pořádné auto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pořádné auto
https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetin ... &source=hp
Jo, Italové musí vždy vyladit něco, co ostatní zkurví a hlavně Němci zkomplikují..Sice bych si toto auto nekoupil, jako většina nových výtvorů pomatených karosářů je hnusné, ale funkčnost vypadá na dnešní dobu dobře..Nejdřív jsem se radoval , že 16ooccm/16v je pravnuk motoru co tam mám já, ale ona je to paskunda od BMW -PSA , kterou Fiat uvedl v život a bohužel je to celohlína, což by mne odrazovalo, žvejkačky moc nežvejkám..Ale převodovka AISIN je kvalita..A ceny dílů Ricambi Originali jsou vždy menší než u koncernu, který má hlavní zisk hlavně z dílů , které jejich auta spotřebují..Ale v Čechách to asi jezdit moc nebude, oni už při koupi nových vozů z koncernu mají našetřeno na opravy..
Jo, Italové musí vždy vyladit něco, co ostatní zkurví a hlavně Němci zkomplikují..Sice bych si toto auto nekoupil, jako většina nových výtvorů pomatených karosářů je hnusné, ale funkčnost vypadá na dnešní dobu dobře..Nejdřív jsem se radoval , že 16ooccm/16v je pravnuk motoru co tam mám já, ale ona je to paskunda od BMW -PSA , kterou Fiat uvedl v život a bohužel je to celohlína, což by mne odrazovalo, žvejkačky moc nežvejkám..Ale převodovka AISIN je kvalita..A ceny dílů Ricambi Originali jsou vždy menší než u koncernu, který má hlavní zisk hlavně z dílů , které jejich auta spotřebují..Ale v Čechách to asi jezdit moc nebude, oni už při koupi nových vozů z koncernu mají našetřeno na opravy..
nepropadat panice...
Z čeho tak usuzuješ? Ale mohu ti říci, že jsem dnes dopoledne byl v supermarketu pro Pilsner Urquell a tam stály na odiv 2 Toyoty hybridy, Yaris A Corrola..Tak jsem tam postával, čekal na ženu a při tom jsem si auta prohlížel a musím říci, že když jim odpustím jejich patvar, neskutečně členitý hlavně vpředu, tak mne zarazilo, co je za "chrastí", ne plechové , ale umělohmotné..nevím, co je to za matroš..Bál bych se s tím autem kdekoliv brnknout a co se týče opravy, mění se patrně celé komponenty..Ale máš pravdu, Toyota byla vždy jednička, to je nesporné a evropská auta na ní neměla ani náhodou..Koukám na Toyotu Starlet před oknem, s kterou dnes jezdí mladý kluk, který když jí přivezli byl v peřince..Má toho za sebou tolik, a spotřebovala jen minimum dílů, že to snad ani není možné..Ale někdo holky, jiný vdolky..Já mám raději jiné pojetí..
P.S. Wobe, zkus si po sobě přečíst , co napíšeš, je to ostuda, když člověk s tvým vzděláním píše často takové hrubky, za které by ho vyhodili i z 1. ročníku učení na zahradníka. Mnoho mlaďochů hovoří plynně anglicky, bohužel své rodné řeči dělají ostudu..Díky
P.S. Wobe, zkus si po sobě přečíst , co napíšeš, je to ostuda, když člověk s tvým vzděláním píše často takové hrubky, za které by ho vyhodili i z 1. ročníku učení na zahradníka. Mnoho mlaďochů hovoří plynně anglicky, bohužel své rodné řeči dělají ostudu..Díky
nepropadat panice...
Toyota nepotřebuje náhradní díly, v tom je problém.
Ten fiat bude po 100.000 zralej na generálku, kterou nikdo nikdy neudělá, protože těch serpatiček co tam je je tolik že i když to dá znovu dohromady, tak stejně budou v řidící jednotce vyskakovat neustále nějaké chyby i třeba jen od špatně zaklapnuté svorky.
Opravoval jsem pár fiatů, hlavně elektriku a tekl jsem z těch jejich drátků tenkých jak vlas. nemyslím drátů zevenku ale zevnitř, prostě když byl špatnej kontakt, tak mě řekli oprav ten svazek aby to fungovalo. Ok, takže se začli tahat nové dráty a v určitých místech jsem je pájel k sobě, no na ten vlas napájet nějak rozumně silnej drát byl fakt něco jako porod a očistec. Klasika ve dveřích polámaný byly všechny. Nebo na světla. To stejný oktávia II, dení svícení a drátky jak vlas a vevnitř samozřejmě halogenka. No takže i když to bylo nový auto tak kamoš za mnou přišel abych mu to opravil, to bylo kurev, že by od nich ani svěcená voda nedokázala všechny odehnat.
