Utahovací momenty vito

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Utahovací momenty vito

Příspěvek od Tomas6 »

Chlapi nemáte prosím někdo možnost zjistit momenty? Dělám těsnění pod hlavou,hlavové šrouby to bude asi na těsnění.Ale klemy vaček a vstřiky netuším. Byl bych vděčný. Děkuju
Jo je to Vito w639 111 cdi 85kw.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Obrázek

Obrázek
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jozef super děkuju
A nemá někdo tušení jak je to s těsněním pod hlavu. Když koukám po netu tak z toho moc moudrý nejsu. Koncern má tři tloušťky a s tím tři dírky na něm že. Bez ohledu na výrobce. Tady to je nějaké divně zpřeházené. Některý má u tloušťky 1.2 jednu dírku,jiný zase žádnou. To samo u 1.4 tam je zase tři dírky a jinde jen jedna. Staré těsnění má 1.4 a je bez dírky.... Ještě přes den zajedu k tomu co mi vozí díly,ale myslím že oni mají stejné popisky jak e-shopy na netu. Ideální by bylo změřit přesahy pístu a podle toho určit tloušťku,ale nikde nemůžu najít podle čeho vybrat.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

a staré nemáš ??
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas6 píše:Jozef super děkuju
A nemá někdo tušení jak je to s těsněním pod hlavu. Když koukám po netu tak z toho moc moudrý nejsu. Koncern má tři tloušťky a s tím tři dírky na něm že. Bez ohledu na výrobce. Tady to je nějaké divně zpřeházené. Některý má u tloušťky 1.2 jednu dírku,jiný zase žádnou. To samo u 1.4 tam je zase tři dírky a jinde jen jedna. Staré těsnění má 1.4 a je bez dírky.... Ještě přes den zajedu k tomu co mi vozí díly,ale myslím že oni mají stejné popisky jak e-shopy na netu. Ideální by bylo změřit přesahy pístu a podle toho určit tloušťku,ale nikde nemůžu najít podle čeho vybrat.
Je třeba zjistit, zda opravdu to těsnění patří na ten tvůj motor, protože někdy byly těsnění, které měly z jedné strany/mluvím všeobecně/ třeba 2 dírky, a na druhé straně těsnění ještě jednu...A bylo to na jiné provedení motoru..Věděl jsem to přesně, bohužel se mi to z hlavy vykouřilo...Ověřil bych si podle čísla motoru, které těsnění tam opravdu patří..Jak píše roman 1648 , tak staré těsnění pomůže, bohužel pouze , pokud je originál, jakmile motor už byl rozebrán, tak je to passé..
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak s těsněním je to tak že jsou dva průměry válce a dvě tloušťky.Proto slabší těsnění je psané se 3ma dirama ale má jiný průměr...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“