Zarachtání při studeném startu V6

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Santa999
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 21 pro 2009, 08:39

Zarachtání při studeném startu V6

Příspěvek od Santa999 »

Ahoj, začalo se mi pro studeném startu ozývat takové zarachtání, předpokládám že to jsou rozvody??? Touareg 7L 3.0l BKS
Pokud tomu tak je tak prosim o doporučení na nějaký servis v Brně kde mě nevyslečou i trenky (rofl) vim že musí motor ven tak by se udělalo zrovna pár drobností.
Díky :-)
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Huml RF Auto ;)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Budou to zřejmě rozvody a je potřeba to řešit noo a trenky nevím zda vytečou ale motor ven a když už to bude venku je dobrý to nechat projít a vyčistit vše,EGR,klapky, řemenice,altec startér ............. no a dalších 300-400 co to má ted zase jezdit
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Kolik km tak najede Hansdobe tento motor, opravdu tolik , co píšeš?
nepropadat panice...
Santa999
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 21 pro 2009, 08:39

Příspěvek od Santa999 »

O panu Humlovi už jsem několikrát slyšel tak tam zajedu se domluvit.
Měl sem v plánu nechat vyměnit zrovna startér a vyčistit EGR, ale poradím se až v servise co a jak :-)
Jinak mám najeto 227 tisíc a zda se někdy v minulosti rozvody dělaly nemám tušení. Jinak motor i převodovka šlape jak hodinky. Překvapivě i DPF je původní a výfuk čistý.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Ak to.ma.227tis tak rozvody moc nevydrzali ako su km.teda origo.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jsou lidé kteří se těmto motorům věnují/ specializují se na ně. Ti by semnou třeba nesouhlasili mají větší zkušenosti viděli jich přece jen více. No ale za těch pár 3,0tdi které jezdí zde kolem (8 ke mne a dalších 11 mají známy co si to servisuji sami ale mám to na očích) mne rozvody začali řehtat většinou mezi 300-400tkm. ( je tu ale i jeden od funglovky (proto víme 100% km) má již přes 500 a jezdí). No a nejvíc tady je touareg který je již neprodejny vizáží tak dosluhuje už “bez” investic čeká se kdy na něco umře (oleje filtry se dělají) tuším 3 rok a má dle tacho 83Xtkm. No a ty ostatní mršky co tu jezdí A6,Q7,touareg,A4 tak dle tacho má většina kolem těch zmíněných 300-400 realitu ale neznáme jelikož některý při těch 400 vypadají na 200 a některý při těch 200 vypadají na 600 některé jezdí a mimo servisu nic nechtějí a některý jsou pokladničky že majitelé už by to s chutí zapálili.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle rád slyším, v mém okolí nadávají většinou na jiné věci, než je motor..Ale ti mají auta od nova a také je mnoho km ještě čeká... :)
nepropadat panice...
Santa999
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 21 pro 2009, 08:39

Příspěvek od Santa999 »

Jestli jsou km originál o tom můžeme jen diskutovat. Cebia tvrdila že je vše v pořádku.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“