1.9 tdi AGR na 117 PS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.9 tdi AGR na 117 PS
dobry vecer, mam golfa 4 s motorem 1.9 TDI AGR r.v 2000 obtok 66 kw, ma naběhané 207 000 km, na diagnostice a na brzdě byl motor v super stavu, spojka tiez zabírá uplne vyborne, a tak byl výkon optimalizovan softem na 87 kw (117 koni) a 270 Nm , táhne to opravdu uzasne, oproti serii neskutečná raketa a staci to dale netřeba nic zvyšovat. Vykonnostne plna spokojenost. Chtel bych se zeptat jestli je to bezpečně na tento AGR motor v dobrém stavu tych 87 kw nebo je to uz trosku přes, motor nekouří, jenom při plném plynu na 5. převod stupni.
No jo zvladne ale turbo je seria obtok, trysky seria, spojka je taky seriova. Vice se uz nechystam zvysit, takle to je super. Tak to jsem chtel vedet, jestli to zvladnou tyhle seriove komponenty tech 87 kw. Chtel jsem jet na tech 82- 84kw ale pri diagnostice a na brzde bylo zjisteno ze motor je v super stavu, tak jsem suhlasit na tech 87kw jenom jsem si to chtel jeste takhle overit, zda to neni moc a na ukor komponentu
Kdopak to upravoval, že tam nahrál přesně 87kW?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
To si len myslíš, že táhne to jak raketa, za pár týždňov sa ti to bude zdať málo a budeš chcieť proste viac. To je bohužial diagnóza
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
obtok zvládne 1,2b a s tryskama má AGR 97 kw. s trochou kouře při plnym plynu
respektive obtok garett, KKK je po smrti. vydrželo po tryskách a čipu asi dva měsíce
nesmíš na tom stát pořád jak na rejči, pak to vydrží
mě 100 tis km a stále jezdí
respektive obtok garett, KKK je po smrti. vydrželo po tryskách a čipu asi dva měsíce
nesmíš na tom stát pořád jak na rejči, pak to vydrží
mě 100 tis km a stále jezdí
Naposledy upravil(a) maiello dne 11 črc 2019, 06:06, celkem upraveno 1 x.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
No jako sem tam mu slapnu jak na rejce kdyz to chci profouknout, ale ne porad proste to stridam chvili mu slapnu pak zas jedu jenom tak strkam plyn, samozrejme slapu az po plnem zahrati a po jizde je jedno zda je agresivni nebo jenom kratka trasa nechavam klepat alespon 2 minutymaiello píše:obtok zvládne 1,2b a s tryskama má AGR 97 kw. s trochou kouře při plnym plynu
respektive obtok garett, KKK je po smrti. vydrželo po tryskách a čipu asi dva měsíce
nesmíš na tom stát pořád jak na rejči, pak to vydrží
mě 100 tis km a stále jezdí
je to dobrý na předjetí, nebo do kopců a tak
pokud to podržíš na dálnici - já v pohodě položim tachometr, tak po 15 minutách bylo po turbu. už mělo něco za sebou a bylo to KKK
garett z vrakáče běhá uz 100 tis km.
samozřejmost je budík na tlak turba a používat hlavu
pokud to podržíš na dálnici - já v pohodě položim tachometr, tak po 15 minutách bylo po turbu. už mělo něco za sebou a bylo to KKK
garett z vrakáče běhá uz 100 tis km.
samozřejmost je budík na tlak turba a používat hlavu
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Ano přesně,je to takSource píše:To si len myslíš, že táhne to jak raketa, za pár týždňov sa ti to bude zdať málo a budeš chcieť proste viac. To je bohužial diagnóza
Oproti sérii velký rozdíl,hlavne rozjezdy a kopce,maximálka je +-stejná (mám 2 AGR-ka),ale uz mi to jako raketa nepříjde.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON píše:Ano přesně,je to takSource píše:To si len myslíš, že táhne to jak raketa, za pár týždňov sa ti to bude zdať málo a budeš chcieť proste viac. To je bohužial diagnóza
Oproti sérii velký rozdíl,hlavne rozjezdy a kopce,maximálka je +-stejná (mám 2 AGR-ka),ale uz mi to jako raketa nepříjde.
Nerikam ze je to raketa ve svetu automobilu jo tod ma chudacek AGR hodne daleko. Ja rikam je oproti seriovym 66 to jede jak raketa jo hlavne kopce
maiello píše:je to dobrý na předjetí, nebo do kopců a tak
pokud to podržíš na dálnici - já v pohodě položim tachometr, tak po 15 minutách bylo po turbu. už mělo něco za sebou a bylo to KKK
garett z vrakáče běhá uz 100 tis km.
samozřejmost je budík na tlak turba a používat hlavu
Tak dalnice 130-140 , sem tam si vytocim na chvili na tych 170-180 vic jsem nejel na tem a pak se znova vratim.na tech 130-140 a udrzuji
Tak to je v pohodě,takhle to motor snese bez problémů.Martine27 píše:maiello píše:je to dobrý na předjetí, nebo do kopců a tak
pokud to podržíš na dálnici - já v pohodě položim tachometr, tak po 15 minutách bylo po turbu. už mělo něco za sebou a bylo to KKK
garett z vrakáče běhá uz 100 tis km.
samozřejmost je budík na tlak turba a používat hlavu
Tak dalnice 130-140 , sem tam si vytocim na chvili na tych 170-180 vic jsem nejel na tem a pak se znova vratim.na tech 130-140 a udrzuji
Kdo ti to upravoval?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw