Konstruktérská ostuda
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Konstruktérská ostuda
https://www.autorevue.cz/client.gallery ... icle=30087
Je dobré si pořádně prohlédnout blok motoru BMW 320SI a položit si otázku, co je moc, to je moc..Jak hluboce klesla úroveň logického myšlení této slavné firmy..Vyrobit blok s tak slabými stěnami , kde vůbec není kousek pro utěsnění mezi válci a pustit to do výroby, může jen idiot , který by neprošel ani 1. ročníkem UČENÍ OPRAVÁŘE ZEMĚDĚLSKÝCH STROJŮ , ALE NEJEN ON, ALE I TI NAHOŘE, CO TO SCHVALUJÍ ..Ať jde celé BMW doprdele.Demence nejen technická postupuje mílovými kroky...
Je dobré si pořádně prohlédnout blok motoru BMW 320SI a položit si otázku, co je moc, to je moc..Jak hluboce klesla úroveň logického myšlení této slavné firmy..Vyrobit blok s tak slabými stěnami , kde vůbec není kousek pro utěsnění mezi válci a pustit to do výroby, může jen idiot , který by neprošel ani 1. ročníkem UČENÍ OPRAVÁŘE ZEMĚDĚLSKÝCH STROJŮ , ALE NEJEN ON, ALE I TI NAHOŘE, CO TO SCHVALUJÍ ..Ať jde celé BMW doprdele.Demence nejen technická postupuje mílovými kroky...
nepropadat panice...
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
ta fotka ale není blok, tak jak je z výroby, ale už po odfrézování původní vložky kvůli opravě a nalisování nových vložek
https://www.hthoward.co.uk/engine-machi ... k-repairs/
https://www.hthoward.co.uk/engine-machi ... k-repairs/
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak je potřeba to taky vidět v kontextu toho, že je to konstruované jako závodní motor pro WTCC s požadavkem na nízkou hmotnost a v 320si je jen podladěná verze opatřená emisním systémem.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
@ turbo: dík za ten osvětlující UK link, tu "žiletku" mezi válci by fakt nemohl pustit ani ten největší ignorant a je jasný, že je to stav po obrobení pro vložku
Jen tak pro srovnání, jaký síly mezi válci nacházíte na motorech?
Jistě jste se všimli, že tu hodně sleduju VAG EA888 motory, ty měly v Gen1 a 2 stěnu 3,5mm no a Gen3, např. CJSA v OIII atd., tomu to opět kvůli úspoře hmotnosti zmenšili na 3mm ...
Tohle je pak radost u Gen3 obecně ...
Jen tak pro srovnání, jaký síly mezi válci nacházíte na motorech?
Jistě jste se všimli, že tu hodně sleduju VAG EA888 motory, ty měly v Gen1 a 2 stěnu 3,5mm no a Gen3, např. CJSA v OIII atd., tomu to opět kvůli úspoře hmotnosti zmenšili na 3mm ...
Tohle je pak radost u Gen3 obecně ...
Taky mi to bylo dívné, ale tak mě to rozčílilo, že jsem to zblajznul..A že to byl závoďák na jedno použití? A proč to tedy pouští do serie ?I jiné firmy dávají těsnění jen malý prostor a stačí trochu připařit a hlava dolů.Prostě si nezvyknu na bohorovnost konstruktérů, že fyzika se dá ojebávat novými postupy, materiály a novodobou genialitou nové generace techniků s aplikací rovnou v hlavě...turbo kamna power píše:ta fotka ale není blok, tak jak je z výroby, ale už po odfrézování původní vložky kvůli opravě a nalisování nových vložek
https://www.hthoward.co.uk/engine-machi ... k-repairs/
P.S. představa, že pojedu s rodinou do tramtárie v tomhle horku v koloně s nápisem BMW a autem těsně po záběhu a voda mi vlítne do válců, tak budu zabíjet...
nepropadat panice...
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
No bože, je to homologační série, bylo vyrobeno jen 2600 kusů, motor se vyráběl ručně ve Velké Británii ve stejné dílně, jako motory pro F1.
Co jsem koukal na reference majitelů, tak motor jim odešel při cca 80 - 180t. km - na tolik km se závodní motor ani snad nikdy netestuje, tak to konstruktéři těžko mohli vědět.
Co jsem koukal na reference majitelů, tak motor jim odešel při cca 80 - 180t. km - na tolik km se závodní motor ani snad nikdy netestuje, tak to konstruktéři těžko mohli vědět.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Mohli nemohli, není to tak dávno, co jim ty slavné nástřiky rovnou do hliníku také moc nepomohli v popularitě, samozřejmě udajně v tom bylo špatné palivo , které v D neměli..Ono to no bože říkej majitelům těch aut, já vždy na BMw držel, ale nekoupil bych si ho, ale to je jen můj názor, taková firma nemá co udělat takovou botu...Tradice je zavazující a když dokurví i motory co dávají -li do Mini a které neskutečně propadli ve francouzských autech a udělali velkou ostudu, kdy se BMW vymlouvá na francouze a naopak není to náhoda...turbo kamna power píše:No bože, je to homologační série, bylo vyrobeno jen 2600 kusů, motor se vyráběl ručně ve Velké Británii ve stejné dílně, jako motory pro F1.
Co jsem koukal na reference majitelů, tak motor jim odešel při cca 80 - 180t. km - na tolik km se závodní motor ani snad nikdy netestuje, tak to konstruktéři těžko mohli vědět.
nepropadat panice...
Tady není co řešit do deseti let budeme všichni řešit akorát tak výměnu uhlíků na rotoru elektrického motoru.Jarda S. píše:jo to už dneska jsou, oříšek je jak vybrat ten nejmín nejhoršíWOB píše:Mě to spíš příjde jako, že všechny motory jsou špatné.
Se spalováky je v Evropě konec, už to pochopte. Jedině že by jste zančnou část obyvatelstva přesvědčili aby to hodili Okamurovi a ten aby prosadil referendum o vystoupení z EU a pak by teoreticky česká republika mohla dál používat spalovací motory, problem je aby nezůstala v evropě osamocena a zbytek evropy na čr neuvalalil za to na na nás embargo... pak bychom třeba kupovali eketromobily ještě dobrovolně a rádi.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Dej pozor na své nadšení , které mi připomíná dávnější výkřiky o spásné budoucnosti a KDO ZŮSTAL STÁT, STOJÍ OPODÁL..Nic není jisté a spalovák může ještě překvapit, je ještě mnoho neznámých, které ještě nejdou spočítat..To, že dneska už málokdo šlape na kole, ale spíš přišlapává, neznamená , že zahodíme nohy..
nepropadat panice...