Octavia 2 porad padá nafta

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Octavia 2 porad padá nafta

Příspěvek od Ajbi »

Ahoj. Potřebují poradit. Mam Octu 2, 1.9 tdi, 77kw. R.v. 2005. Poslední dobou me zlobi az serou studene starty. Pokud nechám auto stát přesně den a více, nemůžu nastartovat. Chytne az po delším startování. Svíčky nové, podávaci čerpadlo nové, rozvody nové, vstřiky nove pretesnene. Auto jede krásne, nekouří. Jen ty studené starty špatné a ne pokaždé. Filtry jsou všechny vyměněny. Loni se dělala generálka motoru. Čim muže padat nafta? Ještě me napadlo vyměnit celý palivový filtr včetně nádoby.
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Nemate někdo podobnou zkušenost nebo čim jste to vyresili? Dekuji
Koleo
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 dub 2018, 20:19

Příspěvek od Koleo »

Skus keď odstavíš motor guľatimy kliešťami aby si ju nepoškodil stlačiť prepadovu gumenou hadicku aby bola stlačená čo nepretecie cez ňu nafta späť do filtra ak ráno naštartujej tak máš netesnu gumičku na vstreku
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Teplý to chytá na drc?
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Ano, teple starty v pohodě. Gumičky na vstrikach měněny letos na jaro. Podávaci čerpadlo z nádrže měněno minuly týden. Mam ještě zkusit vyměnit nádobu na palivový filtr ( prirubu) se zpětnym ventilem? Už me fakt nic nenapadá. Jezdi hezky, nekouří, oleje nepribyva. Už jsem z toho zoufalý
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Napadlo mě čidlo vačky, ale to zlobí jak teplý tak studený
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

To že vstřik přetěsníš neznamená že problém vyřešíš problém je v šachtě uloženi vstřiku.Pohybem vštřiku do boku se vynačkává i dosedací plocha pro těsnění tlaku ve válci a i kdyż ji zafrézuješ a šachta je hodně vymačkaná začne znovu podfukovat.Jeďinej způsob je vyměnit nebo opravit hlavu.
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

To bude asi pravá příčina, nové gumyčky už tu vymačkanou hlavu neutěsněji
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Hlava se dělala asi před půl rokem
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Auto nekouří, oleje nepribyva ani neubyva. Při a po nastartovani jako by nebylo dostatečné množství paliva. Myslíte, že mám zkusit vyměnit ten zpetny ventil paliva nebo celou prirubu filtru?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14270
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A nebo na zkoušku vratku a sání paliváku připojit na kanystr, na chvilku nastartovat, aby se systém odvzdušnil, poté zhasnout a den počkat, kanystr dát na nějakou stoličku a byl nad motorem. Tím bezpečně nafta nespadne.
Pokud se měnilo vše jak píšeš, nějak nevěřím že nafta padá.

Výtlak z nádrže propojit spojkou z vratkou aby nafta necákala po motoru.
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Fakt jsem z toho už zoufalý. Výbrus hlavy, pretesnene vstřiky, nové svíčky, nové podávaci čerpadlo, filtry, rozvody, baterka nova, nafta vždycky aditivovana (verva). Olej vždycky měněn kolem 10 tis.km. Diagnostika nic nepiše. Jeden vstrik repasovaný. Ostatní byly v pořádku, hodnoty v normě.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Nemáš přeházené palivové hadice?
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

To nejsem schopen posoudit. Poslední palivový filtr jsem neměnil ja ale mechanik. Ještě me napadlo, že v minulosti mi jeden mechanik pretesnoval vstřiky a sly mu špatne zpet. Uložení vybrusoval jemnými smirkl papírem. Myslím si, že nic extra nevydrel. Ale stěny uložení mírně třel. Je možné, že by to az tak netěsnilo? Kouř z auta opravdu žádný.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14270
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tady je palivák, respektive víčko napojeno stále, mění se jen vložka při vyndaném víčku, ale to zůstane na hadicích.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“