ATD úprava na ASZ - problém

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

trhna
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 pro 2015, 21:48

Příspěvek od trhna »

Pokud tam jen nekdo nahral soft z 96kw fabky bude problem v tech cidlech. 74kw ma B a fabka rs ma C. Navic fabia rs tlaci v serie 1,35b takze udaj 1,8b je opet blbost a tak velkej prefuk ve 3000 se mi taky nezda. Doporucuju vymenit upravce za nekoho kdo se v tom vyzna. To turbo byl teda repas?
Kurubus
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 čer 2019, 15:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kurubus »

Fekalek : v torbo servisu mi doporučili dát tam VA které je na těch "96kw" stavěné. Že to co sem tam měl by malé KKK dlouhodobě nedávalo. Proto jsem tam dal VA :) aby to bylo trochu předimenzovane. Snad to půjde spolu doladit.
Kurubus
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 čer 2019, 15:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kurubus »

Turbo kamna power : chápu správně, že 74kw má to čidlo větší a 96kw má to malé? Ty malé jsem tam měl 2 a nejelo to
Dneska jsem tam dal origo cooler s velkým čidlem a jede to podstatně lépe, jen to ještě není úplně ono. Spotřeba klesla, ale pořád to zabírá nahoře.
Jinak děkuji za konečně pořádnou odpověď :)
Zkusím ještě úplně původní čidlo a pak se bude dělat asi soft. Myslíte, že bude lepší tam nechat to origo čidlo, nebo dát to malé a s tím to ladit? Děkuji
Kurubus
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 čer 2019, 15:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kurubus »

trhna píše:Pokud tam jen nekdo nahral soft z 96kw fabky bude problem v tech cidlech. 74kw ma B a fabka rs ma C. Navic fabia rs tlaci v serie 1,35b takze udaj 1,8b je opet blbost a tak velkej prefuk ve 3000 se mi taky nezda. Doporucuju vymenit upravce za nekoho kdo se v tom vyzna. To turbo byl teda repas?
Původní KKK mám rozebrany v krabici. Zlomila se hřídel a rozsekalo se to celý. Takže mi kluci z turbo servisu sehnali a zrepasovali origo 1749VA což by měla být fabia RS. Nechci tam nic extra velkého.. Ale zase chci abych neměl strach na to šlápnout.
Diag mi s malým čidlem psala 1.2 až 1.3 baru, kolem 2500 ot. Ale při jízdě to ukazovalo 2.5 baru.. Což je nesmysl. To by už musela být raketa 😂
Tyhle elektrický kraviny jdou mimo mě, proto jsem rád za každý rozumný názor :) Abych nepřijel na Chip, a oni mi neposlali z5, abych to celé zase předělal..
Kurubus
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 čer 2019, 15:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kurubus »

A ještě nevíte někdo, jetsli má s nouzovým režimem motoru něco společného ABS?
Dokud mu ABS fungovalo, auto padalo do nouze při rychlé akceleraci. Zřejmě už to původní turbo s najezdem kolem 300 000 km nedávalo. Jednou mi ale něco vletelo do kola a utrhlo to celé čidlo i s kabely a od té doby to do nouze nespadlo ani jednou.
Zvláštní ne?
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Teď spíš doufej, že to repasovaný turbo je udělaný dobře a nebudeš za pár dní řešit nový. Což je ale podle mě jediná rozumná a nejlevnější cesta.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Kurubus píše:
trhna píše:Pokud tam jen nekdo nahral soft z 96kw fabky bude problem v tech cidlech. 74kw ma B a fabka rs ma C. Navic fabia rs tlaci v serie 1,35b takze udaj 1,8b je opet blbost a tak velkej prefuk ve 3000 se mi taky nezda. Doporucuju vymenit upravce za nekoho kdo se v tom vyzna. To turbo byl teda repas?
Původní KKK mám rozebrany v krabici. Zlomila se hřídel a rozsekalo se to celý. Takže mi kluci z turbo servisu sehnali a zrepasovali origo 1749VA což by měla být fabia RS. Nechci tam nic extra velkého.. Ale zase chci abych neměl strach na to šlápnout.
Diag mi s malým čidlem psala 1.2 až 1.3 baru, kolem 2500 ot. Ale při jízdě to ukazovalo 2.5 baru.. Což je nesmysl. To by už musela být raketa 😂
Tyhle elektrický kraviny jdou mimo mě, proto jsem rád za každý rozumný názor :) Abych nepřijel na Chip, a oni mi neposlali z5, abych to celé zase předělal..
A ty si pozeral celkový tlak ? vieš o tom že 1bar je atmosferický tlak a keď ti čidlo ukazuje 2,5 baru tak v podstate pretlak je len 1,5 baru, kedže 1bar je atmosferický tlak
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
trhna
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 pro 2015, 21:48

Příspěvek od trhna »

