pořádné auto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jj,je to jak píšeš,delám v autodílech a denne objednavam na japonské a korejské vozy.Mno dycky nejaký problém s dostupností a cenou,kdy se zákazníkovi podlamujou kolena,jako zrovna včera KIA JOICE koncovy díl vyfuku 8 tis.kcTDI tech píše:to WOB: Kazde auto sa skor ci neskor pokazi. A nezabudaj na spotrebne diely. Cena ta ani tak trapit nebude, to bude to polsedne. Ked budes gulove capy objednavat na 5x kym ti poslu tie spravne, alebo objednavat celne sklo ktore ani 8 poslane nebude pasovat tak som velmi zvedavy ako sa budes tvarit. A ked zacnu problemi s motorom, mas o poriadnu zabavu postarane.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Zrovna tady vytahovat Kii a Hjundé, kteří na náhradních dílech rejžují. Prč sem nenapíšeš že na Peugetoa je páčka blinkrů za 7000,-Kč.... Sice není problem s dostupností, ale jaksi je problém s cenou. A co spínací skříňka do Citroenu picaso za 12.000 tisíc, to je taky v pořádku co?
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
ne fakt to není o výbavě, ale o tom, že Tipo je ošizený, kde se dalo. Na materiálech, na dílenským zpracování. Všude v interiéru hnusný tvrdý plasty, který ani pořádně nepasují. Povozek taky ošizenej, kde se dalo. Kabely jsou italská klasika, tenký jak nit. Atd. Za 300tis. Kč asi odpovídající auto, nejlíp do firmy, kde s tím nižší management a obchoďáci najedou 100tis. km a pak se to prodá někomu na pole za pár korun.jericho-3 píše:Je otázka, co je pro tebe auto, kde se nešetří..Je to o požadavcích, co je mi platné milion funkcí," plazma na přístrojovce" ...
Nová Fábia je taky ošizená bída, ale aspoň v interiéru všechny plasty pasují a všude jsou relativně stejný spáry.
buď v klidu, fábii, rapida ani roomstera bych si na rozdíl od tebe nekoupil, a to ani do firmyWOB píše:jericho, turba kamna neposlouchaj, má zdegenrovaný myšlení z nákupů fabií do firemních flotil.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Samozřejmě je to otázka priorit, já chci auto, na které mi nebude vadit se dívat, nebude mne prudit už jen pohledem, samozřejmě Tipo je stejně hnusné jako dneska většina vozů. Pokud člověk jde po parkovišti, tak už ani nepozná značku, většina aut je když ne odporná, tak nezajímavá..Mám rád decentní, neokázalý vzhled auta, a když je krásné, mnoho mu odpustím..Musím říci, že určitou střídmost má koncern, ještě úplně nepropadl dnešnímu trendu hnusu ala asie-šikmé oči , žlutá pleť, apod. Ty nafouknuté bubliny , např. u BMW, které z příjemného auta např. X5 udělalo obludu, s kterou kdybych musel jet, tak si dám zrcadlovky a kulicha na hlavu, jak bych se styděl..A mě je fuk, zda jsou tam tvrdé plasty.., vím jak dopadají úžasné plasty ze špičkových vozů po letech, nebo slavné umělé dřevo v MB , Audi, Jaguarech, vše je popraskané a odlepené..Celkově prémiová auta jsou neprodejné kraksny, kdy elektronika je v háji a je to noční můra jen pro super nadšence..Můj starý opelíchaný fiat má vepředu kovaná ramena, podvozek je téměř nesmrtelný, samozřejmě vše je účelné a jednoduché , a to mi sedí..Mnohdy je to jen o modě a ukázce, že majitel je IN, stádní lidé musejí vždy dodržovat to, co ti ostatní..Přišly do mody vousy/asi podle IS , ne?/, tak se velká většina docela pohledných čehůnů promění v odporné "teroristy" s vousy , koukají na člověka všude , z TV , kam se člověk podívá..A tak je to i s auty, jakákoliv hovadina musí být součástí nového člověka..Ale mě je to ukradené, a co mne tuhle potěšilo, mezi mnoha novými vozy na velkém parkovišti stál uprostřed stroj jako" Árijec mezi podlidmi" Wanderer 25 Cabrio z let 1930-40 ,již pod koncernem Auto -Union , na kapotě měl znak AUDI..V perfektním stavu a já zařval, kurva pořádná Audina a ne ty dnešní sráče...Bylo veselo a lidé obdivovali krásu a zručnost minulosti..vše bylo buď ze železa, dřeva a všude mělo skla...Dnes téměř neznámé pojmy...
nepropadat panice...
Jo no je to smutný ale je to tak. Servisuju rapida,vnitřek na kolik to stálo nové těžký hnus. I favorit měl alespoň koženku na dveřích. Podvozek po 50 tis km těžce na generálku a 1.2 TSI je kapitola sama o sobě...
Za ty prachy Sandero v plné palbě. Sice když jsem toť. jel v Dusteru jsem si připadal jak ve starém masteru,ale za ty prachy nové auto... Jako já dneska kupovat auto, chtít za něj dát víc jak 200 tis, nová Dacia jasná volba. Neřeknu na ježdění dalekých cest,ale na těch mých 15 tis km....
Za ty prachy Sandero v plné palbě. Sice když jsem toť. jel v Dusteru jsem si připadal jak ve starém masteru,ale za ty prachy nové auto... Jako já dneska kupovat auto, chtít za něj dát víc jak 200 tis, nová Dacia jasná volba. Neřeknu na ježdění dalekých cest,ale na těch mých 15 tis km....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
hele s těma 200 tisícama máš pravdu. Díval jsem se a ten autorizovaný prodejce v Praze už nemá ani jednu Toyotu pod 400.000,-Kč, prostě buď je to vykoupené a nebo prostě o sobě ví že jsou kvalitní tak zvedli ceny.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Co se týče TCe , jeden příklad, do 150000km velká spokojenost, ale motor začal žrát, tak majitelka jela do servisu Renault, kde auto napíchli a řekli vše v pořádku, žádná závada, tak přehráli jiný soft/dle servisu/.Paní odjela, chvilku jezdila a pak to sotva dojelo do zmíněného servisu, patrně bez jednoho válce..a servis řekl, mladá paní motor je v háji, my vám můžeme namontovat jen nový polomotor kdy cena opravy bude okolo 200000kč. Ale dejte to nějakému soukromníkovi, ať vám motor opraví..Pohádala se tam a auto dala opravit k soukromníkovi..Ten vyměnil všechny 4 písty , asi i ventily, vše vyčistil ,motor šel pěkně, bohužel naběhla závada, která nešla smazat,pořád se to kravilo, tak to dotyčný mechán dal jinému , šmatovi dráteníkovi.Ten se s tím trápil, byl to poměrně nový motor, takže informací moc ne,ale nastal problém, že ten první mechán chtěl už zaplatit, záloha nestačila, ale majitelka/hlavně chytrý manžel/ prohlásil, vy jste nám řekl, že auto opravíte , ale auto nejde používat a vy chcete prachy..Nakonec se to vyřešilo, ale bylo mnoho zlé krve, naštěstí auto již jezdí..Příběh je delší, ale tohle na názor postačí..Motor 0,9 Tce je údajně věčný, je to nepřimý vstřik, ale 1,2 TCe je přimý vstřik..
nepropadat panice...