prihrev sharan

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

prihrev sharan

Příspěvek od patrik.kloucek »

zdar kluci, mam trable s bufikem a nevim co s tim dal. Hlasi mi to chybu kódu 1414 Větrák spalinového vzduchu –V6 signál mimo toleranci . Bufik se rozbehne a pak zdechne a zablokuje se. Nutno vymazat chybu.
Bufika jsem rozdelal.Sitko dal nove , svicku taky. V akcnich clenech dmychadlo maka. Na pohled neni zoxidovane. Vyndal jsem ho vycistil namazal-funguje bez problemu. Mate nekdo napad kde je problem? Napada me řj .Jenze kdyz vse maka dokonce se topeni rozbehne tak nevim...diky na radu.:-)
astra-11
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 20 led 2012, 20:52
Bydliště: Pha

Příspěvek od astra-11 »

A běží ti čerpadlo pod stěračema?
Cus
Uživatelský avatar
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25

Příspěvek od vilik »

VW Sharan
1.9 TDI PD
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

astra-11 píše:A běží ti čerpadlo pod stěračema?


nebezi,tim to neni.Jeste jsem ho tam nedal .Daval jsem novy uhliky. Bufik se uchladi za jizdy nebo zvysenyma otackama.
mikesik
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 11 led 2008, 22:56
Bydliště: chomutov

bufik

Příspěvek od mikesik »

Ahoj vždyť ti diagnostika pise jasne chybu 1414 VĚTRÁK. jdi po větráku. Vodní čerpadlo neřeš
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jo dmychadlo nebo výstup z jednotky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Ladas píše:Jo dmychadlo nebo výstup z jednotky


Tak mě Teda vysvětlí jak je možný že to dmychadlo běží. Ať už v akčních členech a nebo i když jsem ho rozebral tak naprimo A výstup z jednotky? Ten bufik běží a dmychadlo funi. Pak ale bufik zdechne. .

:roll: reader (wallbash)
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Ladas píše:Jo dmychadlo nebo výstup z jednotky


Tak mě Teda vysvětlí jak je možný že to dmychadlo běží. Ať už v akčních členech a nebo i když jsem ho rozebral tak naprimo A výstup z jednotky? Ten bufik běží a dmychadlo funi. Pak ale bufik zdechne. .

:roll: reader (wallbash)
astra-11
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 20 led 2012, 20:52
Bydliště: Pha

Příspěvek od astra-11 »

Takhle se mi to chovalo taky, dal jsem nový uhlíky do vodního čerpadla a bufik běží, samozřejmě že neběží +10'C nad nulou
Cus
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

astra-11 píše:Takhle se mi to chovalo taky, dal jsem nový uhlíky do vodního čerpadla a bufik běží, samozřejmě že neběží +10'C nad nulou
Ve vodním čerpadle problém není.
Uživatelský avatar
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25

Příspěvek od vilik »

Na bufíku máš jakoby na spalovací komoře 2 čidla, co měří teplotu vody na vstupu a výstupu výměníku. Rozdíl teplot nesmí být vyšší jak cca 11 stupňů, jinak ŘJ to bufíka vyhodnotí jako nedostatečný průtok vody a bufíka odstaví. A věř tomu nebo ne, pokud nepůjde to oběhové čerpadlo dojde k tomu. Nepomůžou ani zvýšené otáčky.
VW Sharan
1.9 TDI PD
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

vilik píše:Na bufíku máš jakoby na spalovací komoře 2 čidla, co měří teplotu vody na vstupu a výstupu výměníku. Rozdíl teplot nesmí být vyšší jak cca 11 stupňů, jinak ŘJ to bufíka vyhodnotí jako nedostatečný průtok vody a bufíka odstaví. A věř tomu nebo ne, pokud nepůjde to oběhové čerpadlo dojde k tomu. Nepomůžou ani zvýšené otáčky.
OK. Já ho tam Teda namontuju ale nevěřím tomu., bo ten bufik makal bez problémů i bez toho čerpadla alespoň dva roky než jsem se teď dokopal to cerpadylko opravit. Jak u blbejch.... Spravis čerpadlo zdechne bufik. Na čerpadlo kasles a bufik jede. Hotové blázinec. 😇
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

Ať nezakládám nové vlákno. Nemáte někdo kontakt na pána co dělal opravy řidicí jednotky bufíku, byl odněkud kolem pardubic.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“