V koncernu svítá na lepší časy?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Největší prdel je když už po několikáte v odborným časopisu nebo na odborném webu nabádají řidiče k tomu, aby klimatizaci pouštěli i v zimě.
Prý kvůli promazání systému a rychlému odmlžení oken, ale že by si to některý z těch rádoby odboríků alespoň zkusil než to začnou šířit jako fakt, to je nenapadne.
Mimochodem, je to i v zmiňovaném čísle SM s rozborkou Rapida.
Prý kvůli promazání systému a rychlému odmlžení oken, ale že by si to některý z těch rádoby odboríků alespoň zkusil než to začnou šířit jako fakt, to je nenapadne.
Mimochodem, je to i v zmiňovaném čísle SM s rozborkou Rapida.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ani se nedivím, že je více a lépe nesfotili, natož by se jim věnovali ve videu ... Je to šílenost, interní EGR využitý na plný pecky ... Bylo by zajímavý tomu změřit PM částice/saze, třeba na opacimetru ...jericho-3 píše:Jsou tam vyfocené pouze z čelního pohledu./takže k ničemu/.
No, pak je až s podivem, že na těch sacích ventilech opravdu není více sajrajtu
a jediný jejich štěstí je že tady projekt použil skládaný stíráky hned, a ne až jako řešení průseru jako na jiných řadách.
To že vrtaný/děrovaný drenáže na stírácích jsou k vidění stále i na těchle "spinavejch" benzínových přímovstřicích, jako EA888, EA211 atd., to je právě ten "konstrukční" genius VAGu ...
To se dá samozřejmě chápat, je to důsledek způsobu vstřikování, je to vždy něco za něco a potýkají se s tím patrně všechny firmy..Ale proč /samozřejmě z obchodních důvodů/neinformují majitele , popřípadě nedoporučují do města a na pojíždění motory s kombinací nepřímého a přímého vstřikování, jako jiné firmy, kdy jeden vstřikovač v sání u každého válce nebo možná i centrální eliminuje neomývání ventilů při přímém vstřiku? Bylo by to seriozní ...
nepropadat panice...
Měl jsem to z půjčovny 400km tam a 400 zpět, na tříhrnek to jelo lépe jak 1.6 octavie, která je teda děsná tragédie, navíc to žralo uplně stejně (octavia 3 1.6 tdi 8l/100km fabia 3 1.0 tsi 8l/100km...) oboje to dostalo za uši jak se patří...Source píše:nejdem pod 2000 otáčok a obćas tomu pekne naložiť až do červeného, tak si myslím, že to musí vydržať hocičo.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)