ATD úprava na ASZ - problém

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

trhna
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 pro 2015, 21:48

Příspěvek od trhna »

Prevodovka dolu a nech preoblozit Hds. At pak nejses nasranej ze kvuli spojce nemas kone. Uz tak to bude stat nejake kacky, tak 800 za preoblozeni nic neni. Coler je stejne velkej jak ve fabce rs. Tak kdyz bude vse ok tak 165 koni a kroutak 380 je realnejch.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Coler nestačí.Překopat na jiný.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ten cooler nemá šancu stačiť podľa mňa, ja mám na klasike pri normálnej jazde 50 stupňov a to fúkam 1.2 baru, čiže cooler je dosť dôležitá vec by som povedal
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
trhna
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 pro 2015, 21:48

Příspěvek od trhna »

Tak ze je coler malej je jasne. Ale je to vec kterou muze udelat do budoucna az bude hotovej soft. Ale kdyz mu bude na brzde klouzat spojka a proto nepujde ladit bude nasranej a pokud neudela tu spojku nepotrebuje resit chladic. Vsak na ten vykon mu staci vyndat mlhovku a udelat zabry do podbehu za colerem😁. Taky jsem tak tenkrat fungoval...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

I bez mlhovky a se žábrama tam vydoluje 95°C.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Kurubus píše:Tak zatím mi Fabka jen stojí.. Musím nasetrit nějaké peníze navíc a půjde do Prahy. Napřed pošlu vstrikovace do Dieselpower aby je ozkousely a dali 1043 trysky. Potom je namontuju z5 a auto pojede do stejné firmy na soft :)
To snad už vše vyřeší.
Jen nevím, co zvládne spojka na ATD? Je nová. Ale podle rozhovoru s lidmi z Dieselpower mi řekli, že se dostaneme ke 150 až 165 konim. Že se uvidí, co bude stíhat chladit cooler.
Nevím jakej to pak může mít krouťák.. Přes 400? Vydrží to spojka nějakou dobu nebo budu muset vyndat lamelu a dát tam HDS? Mám 15" kola 195..
Spojka orig ATD (228) tohle nevydrží ani omylem, Mejch uboheljch 100kw jí za chvíli odpravilo, začalo to prvním prokluzem na trojku a pak už se prokluz konal víc a víc. Podotýkám, ze mám jen 300nM, takže 400 to nedá.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

párkrát po sebe kotol a hneď tam máš 80 stupňov na vzduchu ako nič.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

No,mě ATD spojka drží vpohodě 380Nm a 170Ps již 100tis km. Výkon využívám při normálním jízdě po městě.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Kurubus
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 čer 2019, 15:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kurubus »

Kdyby to bylo aspoň ASZ, tak bych cooler udělal velkej a šel o dost nahoru. Ale mám jen ATD, nechci to s výkonem přehánět, potřebuji, aby ten motor vydržel :) Je to jen stavba na občasné projížďky a dovolené. A občas zdrbat nové káry ve starý slupce v kombíku 😂
Udělat naporove chlazení cooleru mi napadlo, ale nevím o kolik to pomůže. Bohužel mám druhovyrobu cooler a ten je o něco menší než origo (aspoň se mi zdá).
Auto nebudou ladit na brzde ale v "provozu".
Kdybych tam dal velké a široké kola, tak je mi jasné, že by to spojka nedala. Ale ty 15 to utrhlo i při 130 koních hravě, takže si myslím, že spojka by to mohla chvíli dát.
Má někdo zkušenost s HDS? Je to při jízdě stejne?
Kurubus
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 čer 2019, 15:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kurubus »

martinsidlo píše:No,mě ATD spojka drží vpohodě 380Nm a 170Ps již 100tis km. Výkon využívám při normálním jízdě po městě.
Můžu vědět, co vše jste na ATD udělal? :) abych věděl, jestli to dělám aspoň trochu dobře..
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Kurubus píše:
martinsidlo píše:No,mě ATD spojka drží vpohodě 380Nm a 170Ps již 100tis km. Výkon využívám při normálním jízdě po městě.
Můžu vědět, co vše jste na ATD udělal? :) abych věděl, jestli to dělám aspoň trochu dobře..
Jenže já mám jen spojku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Řešil jsem na mé v podstatě to samé co ty.
HDS se chová stejně jako origo jen ti bezpečně udrží daleko větší krouťák..
Sériový coler nad 130ps je podle mě blbost zejména v létě se ti to bude péct..

Ale, co brzdy? Máš vpředu origo 256mm?
Protože ať jsem zkoušel sebelepší kotouče i desky tak stejně byli slabé a po přestavbě na 288mm nebe a dudy 🙂
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Na co předělávat, tady máte kamošovo ATD v čipu :D http://leteckaposta.cz/128979916
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Jakože ironie? :-D
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Kurubus
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 čer 2019, 15:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kurubus »

Romaneek píše:Řešil jsem na mé v podstatě to samé co ty.
HDS se chová stejně jako origo jen ti bezpečně udrží daleko větší krouťák..
Sériový coler nad 130ps je podle mě blbost zejména v létě se ti to bude péct..

Ale, co brzdy? Máš vpředu origo 256mm?
Protože ať jsem zkoušel sebelepší kotouče i desky tak stejně byli slabé a po přestavbě na 288mm nebe a dudy 🙂
Do cooleru se mi teď nechce cpát dalších 15 tisíc.. :/ Hold budu jezdit jen v zimě, 😂😂
Hale brzdy jsem zatím neřešil. Naopak, to teď nějak přestalo brzdit.. Takže je budu řešit. Ale bude problém v zadních brzdicich.
Až by to mělo ty koně, tak samo že budou na řadě brzdy :) akorát nevím, 288mm do R15 nenacpu ne? Nebo jo? Jinak to jsou brzdy z RS?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“