O1 4x4 -> zadokolka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

O1 4x4 -> zadokolka

Příspěvek od Pája 19 »

Zdar borci, má tady někdo udělanou O1 4x4 s náhonem čistě na zadek? Zajímá mě, jestli to jde, co je potřeba udělat a jak se to chová.
Nějak nevím, co roupama a docela mě baví myšlenka, jak O1 combi maluje čáry na asfaltu dveřma napřed. :D

PS: Samozřejmě se nepočítá se smradlavým benzínem, ale s nějak rozumně přifouklym dieselem.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

V převodovce vyrušit diferák a nechat vývod na zadek. Jak,to je v rukou úpravce.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Tak jako všechno jde, ale nepočítej, že se jen u 4x4 vyndají přední poloosy a je z toho zadokolka. První na ráně je úhlový převod, který to určitě nedá, pak haldex, který je potřeba vyrušit a v poslední řadě slabé zadní poloosy :)

Takže jediné koretní řešení by bylo dát motor podélně, k tomu vhodnou převodovku (audi quattro, bmw, volvo,...) a třeba samosvor z BMW, kardan a poloosy na míru. :)

Ve finále nejlíp vyjde koupit si rovnou BMW, Mercedes nebo nějakýho japonce :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“