V koncernu svítá na lepší časy?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Největší prdel je když už po několikáte v odborným časopisu nebo na odborném webu nabádají řidiče k tomu, aby klimatizaci pouštěli i v zimě.
Prý kvůli promazání systému a rychlému odmlžení oken, ale že by si to některý z těch rádoby odboríků alespoň zkusil než to začnou šířit jako fakt, to je nenapadne.
Mimochodem, je to i v zmiňovaném čísle SM s rozborkou Rapida.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tak by zjistili, že vona se tak nějak nepustí (LOL) i když, zase kolik je v Práglu dnů, kdy mrzne, nebo je větší zima.. asi vychází z toho (noteeth)
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Vidíš to mě nanapadlo. :D
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

lt.kubosh píše:(offtopic) Já si tyhle autocasopisy nekupuju a auto s motorem o obsahu nádobky na ostřikovače z embéčka si nekoupím tuplem.
Tak to asi budeš muset jezdit na kole, ale brzy nic jinýho než oturbenej fichtl nebude
;)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

jericho-3 píše:Jsou tam vyfocené pouze z čelního pohledu./takže k ničemu/.
Ani se nedivím, že je více a lépe nesfotili, natož by se jim věnovali ve videu ... Je to šílenost, interní EGR využitý na plný pecky ... Bylo by zajímavý tomu změřit PM částice/saze, třeba na opacimetru ...
Obrázek

No, pak je až s podivem, že na těch sacích ventilech opravdu není více sajrajtu
Obrázek

a jediný jejich štěstí je že tady projekt použil skládaný stíráky hned, a ne až jako řešení průseru jako na jiných řadách.
To že vrtaný/děrovaný drenáže na stírácích jsou k vidění stále i na těchle "spinavejch" benzínových přímovstřicích, jako EA888, EA211 atd., to je právě ten "konstrukční" genius VAGu ...
Obrázek
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Profil toho pístu po 102 000km
Obrázek

a odpovědi experta výrobce k tomu vedoucí situaci
Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To se dá samozřejmě chápat, je to důsledek způsobu vstřikování, je to vždy něco za něco a potýkají se s tím patrně všechny firmy..Ale proč /samozřejmě z obchodních důvodů/neinformují majitele , popřípadě nedoporučují do města a na pojíždění motory s kombinací nepřímého a přímého vstřikování, jako jiné firmy, kdy jeden vstřikovač v sání u každého válce nebo možná i centrální eliminuje neomývání ventilů při přímém vstřiku? Bylo by to seriozní ...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Proč ? Protože většině lidí co mají na nová auta je to jedno, autům nerozumí a chtějí jen jezdit a o nic se nestarat/neřešit. Hlavně ať jde spárovat telefon s rádiem a mohou být stále online.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Ale tak by to mělo být. Za nové auto dáš balík, tak bys jako zákazník opravdu neměl řešit nějaké zakarbonované ventily a písty.. Ale lít palivo, a jezdit
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Vici píše:Ale tak by to mělo být. Za nové auto dáš balík, tak bys jako zákazník opravdu neměl řešit nějaké zakarbonované ventily a písty.. Ale lít palivo, a jezdit
Však to taky po čas záruky tak je, dál to nikoho nezajímá
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Za nový auto jsi dal vždy balík peněz, ale dřív jsi aspoň dostal rady jak se k němu chovat aby Ti vydrželo a sloužilo co nejdéle.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Source píše:nejdem pod 2000 otáčok a obćas tomu pekne naložiť až do červeného, tak si myslím, že to musí vydržať hocičo.
Měl jsem to z půjčovny 400km tam a 400 zpět, na tříhrnek to jelo lépe jak 1.6 octavie, která je teda děsná tragédie, navíc to žralo uplně stejně (octavia 3 1.6 tdi 8l/100km fabia 3 1.0 tsi 8l/100km...) oboje to dostalo za uši jak se patří...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

To fakt ta 1.6 TDI tolik chlastá jo? Já myslel že je to lepší :o
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Vždyť psal že tomu dával za uši, to pak chlastá každý TDI teda kromě těch co nejedou i kdyby jste se rozkrájeli.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Já svýmu čiplýmu pd nakládám a přez 7 neleze, ale je to fobie, ta je asi lehčí
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“