pořádné auto

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5468
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Ono taka zalezi v jakem si mel tu flotilu fiatu v stave ci to byli vraky alebo vonavky.Favo sa a auto stara a chce ho mjet v cajku proto riesi kazdu blbost a investuje.

favi: ked motor ASZ je hrozny motor tak ja mam konstrukcnu katastrofu AJM (noteeth) najete 240000 na motore vsetko povodne akurat sa davali do DP robit vstreky pri 210000 a STK na jednicku s hvezdicku dymivost na emisiach 0.17 ;)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Bravomv píše:No nevím, možná se pletu, ale co jsem tu občas pochytil z tvých příspěvků, tak bych se tím Golfem moc nechlubil. To, co jsi do něho nasypal finančně, jsem ještě nedal do všech svých Fiatů dohromady, a že jsem jich už několik měl.
A za to bych se měl stydět, já myslím že ne, spíš to svědčí otom, že to auto za ty investice stojí a stejně tak si můžu vyložit proč už fiaty nejezdí tolik jako dřív, asi proto že to lidem zato nestojí. Znovu podotýkám že proti nim nic nemám.
Mimochodem u mě je to diagnóza, takový nesmyslný peníze jsem narval i do favoritu i feldy. Nekouřím, nepiju, za ženskými neběhám, stříhám se sám a na prvním místě je u mě rodina, práce a až potom auto, ikdyž moje žena by asi občas nesouhlasila, ale tak to je. Jsem prostě pedant na to aby na autě bylo vše va 100% stavu, protože v něm jezdím denně a vozím v něm svoji rodinu a do smrti bych si neodpustil kdyby se někomu z mých blízkých něco stalo jen proto, že jsem šetřil na brzdách nebo pneumatikách. A i na tomto fóru je málo lidí co tohle můžou říci a ti co ano jsou většinou ostatními nazíváni bláznama.

Romek a to je přesně o čem tu mluvím, když se člověk stará a nehledá chybu stále v koncernu nebo kdekoli jinde než u sebe, tak to auto prostě funguje a funguje dobře.

A jen tak mimochodem ikdyž spočítám celkovou sumu co jsem do auta narval, tak dobrý nový auto by zato nebylo. Leda tak zase nějaká ojetina do které bych zase jen sypal, takhle mám sice staré auto, ale zato spolehlivý a ve 100% stavu a bez DPF a všeho kolem.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

[quote="Bravomv"]No nevím, možná se pletu, ale co jsem tu občas pochytil z tvých příspěvků, tak bych se tím Golfem moc nechlubil. To, co jsi do něho nasypal finančně, jsem ještě nedal do všech svých Fiatů dohromady, a že jsem jich už několik měl.[/quot

Aaaaaa další sadomasochysta co má rád bolest a koupil si fiat
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Fekálku, ty jsi jako fousatí "teroristi", nikdo ti nevymluví , to co máš v hlavě zakodováno..Že někdo jezdí v koncernu v pohodě je v pořádku, jsou lidé, kteří vše pečlivě sledují a předcházejí problémům a vše je o.k. Ale co ti ostatní, většina nejsou kutilové a poslouchači, kteří si vedou záznamy..Stačí sledovat jen kolonku závad a číst, NEJEDE, NEJDE NASTARTOVAT, NEUSTÁLE NOUZÁK, ODRANÁ VAČKA, VÝMĚNA HYDER, OMETENÝ POHON OLEJ. ČERPADLA , TURBO NETLAČÍ, VADNÁ DVOUHMOTA, ATD. ATD..Samozřejmě čím více vozů, více závad, ale pořád se to opakuje, vyjde nový model -motor a jsou všude popsané litanie , jak na to, aby se motor opravil, jaké průsery majitele mohou čekat. You-tube je plné návodů , jak koncern opravit , popřípadě jaké tragedie mohou nastat. Když tam honím veterány, vždy na něco narazím..A samozřejmě majitele koncernů s.re, že ty Fiaty pořád jezdí a žádná senzace se nekoná..Ale měli by se přes to přenést a přiznat si, že jejich auta jim za ty průsery přesto stojí..O nic víc nejde, jistě mají něco, co Fiaty nemají.. Mě nevadí, že mi nadávají, že mám Fiata, mám i T4 a dcera G4 , ale že to jsou jen plky bez jakékoliv technické relevance..Není nad to si přiznat realitu, jde vše potom snáz.. :)
nepropadat panice...
Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 17 říj 2017, 19:31

Příspěvek od Bravomv »

