Jestli spíš to co tu píšeš není konec evropyWOB píše:Tady není co řešit do deseti let budeme všichni řešit akorát tak výměnu uhlíků na rotoru elektrického motoru.Jarda S. píše:jo to už dneska jsou, oříšek je jak vybrat ten nejmín nejhoršíWOB píše:Mě to spíš příjde jako, že všechny motory jsou špatné.
Se spalováky je v Evropě konec, už to pochopte. Jedině že by jste zančnou část obyvatelstva přesvědčili aby to hodili Okamurovi a ten aby prosadil referendum o vystoupení z EU a pak by teoreticky česká republika mohla dál používat spalovací motory, problem je aby nezůstala v evropě osamocena a zbytek evropy na čr neuvalalil za to na na nás embargo... pak bychom třeba kupovali eketromobily ještě dobrovolně a rádi.
Konstruktérská ostuda
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No ten pomáhala vyvíjet Yamaha.TDI tech píše:Najviacej masa na sebe aj rozostup medzi jednotlivymi valacami ma motor Ford Zetec 1.8 16V.Rayx píše:Jen tak pro srovnání, jaký síly mezi válci nacházíte na motorech?
A to Fordy preklinam, ale tento sa im vynimocne podaril.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Měli by a pokud né tak jde vidět konstruktérské diletanství, protože asynchrony mají velký ztrátový výkon pro buzení. V tomto ohledu synchorní a nebo impulsní/krokové motory používají protibuzení rotoru, kterým získávají větší větší kroutící moment za cenu menší energie oproti asynchronu a navíc tím jdou lépe řídit otáčky, dobíjení apod...
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Člověk chápe, že když konstruují motory na jejich příčné uložení, tak se šetří , kde se může..Ale jsou určité hranice, které prostě nejdou překonat , jinak v zátěži se vše ukáže..A ten kdo musel měnit vadná těsnění pod hlavou jako hlavní náplň práce, ten si kolikrát řekl, kurva, to tam museli nechat jen tu šlupičku a ještě ten motor dopovat turbem ? Normální motory jezdily, konstruktér na tohle zadání konstruoval a pak nastoupila inovace, firemní politika, motor se oturbil, zvedl se výkon, někdy se i přidal chladič oleje ...potom si majitel přidal ještě chip, protože Franta v lokálu říkal, jak to jede a pak se tomu dala kláda...kopec nekopec, motor se nemohl nadechnout a bylo vymalováno...Jsou to ale sráče, co? Klasická odpověď...Kdo je tady vůl?
Wobe, možná se budeš smát, ale nemám vzdělání jako ty, ale můj kolega miloval a vyráběl letadélka s el. motorkem, což jsem nechápal zvyklý na řvoucí spalovací motorky , které když člověk držel v ruce, říkal si jak tohle může vůbec běžet..Ale když mi řekl otáčky toho el. motoru, výkon a když jsem s tím točil v ruce, nechápal jsem to tuplem..Pak mi to předvedl a já si tehdy říkal, kdy asi tohle použijí u kol nebo motorek? A hle, jezdí na něco podobné auta.. ale měl jsem zato, že to právě uhlíky nemělo..Ale rozsah problému a možností asi nejde vůbec vyčerpat...
Wobe, možná se budeš smát, ale nemám vzdělání jako ty, ale můj kolega miloval a vyráběl letadélka s el. motorkem, což jsem nechápal zvyklý na řvoucí spalovací motorky , které když člověk držel v ruce, říkal si jak tohle může vůbec běžet..Ale když mi řekl otáčky toho el. motoru, výkon a když jsem s tím točil v ruce, nechápal jsem to tuplem..Pak mi to předvedl a já si tehdy říkal, kdy asi tohle použijí u kol nebo motorek? A hle, jezdí na něco podobné auta.. ale měl jsem zato, že to právě uhlíky nemělo..Ale rozsah problému a možností asi nejde vůbec vyčerpat...
nepropadat panice...
Ale hej, nehovorWOB píše:Měli by a pokud né tak jde vidět konstruktérské diletanství, protože asynchrony mají velký ztrátový výkon pro buzení. V tomto ohledu synchorní a nebo impulsní/krokové motory používají protibuzení rotoru, kterým získávají větší větší kroutící moment za cenu menší energie oproti asynchronu a navíc tím jdou lépe řídit otáčky, dobíjení apod...
TDI tech píše:Ale hej, nehovorWOB píše:Měli by a pokud né tak jde vidět konstruktérské diletanství, protože asynchrony mají velký ztrátový výkon pro buzení. V tomto ohledu synchorní a nebo impulsní/krokové motory používají protibuzení rotoru, kterým získávají větší větší kroutící moment za cenu menší energie oproti asynchronu a navíc tím jdou lépe řídit otáčky, dobíjení apod...
Taky jsem nějak mimo, ale wob nám to jistě vysvětlí detailněji, že? Už se těším Já pokud vím, tak uhlíkový motory typu startér, trakční atd. které bych čekal v elektrovozech jsou motory seriové, ale je možné, že je tam něco jiného, nikdy jsem elektomobilitu dnešní doby nestudoval
Něco podobného testovala koncem 80tých let Škoda Plzeň, vzpoměl jsem si na tohle propagační video.
https://youtu.be/C58bhLF-qiE?t=468
https://youtu.be/C58bhLF-qiE?t=468