Tak tak pokud ti diagnostika ukazovala 2,5b musis dat 1b dolu to je atmosfericky tlak. Jak jsem psal fabia rs ma v serie pazadavek 1,35b takze pokud si mel prefuk chvilku na 1,5b je to celkem normalni a pak to zreguluje. Ale pokud byl pozadavek u 1749 V na 1,5b tak je to smrt jasna. Pro 1749 va je pozadavek na 1,5b v pohode. Osobne bych pak ladil na C cidlo bude vetsi rosah ale musi se to pak upravit v ridici jednotce.
trhna
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 pro 2015, 21:48

Příspěvek od trhna »

Do nouze auto spadne kdyz se prekroci pozadovanej tlak turba v serie tusim ze na delsi dobu nez 5s. Ale jde oto jak jsou nastavene limitery. S abs to nebude mit asi nic spolecneho ale treba me nekdo pouci....
Kurubus
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 čer 2019, 15:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kurubus »

Source píše:
Kurubus píše:
trhna píše:Pokud tam jen nekdo nahral soft z 96kw fabky bude problem v tech cidlech. 74kw ma B a fabka rs ma C. Navic fabia rs tlaci v serie 1,35b takze udaj 1,8b je opet blbost a tak velkej prefuk ve 3000 se mi taky nezda. Doporucuju vymenit upravce za nekoho kdo se v tom vyzna. To turbo byl teda repas?
Původní KKK mám rozebrany v krabici. Zlomila se hřídel a rozsekalo se to celý. Takže mi kluci z turbo servisu sehnali a zrepasovali origo 1749VA což by měla být fabia RS. Nechci tam nic extra velkého.. Ale zase chci abych neměl strach na to šlápnout.
Diag mi s malým čidlem psala 1.2 až 1.3 baru, kolem 2500 ot. Ale při jízdě to ukazovalo 2.5 baru.. Což je nesmysl. To by už musela být raketa 😂
Tyhle elektrický kraviny jdou mimo mě, proto jsem rád za každý rozumný názor :) Abych nepřijel na Chip, a oni mi neposlali z5, abych to celé zase předělal..
A ty si pozeral celkový tlak ? vieš o tom že 1bar je atmosferický tlak a keď ti čidlo ukazuje 2,5 baru tak v podstate pretlak je len 1,5 baru, kedže 1bar je atmosferický tlak
Hm.. 😂 To mi nedošlo, že to ještě musím odečíst. Ale je pravda že na volnoběhu to má 989 mBar. Takže atmosféru.. V tom případě staré tlačilo 0.8 baru. A nové dává 1.5 baru v zátěži.
Teď už jen zjistit jestli je lepší tam mít čidlo tlaku velké že 74kw nebo malé z 96kw. Co myslíte?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Na 1,5bar už. ,, C,, čidlo a nechat zkalibrovat.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Vždyť je to celé nesmysl, originál turbo kkk ze 74kw ti ve 100kw rozhodně jen tak nezdochne.
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Příspěvek od Ondra_TDI »

Já vám teda nevím pánové, ale mě diagnostika ukazuje přesné číslo, jaký je přetlak v potrubí a nemusím nic odečítat.
Nepletete si to náhodou se softem, kde se v mapě přidává +1 bar? :-)
Pokud mu v diagnostice ukazovalo 1,8 bar, tak turbo tlačilo 1,8 bar, ale pouze za předpokladu, že je správně udělaný software a korekce na čidlo.
Nejlepší řešení jak přesně zjistit tlak v potrubí je změřit ho manometrem přímo za jízdy.

BTW: čidlo tam na to VA může mít klidně i to "béčko", ale musí mít udělanou korekci, pokud tam má na prase nahraný soft čistě na ASZ bez korekce na B čidlo, tak musí dát C čidlo, jinak může v dohledné době očekávat popravu dalšího turba.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Veď MAP vždy ukazuje atmosferický tlak + pretlak, čiže aj keď stojíš na volnobeh MAP ti bude ukazovať reálny tlak 1bar kedže je to atmosferický tlak, všteko nad je už to čo natlačí turbo
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Kurubus
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 čer 2019, 15:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kurubus »

Tak zatím mi Fabka jen stojí.. Musím nasetrit nějaké peníze navíc a půjde do Prahy. Napřed pošlu vstrikovace do Dieselpower aby je ozkousely a dali 1043 trysky. Potom je namontuju z5 a auto pojede do stejné firmy na soft :)
To snad už vše vyřeší.
Jen nevím, co zvládne spojka na ATD? Je nová. Ale podle rozhovoru s lidmi z Dieselpower mi řekli, že se dostaneme ke 150 až 165 konim. Že se uvidí, co bude stíhat chladit cooler.
Nevím jakej to pak může mít krouťák.. Přes 400? Vydrží to spojka nějakou dobu nebo budu muset vyndat lamelu a dát tam HDS? Mám 15" kola 195..
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“