A to máš furt něco, příjdu za mým dvorním servisákem, tak mi furt spye moudra o VW, tuhle posratá turbina s lopatkama zasekanejma v pístech motoru, tuhle klimakompresor nasračky, tuhle vstřiky, pak zas dvouhmota.
Normálně za ním přijedu a on smutný oči, že s čím jsem přijel. Tak mu povídám: "s ničím, jen jsem jel okolo tak jsem se stavil na pokec co novýho, jsem tě dlouho neviděl!" A on úplně v čučí nemá slov a prostě na něm vidíš jak je rád, že taky za ním někdo příjel normálně a né jen že něco potřebuje. To jsou prostě Toyoty. Toyota prostě vyžaduje péči, ale na druhou stranu ti ji vrátí. Né jak posratý VW, o které jsem se vzorně staral a čím víc jsem se staral tím vic se to sralo.
Jo a ještě nezapomenu slova jednoho blbečka co si do firmy koupil na operák Opla. To velký auto, Insignií. Požádal mě aby jsme jeli mým roomsterem, a když přišla řeč na to auto, tak pěl chválu, jak je to super auto, jak to jezdí, jak je to dokonalý a chytrý auto.... teda už je tam na garančku vyměněná druhá převodovka, ale jinak je to skvělý auto. Chápeš to? Chápeš že oni vymění dvě převodovky a člověk řekne že to je super auto? A až garančka nebude, tak ho trefí šlak až mu řeknou za výměnu převodovky 100.000,-Kč.... Ale věřím že takovej pitomec jim ty peníze rád dá a bude dál žvatlat jak super auto to je. A když vidím tyhlecnty auta, jak ten fiat tak citroen, jak se snaží o sedana typu trošku jaguar, trošku passat, trošku hjundé, tak se mi chce zvracet.
Jinak s designem Toyot v poslední době taky nejsem spokojen, je to hrůza, ale jinak se snaží, jsou tam vidět mezigeneračně obrovské skoky. Což se u VW a škodovek říct nedá.
Ten fiat bude po 100.000 zralej na generálku, kterou nikdo nikdy neudělá, protože těch serpatiček co tam je je tolik že i když to dá znovu dohromady, tak stejně budou v řidící jednotce vyskakovat neustále nějaké chyby i třeba jen od špatně zaklapnuté svorky.
Opravoval jsem pár fiatů, hlavně elektriku a tekl jsem z těch jejich drátků tenkých jak vlas. nemyslím drátů zevenku ale zevnitř, prostě když byl špatnej kontakt, tak mě řekli oprav ten svazek aby to fungovalo. Ok, takže se začli tahat nové dráty a v určitých místech jsem je pájel k sobě, no na ten vlas napájet nějak rozumně silnej drát byl fakt něco jako porod a očistec. Klasika ve dveřích polámaný byly všechny. Nebo na světla. To stejný oktávia II, dení svícení a drátky jak vlas a vevnitř samozřejmě halogenka. No takže i když to bylo nový auto tak kamoš za mnou přišel abych mu to opravil, to bylo kurev, že by od nich ani svěcená voda nedokázala všechny odehnat.
A to máš furt něco, příjdu za mým dvorním servisákem, tak mi furt spye moudra o VW, tuhle posratá turbina s lopatkama zasekanejma v pístech motoru, tuhle klimakompresor nasračky, tuhle vstřiky, pak zas dvouhmota.
Normálně za ním přijedu a on smutný oči, že s čím jsem přijel. Tak mu povídám: "s ničím, jen jsem jel okolo tak jsem se stavil na pokec co novýho, jsem tě dlouho neviděl!" A on úplně v čučí nemá slov a prostě na něm vidíš jak je rád, že taky za ním někdo příjel normálně a né jen že něco potřebuje. To jsou prostě Toyoty. Toyota prostě vyžaduje péči, ale na druhou stranu ti ji vrátí. Né jak posratý VW, o které jsem se vzorně staral a čím víc jsem se staral tím vic se to sralo.
Jo a ještě nezapomenu slova jednoho blbečka co si do firmy koupil na operák Opla. To velký auto, Insignií. Požádal mě aby jsme jeli mým roomsterem, a když přišla řeč na to auto, tak pěl chválu, jak je to super auto, jak to jezdí, jak je to dokonalý a chytrý auto.... teda už je tam na garančku vyměněná druhá převodovka, ale jinak je to skvělý auto. Chápeš to? Chápeš že oni vymění dvě převodovky a člověk řekne že to je super auto? A až garančka nebude, tak ho trefí šlak až mu řeknou za výměnu převodovky 100.000,-Kč.... Ale věřím že takovej pitomec jim ty peníze rád dá a bude dál žvatlat jak super auto to je. A když vidím tyhlecnty auta, jak ten fiat tak citroen, jak se snaží o sedana typu trošku jaguar, trošku passat, trošku hjundé, tak se mi chce zvracet.
