Zdravím,
Rád bych požádal o chytrou radu. Řeším zrovna jednoho focuse MK2 po FL motor 1.6 TDCi 80kw G8DB. Turbo mělo extrémně zasekané lopatky, proběhlo vyčištění, pohybují se krásně. Po nastartování zajedou na max ale po pár vteřinách se vrací zpátky. To samé jakmile se odpojí ovládání při nastartovaném motoru. Zajede na max a pomalu se vrací. Je to standardní chování ?
Další dotaz je zda můžou vadné žhavičky u daného motoru způsobovat nouzák ? Máme v rodině další dva focusy (u všech závada žhaviček) ale ani u jednoho to neděla problémy ....
1.6 TDCi regulace turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- keymaszter
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 10 čer 2015, 18:09
1.6 TDCi regulace turba
Audi A6 4F5 2.7 TDI (132Kw) out :/
2x Passat 3C5 2.0 TDI (103Kw)
Passat 3G5 2.0 TDI (110Kw)
Touran 5T1 2.0TDI (110Kw)
2x Passat 3C5 2.0 TDI (103Kw)
Passat 3G5 2.0 TDI (110Kw)
Touran 5T1 2.0TDI (110Kw)
Čoveče tak řeším teď to samý,stejný auto, píše to na display "engine system failure" a diag píše žhavky KO, tak jestli to fakt nebude mít vliv že pokud jsou všechny KO tak to jede v nouzáku...
Zkusím je vyměnit i když se mě do toho nechce...
Jinak to ještě píše nějaký sporadický závady na FAPu ale to mu psalo i předtím a lítalo to normálně
Zkusím je vyměnit i když se mě do toho nechce...
Jinak to ještě píše nějaký sporadický závady na FAPu ale to mu psalo i předtím a lítalo to normálně