Pánové, nějak jste tu narážku nepochopili. Všichni se totiž neustále otíráte o Fiaty, tak se ptám, kolik těch Fiatů jste měli, kolik jste na nich najezdili a kolik jste jich někteří z vás opravili? Po třech nových Škodovkách jsem šel do Fiatů a už jsem u toho zůstal. Problémy plynoucí z konstrukce vlastně žádné, někdy vyšší servisní náročnost nějakého úkonu, ale to se dá přežít, mechanicky bez problémů. U vašich Škodovek čtu jen problémy s vačkami, vykouknutými ojnicemi, vstřiky a podobně. Jen tak pro dokreslení, doma máme Citroena c3, 1,4 hdi rok 2002, najeto 250 tis. a vše je na motoru původní, dokonce i žhavící svíčky, o turbu ani nemluvě. Takže asi tak, ať si každý jezdí v čem chce a spavuje si co chce, když to vidí jako rentabilní. Auto už beru jako užitkovou věc. Dnes jsem zprovoznil 60 let staré moto, takže pozitivní den.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Spocitajte si kolko dodavok.jazdi fiat keby stojia za.prd tak ich nikto nekupuje a ma ich mraky firiem dokonca kazdy druhy autoservis ma fiat iba nejaky garazmajster sa vozi na starom vw transporter alebo mercedes vito.
300tis na starsi fiat naftovy neni absolutne ziadny problem bez zasahu do motora.
BMW 330 ix
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Treba si hlavne uvedomiť aký percentuálny počet tu jazdí vag oproti fiatu. To je hlavný podstatné rozdiel prečo tu stále čítate o koncerne a nie o fiate. Každá automobilka mala svoje svetlé aj tmavé autá aj motory. Čiže podľa mňa tu riešíte úplne hlúposti. To že niekto najazdí 250 000km bez zásahu do motora je super, ale pomaly každé PDčko taký náklad najazdilo za 3-4 roky potom sa stočilo o 200 000 a išlo do svete - btw: Touran 280 000 - vsetko pôvodne, octavia - 520 000 - a na motore sa riesilo len turbo a spojka (ak neratam veci ktore som menil lebo som chcel - vaecsie vstreky a podobne)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Až na pd bude ometena vacka tak ve fiatu bude 6tej motor, fiat nebrat a kdo si myslí neco jineho tak ať si utíká honit pindoura ital forum, hej? Tady všichni víme co pd vydrží a rozebírat kolik má najeto po dovozu od turků z rajchu je ztráta času, kdo zná, ten vi.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Fekálku, ty si asi honíš pinďoura na TSI forum, a Pd jsi možná ani neviděl..Ale dám příklad, můj známý je šílenec a jede opět letos se svým Chrysler Voyager , kterému do 500000km chybí pár km na dovolenou na jih s celou rodinou..To auto má motor /italský /VM 2,5 Tdi, kde je rozvod koly - OHV a nikdy nebylo sundáno ani víko ventilů, ani vyndán vstřik ,ani sundaná vana, pouze pumpa H2O , kdy origo vydržela 300000km , ale už 2 sračky náhrady odešly po pár km..teď má další. Auto už pomalu užírá rez, ale agregát jede jako housličky..a co je také s podivem El. vstřikovací čerpadlo Bosch ala TDI jede bez závady...Majitel není žádný chudák, naopak, olej včetně naft. filtru měnil vždy pravidelně po 15000km..Dle mě je to riziko, ale on se jen směje, cože? Tohle auto je nezničitelné...Mají také Octu Laurin Klement a ta je pořád v servisu...povídá , v životě by mne nenapadlo, co je to za sráč ../má najeto přes 200000km/..Tenhle člověk už NÍKDY nebude chtít nic jiného, bohužel takové auto už nikdy nekoupí a totožné auto s málo km se nesežene..Nezávidím mu, jeho náhled na spolehlivost auta je prostě nesplnitelný...
Ale dost příkladů, kterým ortodoxové stejně neuvěří....
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jericho jenže základ všeho je kdo a jak se o auto stará a pokud někdo svěřuje svůj vůz do značkového servisu (myslím koncern) tak si jen zahrává s časovanou bombou.
Moje zkušenosti jsou špatné a určitě se najde spousta zdejších členů co si taky budou na značkový servis stěžovat, pak je úplně jedno zda máš starou nesmrtelnou rotačku, nebo problémové PD, neumětel co chodí do práce jen proto že musí a podle toho jeho práce vypadá, dokáže podělat cokoli.
Moje poslední zkušenost se značkovým servisem, je že jsem chtěl sundat přední 17" liťák a ani 400Nm utáhovák ty šrouby nedokázal povolit. Musel jsem vytáhnout metrový momenťák a i tak jsem měl co dělat abych ty šrouby povolil. A to jasně příručka říká utahovat na moment 120Nm, jenže když ono to vzduchem dá méně práce a je to hned, že jo, však zákazník ten idiot to stejně zaplatí ikdyž to poserem. Zkušenost před tím byla s lakýrníkem, jehož práci která nebyla levná jsem umyl vypkou, reklamaci nedokázali dvakrát vyřešit, prý zapoměli i když jí uznali a mohl bych pokračovat, takže co jde dělám sám.
Ty si sám servisuješ fiata a stále ti jezdí, ale zkus ho od novoty dávat do značkovýho servisu a budeš koukat.
Švagr měl Lančii a ve značkovém servisu se stále jen na něco vymlouvali a netušili co s autem mají dělat, když nastaly problémy s elektrikou. Do prdele, kdo jiný by to měl vědět. Nakonec vše řešil jeden vesnický opravář, který to vždy dal nějak dohromady.
Né každý kdo opravuje auta by je opravovat měl.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