Jinak s designem Toyot v poslední době taky nejsem spokojen, je to hrůza, ale jinak se snaží, jsou tam vidět mezigeneračně obrovské skoky. Což se u VW a škodovek říct nedá.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
to WOB: Kazde auto sa skor ci neskor pokazi. A nezabudaj na spotrebne diely. Cena ta ani tak trapit nebude, to bude to polsedne. Ked budes gulove capy objednavat na 5x kym ti poslu tie spravne, alebo objednavat celne sklo ktore ani 8 poslane nebude pasovat tak som velmi zvedavy ako sa budes tvarit. A ked zacnu problemi s motorom, mas o poriadnu zabavu postarane.
Wobe, jsi idealista, VIN je jen okrajová věc, kdy je mi řečeno, ono se to tehdy lámalo.....Tak koukám do papírového katalogu, zda je to ono, nehledě na různé geniální úpravce auta, kteří páří kody mezi sebou..Kolikrát je to detektivní práce..Ale máš pravdu s těmi vlásky, které nazývají kabely..Šetří se prostě na všem, já asi mám štěstí , můj 25 let starý Fiat má dráty pořád původní včetně ŘJ ,ale má jednu nespornou výhodu..Na přístrojovce mne nic neotravuje,ani žádný nouzák neexistuje, mám jen "nepodstatné kontrolky" jako má V3S..Ale zábava nastane, až se novodobý infotaiment začne srát a miliony funkcí budou žít vlastním životem a systém si vytvoří vlastní problémy už jen špatnou kostrou., dráteníci budou páchat sebevraždy a zákazníci nazývat mechány idioty...Bude po srandě, systém ti možná blahopřeje, že máš narozeniny, ale že se ti přidírá vačka - motor neřekne.., protože kontrolka musí proběhnout správní radou/ŘJ/ , nebo už vůbec není..
nepropadat panice...
já nevím no, myslím si že ceny těch dílů jsou na všechno +/- stejný
nedávno jsem kupoval novej DPF na Avensise 2.0D4-4 a origo v Toyotě stál po registraci 16200,- což si myslím že na kdejakýho Supa nebo Pašíka bude stát dvakrát tolik nebo se pletu ?
Jinak mám RAV4 2.2D4-D a nedám na ni dopustit, máme ji přs 5 let a měnil jsem akorát spínač u brzdovýho pedálu, běžnou údržbu neřeším samozřejmě, to je všude stejný..
nedávno jsem kupoval novej DPF na Avensise 2.0D4-4 a origo v Toyotě stál po registraci 16200,- což si myslím že na kdejakýho Supa nebo Pašíka bude stát dvakrát tolik nebo se pletu ?
Jinak mám RAV4 2.2D4-D a nedám na ni dopustit, máme ji přs 5 let a měnil jsem akorát spínač u brzdovýho pedálu, běžnou údržbu neřeším samozřejmě, to je všude stejný..
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Tipo je laciná plečka, taková trochu hezčí Dacie. Kamkoliv se podíváš, tak vidíš, že se šetřilo. Fabie je oproti tomu skoro luxus.
Když už bych dostal nůž na krk a musel Tipem jezdit, tak tenhle motor s automatem bude asi až ta úplně poslední volba. Kdo chce jednoduchost, lepší je obyč atmo 1.4, nebo naopak kdo chce aby to trochu jelo, tak 1.4 t-jet. JTD taky není úplně špatný.
Když už bych dostal nůž na krk a musel Tipem jezdit, tak tenhle motor s automatem bude asi až ta úplně poslední volba. Kdo chce jednoduchost, lepší je obyč atmo 1.4, nebo naopak kdo chce aby to trochu jelo, tak 1.4 t-jet. JTD taky není úplně špatný.
lol, to jsem se zasmálWOB píše:Dneska přes VIN pasuje všechno.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Je otázka, co je pro tebe auto, kde se nešetří..Je to o požadavcích, co je mi platné milion funkcí," plazma na přístrojovce" , manuál silnější než bible a pak s tím burani jezdí do práce a mnohdy ani neví, jak otevřít kapotu..Já chci auto, kde nejsou kraviny a zbytečnosti, abych nemusel někde kňučet, jako zákazníci, že mi nesvítí nějaký knoflíky a franta mi sehnal budíky a ony mi tam nejdou..Nikomu moderní pomatenosti na 4 kolech neberu, jen si říkám, k čemu jim to je, když většina leze jako šváby a třese se strachem, aby jim auto nepadlo do nouzáku, nebo se jim nerozsvítil vrtulník..Už jsem dost starý, aby mne ta pozlátka nechávala v klidu..Fiat na tyhle věci většinou se.e a to se mi líbí. Přitom když už se do toho dá, tak AR spraská všechny voňavky na jednu kopici a ještě zbyde
nepropadat panice...