..A těch 200km/h jsi asi jel v noci s rukou v nočníku, musel bys mít jiný převod..a škodka by možná vzlétla..fekálek píše:U nafty nevím, ale svého času jistý pan Krejbych z Prahy Bohnic mi upravil vačku na 280 stupňu do naší škody 120 osazené motorem favorit a motor točil po výměně vačky 8000ot/min. Škodovka doznala ještě pár dalších úprav a jezdila 200km/h což majitelé tehdá nových OI TDI nějak těžce nesly
Jinak vačka najezdila cca 70 000km a její povrchová úprava byla perfektní (žádné opotřebení)
nepropadat panice...
Hele je to 15let + takže opravdu nevím jaký I měl ve jméně, to je pro takový borce jako jsi ty. Měli jsme tam elektronickej rozdělovač a ten světe div se neplnil to co se po něm chtělo, tak tam šli opět kladívka a to že to točilo 8000 ti klidně řeknu osobně do očí. Je ale fakt, že italskej rozdělovač by zapaloval i v 15000, to je jasný.
Já nevím proč by favorit 136 nemohl jet 180, stačí se podívat na převodový poměr a zpřevodování pětky, který 136ka měla a každýmu méně zdatnému jedinci v matematice je jasný, že převody ti umožní jet i přes 200 km/h.
Pokud byl motor OK tak na dostatečně dlouhé rovince případně z kopce to nemohl být problém rozjet na 180.
Druhá věc je zda si to řidič troufnul.
Pokud byl motor OK tak na dostatečně dlouhé rovince případně z kopce to nemohl být problém rozjet na 180.
Druhá věc je zda si to řidič troufnul.
Naposledy upravil(a) favo dne 10 črc 2019, 12:46, celkem upraveno 1 x.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Moje felda jela 180 i na rovince a na dálnici jsem z ní dostal 190 a nějaký drobný a byl jsem na omezovači (6000 ot/min)
Favorit mi točil 7000 a na dálnici jsem rafičku tachometru dostal kolmo dolů, ale vím že jsou lidi který člověk nepřesvědčí.
Mím autům se smálo spoustu lidí, dokud jsem je nesvezl a nebo jim na dálnici neujel, když mi chtěli dokázat že to jet nemůže.
Dnes už tu potřebu nemám někoho stále přesvědčovat nebo někomu něco dokazovat.
Favorit mi točil 7000 a na dálnici jsem rafičku tachometru dostal kolmo dolů, ale vím že jsou lidi který člověk nepřesvědčí.
Mím autům se smálo spoustu lidí, dokud jsem je nesvezl a nebo jim na dálnici neujel, když mi chtěli dokázat že to jet nemůže.
Dnes už tu potřebu nemám někoho stále přesvědčovat nebo někomu něco dokazovat.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi