Chlapi nemáte prosím někdo možnost zjistit momenty? Dělám těsnění pod hlavou,hlavové šrouby to bude asi na těsnění.Ale klemy vaček a vstřiky netuším. Byl bych vděčný. Děkuju
Jo je to Vito w639 111 cdi 85kw.
Utahovací momenty vito
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Utahovací momenty vito
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Jozef super děkuju
A nemá někdo tušení jak je to s těsněním pod hlavu. Když koukám po netu tak z toho moc moudrý nejsu. Koncern má tři tloušťky a s tím tři dírky na něm že. Bez ohledu na výrobce. Tady to je nějaké divně zpřeházené. Některý má u tloušťky 1.2 jednu dírku,jiný zase žádnou. To samo u 1.4 tam je zase tři dírky a jinde jen jedna. Staré těsnění má 1.4 a je bez dírky.... Ještě přes den zajedu k tomu co mi vozí díly,ale myslím že oni mají stejné popisky jak e-shopy na netu. Ideální by bylo změřit přesahy pístu a podle toho určit tloušťku,ale nikde nemůžu najít podle čeho vybrat.
A nemá někdo tušení jak je to s těsněním pod hlavu. Když koukám po netu tak z toho moc moudrý nejsu. Koncern má tři tloušťky a s tím tři dírky na něm že. Bez ohledu na výrobce. Tady to je nějaké divně zpřeházené. Některý má u tloušťky 1.2 jednu dírku,jiný zase žádnou. To samo u 1.4 tam je zase tři dírky a jinde jen jedna. Staré těsnění má 1.4 a je bez dírky.... Ještě přes den zajedu k tomu co mi vozí díly,ale myslím že oni mají stejné popisky jak e-shopy na netu. Ideální by bylo změřit přesahy pístu a podle toho určit tloušťku,ale nikde nemůžu najít podle čeho vybrat.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Je třeba zjistit, zda opravdu to těsnění patří na ten tvůj motor, protože někdy byly těsnění, které měly z jedné strany/mluvím všeobecně/ třeba 2 dírky, a na druhé straně těsnění ještě jednu...A bylo to na jiné provedení motoru..Věděl jsem to přesně, bohužel se mi to z hlavy vykouřilo...Ověřil bych si podle čísla motoru, které těsnění tam opravdu patří..Jak píše roman 1648 , tak staré těsnění pomůže, bohužel pouze , pokud je originál, jakmile motor už byl rozebrán, tak je to passé..Tomas6 píše:Jozef super děkuju
A nemá někdo tušení jak je to s těsněním pod hlavu. Když koukám po netu tak z toho moc moudrý nejsu. Koncern má tři tloušťky a s tím tři dírky na něm že. Bez ohledu na výrobce. Tady to je nějaké divně zpřeházené. Některý má u tloušťky 1.2 jednu dírku,jiný zase žádnou. To samo u 1.4 tam je zase tři dírky a jinde jen jedna. Staré těsnění má 1.4 a je bez dírky.... Ještě přes den zajedu k tomu co mi vozí díly,ale myslím že oni mají stejné popisky jak e-shopy na netu. Ideální by bylo změřit přesahy pístu a podle toho určit tloušťku,ale nikde nemůžu najít podle čeho vybrat.
nepropadat panice...