ten utahovak ma tech 400Nm jen na tech napisech bohuzel.... neni spatny ale ty Nm nema ani omylem ☺
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

jericho-3 píše:Fekálku, ty si asi honíš pinďoura na TSI forum, a Pd jsi možná ani neviděl..Ale dám příklad, můj známý je šílenec a jede opět letos se svým Chrysler Voyager , kterému do 500000km chybí pár km na dovolenou na jih s celou rodinou..To auto má motor /italský /VM 2,5 Tdi, kde je rozvod koly - OHV a nikdy nebylo sundáno ani víko ventilů, ani vyndán vstřik ,ani sundaná vana, pouze pumpa H2O , kdy origo vydržela 300000km , ale už 2 sračky náhrady odešly po pár km..teď má další. Auto už pomalu užírá rez, ale agregát jede jako housličky..a co je také s podivem El. vstřikovací čerpadlo Bosch ala TDI jede bez závady...Majitel není žádný chudák, naopak, olej včetně naft. filtru měnil vždy pravidelně po 15000km..Dle mě je to riziko, ale on se jen směje, cože? Tohle auto je nezničitelné...Mají také Octu Laurin Klement a ta je pořád v servisu...povídá , v životě by mne nenapadlo, co je to za sráč ../má najeto přes 200000km/..Tenhle člověk už NÍKDY nebude chtít nic jiného, bohužel takové auto už nikdy nekoupí a totožné auto s málo km se nesežene..Nezávidím mu, jeho náhled na spolehlivost auta je prostě nesplnitelný...
Ale dost příkladů, kterým ortodoxové stejně neuvěří....
To auto poznam je to nezmar.trpi iba na prednu napravu koli vahe
BMW 330 ix
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:Fekálku, ty si asi honíš pinďoura na TSI forum, a Pd jsi možná ani neviděl..Ale dám příklad, můj známý je šílenec a jede opět letos se svým Chrysler Voyager , kterému do 500000km chybí pár km na dovolenou na jih s celou rodinou..To auto má motor /italský /VM 2,5 Tdi, kde je rozvod koly - OHV a nikdy nebylo sundáno ani víko ventilů, ani vyndán vstřik ,ani sundaná vana, pouze pumpa H2O , kdy origo vydržela 300000km , ale už 2 sračky náhrady odešly po pár km..teď má další. Auto už pomalu užírá rez, ale agregát jede jako housličky..a co je také s podivem El. vstřikovací čerpadlo Bosch ala TDI jede bez závady...Majitel není žádný chudák, naopak, olej včetně naft. filtru měnil vždy pravidelně po 15000km..Dle mě je to riziko, ale on se jen směje, cože? Tohle auto je nezničitelné...Mají také Octu Laurin Klement a ta je pořád v servisu...povídá , v životě by mne nenapadlo, co je to za sráč ../má najeto přes 200000km/..Tenhle člověk už NÍKDY nebude chtít nic jiného, bohužel takové auto už nikdy nekoupí a totožné auto s málo km se nesežene..Nezávidím mu, jeho náhled na spolehlivost auta je prostě nesplnitelný...
Ale dost příkladů, kterým ortodoxové stejně neuvěří....
Pd mám doma a má najeto orig 230tis, jedinej problém byl svazek ke vstrikum a tady všichni vědí co takova ovce tdi vydrží, tak už si nech ty buliky pro někoho na ital forum, tady to nikdo nezere a žádnou prasivou alfu 156 což je obdoba o1 si nikdo nekoupi, chapes??
