Konstruktérská ostuda

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

časem ten magnet zeslábne, ale to dřív nejspíš auto bude ve šrotu.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Až zkušenosti ukáží, co bude. Jakmile magnetismus zmizí, lze jej obnovit, což je problém starých zdrojů zapalování, např.magnetek apod. Jde o to, jaké typy motorů to opravdu budou, firmy na to mají rozdílné názory..A jde o to, co na vrakoviště el. automobily dostane, zda hnací agregáty nebo elektronika jako taková, koroze nebo nedostatek baterií , protože vývoj půjde dopředu a "zastaralé" DNEŠNÍ novinky nebudou kompatibilní s novými modely.Takže vyhodit 2 mega za novinku dneška z ověřovací serie bude loterie... :)
nepropadat panice...
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Nedalo mi to a musím reagovat na to jak se zde píše že spalovací motory skončily... Elektromobilita brzo zkrachuje, alespoň u nás a bude z toho akorát krize, nejen EU tlačí na nízké emise, ale co si budeme povídat - u těch elektrosráčů si svět nepolepší, elektřinu bude muset taky někdo vyrobit a z čeho že jo :) nehledě na likvidaci a životnost. A už vidim jak se rodina sjede domů každý se svým elektrosráčem a napíchnou se na nabíječku :) co tomu řeknou trafa v ulici. no bude to ještě veselé, za mě to bude akorát průser. Spíš by se mělo zaměřit na tankéry, který plujou po celým světě, spalujou kde jakou sračku a emisí vyprodukují víc než všechny auta na světě :)
Ale je teda fakt že Volvo jaktožto výrobce bagrů nakladačů apod u nás ponižuje zakázky a během 2let přechází z 75% na nápravy hnané elektromotory, tak uvidíme v čem se budem vozit za pár let. Za mě má budoucnost akorát vodík, sice to bude stát prachy, ale věřím že to bude víc eko než elektřina.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“