C5 III - filtr pevných částic
Moderátoři: šulda, Moderátoři
C5 III - filtr pevných částic
C5 III 2,0 HDI 103 kW, najeto 270 tis. km - jede v nouzáku, diag. hlásí ucpaný filtr pevných částic, jinak nic. Vyřeší to výměna filtru, nebo bude zrada ještě jinde? Zlobil EGR (ten to asi ucpal), teď je pár dní nový. Nucená regenerace nepomohla, na zkoušku jsem dal z plně funkčního auta čidlo diferenčních tlaků a je to pořád v nouzáku. Máte někdo zkušenosti? Nerad bych dal nový a za chvíli řešil zase problém. Auto musí denně lítat cca 250 km, tak je to složité. Díky
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
pohnul ses s tím někam ?
jak vypadal ten FAP "na oko"
Tuhle jsem to řešil na C8, fap totálně zasazenej a navíc dole prasklej
Tak se dal jinej co vypadal na pohled pěkně ale stejně podle hodnot tlaků před a za filtrem jako nic moc...takže ještě vyčistit
myslím že nejlepší volba je funglovka a origo...nic jinýho fungovat nebude
bohužel tak to prostě je
jak vypadal ten FAP "na oko"
Tuhle jsem to řešil na C8, fap totálně zasazenej a navíc dole prasklej
Tak se dal jinej co vypadal na pohled pěkně ale stejně podle hodnot tlaků před a za filtrem jako nic moc...takže ještě vyčistit
myslím že nejlepší volba je funglovka a origo...nic jinýho fungovat nebude
bohužel tak to prostě je