Octavia I problem s ručnou brzdou čo dalej?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia I problem s ručnou brzdou čo dalej?
Ahojte ,,opakovane stk kvoli ručnej, menene lanka, bubny, pred par tis km pakne -obloženie.. problem je ten že pri nastaveny "samoštelu na max. nahodim bubny doladim ručnu v interieri a vždy pri zatahnuti ručnej mi to tiahlo v ktorom su lanka vždy zvrtne na pravu stranu a ta strana aj nebrzdi pri druhom zacvaknuti na druhy zub ručnej lave koleso už nepohnem ani kopancom a prave tocim prstekom lanka mi dava na obe strany rovnake piše pre bubnove brzdy. samoštely nastavene rovnako oba a stale je diskriminivane prave kolo , lanka -bowden je vsade dobre zasunuti po dorazi ,ako dalej čo stym Dakujem
Jak dou ty bovdeny vzadu do štítú tak je drží takova plechová spona
Máš to chycený necestuje ti ten bovden tam a zpátky?
Když neni spona de to chytit i umělohmotnou páskou
http://www.club-opel.cz/viewtopic.php?f=135&t=354
Máš to chycený necestuje ti ten bovden tam a zpátky?
Když neni spona de to chytit i umělohmotnou páskou
http://www.club-opel.cz/viewtopic.php?f=135&t=354
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Jestli to neni zajištěný našels problém
Na tý zadní nápravě sou u sebe na každy straně šrouby podobný těm co drží tepelný štíty nad vejfukem
Na ty šrouby se nacvakne na fest objímka co drží ty lanovody
Stava se že se ta objímka poškodí ztratí či ty šrouby ureznou pak stačí ten lanovod dorazit do štítu a bovden uchytit k zadní nápravě umělohmotnou páskou tak aby se při zatahování a povolování tý ručky to u toho štítu ani nehlo
Ja to na ty oktě v návodu na každý straně utáhl dvěma páskama a maka to jak má
Na tý zadní nápravě sou u sebe na každy straně šrouby podobný těm co drží tepelný štíty nad vejfukem
Na ty šrouby se nacvakne na fest objímka co drží ty lanovody
Stava se že se ta objímka poškodí ztratí či ty šrouby ureznou pak stačí ten lanovod dorazit do štítu a bovden uchytit k zadní nápravě umělohmotnou páskou tak aby se při zatahování a povolování tý ručky to u toho štítu ani nehlo
Ja to na ty oktě v návodu na každý straně utáhl dvěma páskama a maka to jak má
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a nemáš náhodou problém s ovalitou brzd? v sk zavedli nějakou kokotinu co se ukládá v systému a je to ovalita brzd, rozdíl mezi kolama je v EU daná rozdíl 30 % a v sk vymysleli nějakou ovalitu ruční brzdy 20 %, zatáhnu ručku a kola gumujou čáry a dostal jsem to na 60 dnů, zatím nevím co stímRAPIDmen píše: Vedeli by ste mi dat OE čislo toho vahadielka kde idu lanka na octaviu ? nikde ho nemožem dopatrat vdaka
sprsnili to fest no . Rozdiel v brzdnej sile nemože byt vačši ako 30% na tej istej naprave ,auto sa nedostalo ani do tolerancie prevadzkovej brzdy a ručna je uplne nula bodou pre to koleso. Tak to riešim .kopec ludi neprechadza kvoli učinosti alebo rozdielu v brzdnej sile.. Predok tu vyšiel 2,60kN - 2,62kN zadne rozdiel cez 30%
Re: Octavia I problem s ručnou brzdou čo dalej?
RAPIDmen píše:menene lanka, lanka mi dava na obe strany rovnake piše pre bubnove brzdy
Podle fotky se měnilo jen k pravému kolu, délka byla zachována nebo ne? Vahadýlko na táhle u páky je v tom opravdu nevinně, tím to neopravíš, je součástí pákyRAPIDmen píše:
Vedeli by ste mi dat OE čislo toho vahadielka kde idu lanka na octaviu ? nikde ho nemožem dopatrat vdaka
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ještě jsem si vzpoměl na souseda fiat punto stk pezinok tak tu ovalitu začal léčit stáčením a novým obložením a zas neprošel, všechno nové ferodo lanovody pakny bubny a s odřenýma ušima prošelRAPIDmen píše:sprsnili to fest no . Rozdiel v brzdnej sile nemože byt vačši ako 30% na tej istej naprave ,auto sa nedostalo ani do tolerancie prevadzkovej brzdy a ručna je uplne nula bodou pre to koleso. Tak to riešim .kopec ludi neprechadza kvoli učinosti alebo rozdielu v brzdnej sile.. Predok tu vyšiel 2,60kN - 2,62kN zadne rozdiel cez 30%
tak dej raději všechno nové
To není nic nového, ani v ČR, to bys pak mohl být také překvapený ...slovacek.milos píše:a nemáš náhodou problém s ovalitou brzd? v sk zavedli nějakou kokotinu co se ukládá v systému a je to ovalita brzd, rozdíl mezi kolama je v EU daná rozdíl 30 % a v sk vymysleli nějakou ovalitu ruční brzdy 20 %, zatáhnu ručku a kola gumujou čáry a dostal jsem to na 60 dnů, zatím nevím co stím
Ovalita, házivost větší než ±10%
Kolísání brzdné síly v průběhu každého úplného otočení kola na válcové zkušebně brzd přesahuje ± 10%.
Re: Octavia I problem s ručnou brzdou čo dalej?
Ono vlastně nejde ani tak o celkovou délku lanka a bowdenu, ale hlavně krok lanka, tedy volnou pracovní délku lanka vystupující z bowdenu ...Rayx píše: Podle fotky se měnilo jen k pravému kolu, délka byla zachována nebo ne? Vahadýlko na táhle u páky je v tom opravdu nevinně, tím to neopravíš, je součástí páky
A ta musí být na obou stranách, pro L a P kolo, co nejvíce stejná, jinak pak vahadlo u páky nebude umět vyrovnat rozdíl (jak délku kroku lanka tak smrštění bowdenu/pružného obalu/ při zatížení zatažením za páku) na L a P kolo
Pokud tedy to nové lanko k pravému kolu nemá výrazně delší krok než to původní levému kolu, je problém jen na samotné brzdě pravého kola, jak je složená ...