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ty jsi A-R 156 nebo 166 někdy měl? Popíš nám tvé zkušenosti..Mám vedle souseda, který je rozený závodník a už před 45 lety měl ojedinělý model /který se dnes prodává v krásném stavu za horentní sumy/ Fiat 128 Rallye , což byl náš mladiství sen. Poté přešel na A-Romeo, dodnes má právě 156 V6, rozsekal A-R GTV s V6, pak má A-R 166 2,4 JTD , měl také Volvo pětivál s turbem, což byl neskutečný buchar, jeho syn měl mnooho let Fiata Mareu 1,9 TD, vnuk měl A-R GT 2.0 JTS a teď jako starý pán má také Fiat Brava , ve kterém vozí svého psa a nakupovat..Tak tenhle pán si na autě neudělá VŮBEC NIC..Takže vše musí zadávat a já byl po ruce, takže moc dobře vím, jak mohl dokázat , že A-R pořád jezdí...Dodnes miluje rychlost a otravuje, že mu v 170 km/h vibrují kola apod..I idiot by pochopil, že takový člověk by nemohl tyto auta vlastnit, pokud by nebyla spolehlivá , protože ten pán jezdil jako dělník ve stavební firmě s válcem..A pro mě je to krásný příklad toho, jak se vlastně věci mají, protože např. oba V6 Busso kupoval, když měly najeto okolo 200000km..A on považuje koncern za motorový plebs, protože s tím nemá cenu se honit,/jednou mne svezl a já pochopil, že jako řidič stojím za hovno/ naposled když GTV rozsekal se honil s BMW a mlaďas to neustál, že na něj nemá a hodil mu kotvu...Takže pokud máš nějaké zkušenosti a ne jen ty, že jsi přendaval kola a laboroval, jak vytočit olejový filtr, dej vědět. Rád se poučím.... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Všechny auta jsou o kompromisech a hlavně o servisu jak bylo napsáno výše. Každý má jiné priority, co je pro jednoho neřešitelný průser, důvod prodeje a několik let nasrání, druhý mávne rukou a neřeší to. Opravama aut se neživím, ale máme firemní + soukromé asi 10 kusů VW a škoda, starám se odhadem dalším 20lidem o různá auta, převážně koncern. Nikdo nikdy neřešil něco zásadního, co by mělo být důvodem k nasrání. Kamarád, ujetý italofil měl Mareu 1,6. Sralo se to furt, 2x jsem ho feldou táhnul do servisu jednou startér, jednou se to potkalo. Spoustu věcí jsem mu pomáhal řešit, na něco jsem si netroufl a na to měl borce supritalofila. Najelo to necelých 300 tis s vypětím sil a šlo na vrakec. Hučeli jsme do něj, stejně koupil Cromu 1,9 JTD 110kw. Prý lepší auto na dovolenou. Dál než 150km se s tím neodváží. Každý měsíc něco, s něčím pomůžu - vloni turbo, naposled o vánocích spojku, dvouhmota KO úplně stejně jako koncern a už klouzala, najeto asi 250. Furt divně sjetý pneu zevnitř a to je každý rok na geometrii - asi daň za supr jízdní vlastnosti, dveře otevírá špagátem, protože klika stojí 2000, na klimě jsme dávali nový chladič a ucpávku kompresoru, každou zimu zamrzne nafta, na start jsem mu musel dát relé jak na octu 1 s třičtvrtě mega. Občas přestane jít posilovač řízení - supr v zatáčkách a ještě když řídí jeho žena. Někdy před 3 lety žhavky a jak jinak palice dolů - naštěstí mu to ještě řešil ten supritalofil, než to definitivně zabalil a šel radši makat do škodovky v Kvasinách než se hrabat ve Fiatech. Teď mu hučí v šestikvaltu, prý výrobní problém této série ?? Poslední epizoda letošního jara - i při lehkém brždění mu blikaly varovky, už mu to bylo trapný takhle jezdit. 2 borci na tom vyhořeli ale naštěstí to mělo vývoj, přestalo jít komplet ABS, ASR atd ale hlavně už to nebliká, bude řešit před další STK příští léto, to musí vyřešit i zadní zatuhlé třmeny protože ručka už je kolmo nahoru a nic. Tak snad si v zimě nerozbije nos... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“