Rozvody Ducato III 140 Natural power
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozvody Ducato III 140 Natural power
Uplně jednoduchá akce...akorát se musí vyndat motor, dělali jsme to ve dvou celej den...
Asi jsi nějaký popleta, já nejsem ten, který tvrdí, že za hodinu nemám co dělat, popřípadě, tohle zmáknu s jednou rukou v p.deli. To tady vypráví místní čehůni, kteří vynadají každému, kdo se jen odváží na něco zeptat..Dnes jsou všichni neskutečně chytří, jejich mozečky dopované internetem ,kámoši v autorizácích jim dodávají neskutečné sebevědomí..Já jsem hloupý a skromný prosťáček nezapající do české geniality všeumělů, pro které není nic problém, ale přesto nechtějí vstoupit do našich řad blbečků v montérkách , které živí/živila / tahle práce..Většina svou genialitu prodává svému zaměstnavateli, který jim dává vhodné prebendy..Dám ti příklad, všiml sis někdy, že by expert na koncerny Huml se nad někým povyšoval a někomu dokonce vynadal? Nemá to prostě zapotřebí...Vici píše:jericho by si sundal trenky a měl by to přes výfuk hotovo do oběda
nepropadat panice...
no, já to sem dal jen jako perličku protože naftový Ducata se běžně dělají bez demontáže motoru, tak tohle nás trochu zaskočilo, prostě tam na to není místo no
obrázek ať si každej udělá sám, nahoru to vysoukat nejde takže žirafa je ti k ničemu, tak jsme to prostě podložili, pustili na palety a autem vyjeli kam to šlo ( máme strop jen cca. 4 metry ) a dobrý, s motorem se nehýbalo takže se pak sjelo zpátky,chytly šrouby,nápravnice atd a bylo to
jo jinak auto najetý přes 300tis. km víceméně bez máknutí i vodní pumpa origo iveco..
obrázek ať si každej udělá sám, nahoru to vysoukat nejde takže žirafa je ti k ničemu, tak jsme to prostě podložili, pustili na palety a autem vyjeli kam to šlo ( máme strop jen cca. 4 metry ) a dobrý, s motorem se nehýbalo takže se pak sjelo zpátky,chytly šrouby,nápravnice atd a bylo to
jo jinak auto najetý přes 300tis. km víceméně bez máknutí i vodní pumpa origo iveco..
Každá práce má nějaký postup. Pokud je postup vyndat motor, tak platí: No a co ? Hoši to je tak když dlabete na školu, nic neumíte, jenom chlastat, hulit a chodit za školu a pak chcete dělat šéfa v bankovní radě a místo toho vám nabídnou místo popeláře a dokonce chtějí aby jste v práci pracovali.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Můžeš mi upřesnit kde nadavam? Je to jen sdílení zkušeností...
Zhruba 12 je matros,zbytek práce
U nás na vesnici to není tak jednoduchý říct si za den práce 20tis...
Byla to navíc sobotní akce(rozvozový auto) tak bylo jasný že když to přistavil v pátek na padla a v neděli to odjelo že jsme na tom týden nedelali
Zhruba 12 je matros,zbytek práce
U nás na vesnici to není tak jednoduchý říct si za den práce 20tis...
Byla to navíc sobotní akce(rozvozový auto) tak bylo jasný že když to přistavil v pátek na padla a v neděli to odjelo že jsme na tom týden nedelali
No, najhoršie na tomto je že musíš dávať sakra pozor, spraviť všetko poriadne už keď je motor vonku a nič nepodceniť lebo sa to vráti dvojnásobne. 8k za robotu je podla mňa málo, hlavne keď ste to robili dvaja. Ale samozrejme záleží aj komu ste to robili (je rozdiel pravidelný zákazník s potenciálom ktorý ti vozí aj ďalšie autá, robí reklamu a dohodí aj inú robotu ako nejakému vychcálkovi čo robí len problémy)