Jaký motor TSI?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3462
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Jaký motor TSI?

Příspěvek od Tomas6 »

Kamarád uvažuje o autě. Líbí se mu Tiguan a nebo by šel i do octávky. Měl vybraného tigoše s 2.0 tdi, to jsem mu vymluvil. Nejdelší trasu má 15km do práce a ještě jezdí dědkostyl. Tak prej TSI. Ale jaké v ojetině? Kdysi jsem tu četl téma kde Huml psal jak je se svým TSI spokojený a na které motory si dát či nedát pozor. Nemůžu to najít. Poraďte prosím.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Neviem či zrovna tiež TSI je dobrá voľba na takéto trasy, tým TSI treba občas dať poriadne pozauši, ak bude celý týždeň na tom jazdiť do roboty tam a späť, tak by to chcelo aspoň raz za týždeň dať tomu karate :D
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ono by to chtělo specifikovat do jakého modelu konkrétně, třeba hodně lidí to slučuje, jelikož byla doba kdy se dělal souběžně jak řetězový 1.2TSi v Roomsteru, tak se již řemenový 1.2TSi do O3.
Ale myslím že po 1.2TSi se asi poohlížet nebude :)
Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 17 říj 2017, 19:31

Příspěvek od Bravomv »

Osobní zkušenost nemám. Kouknul jsem do Speciálu Světa motorů. Zde uvádí jako nejlepší volbu diesel 2,0 TDI. TSI 1,2 ve verzi Euro 5 (77 kw) uvádí, že byly problémové rozvody (částečně vyřešeno od června 2010 masivnější konstrukční úpravou), jinak u tohoto motoru pomalé zahřívání a na krátké vzdálenosti ředění olejové náplně benzinem. TSI 1,2 Euro 6 (66,77 kw) se rychleji zahřívá a je s ním celkově méně problémů. To samé platí pro TSI 1,4. TSI 1,8 nedoporučují. Čili pokud TSI, tak od roku 2015.
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Co novejsi 1.5TSi, ma nekdo zkusenost? Slysel jsem ze po par tisicich zacne poskubovani diky odpojovani valcu, reseni prej neni, v autorizaku prej zkousej ruzne prehravat soft.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3462
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak jeho stará by chtěla tiguana. Mu je to jedno,ale něco co ho finančně nesežere. Chce do toho vlomit tak 200 až 250 tis. Kouká se i po 1.6 mpi OII ale to jsou už staré auta. Chce něco mladšího,ale vyloženě ročník vyhraněný nemá. No a chce koncern. Má 5 golfa,1.4 16v a je s tím nadmíru spokojený. Když to koupil cca 5,6 let zpátky, vlomil do toho 15 udělal se výbrus na motoru a od té doby jen jezdí. Myslím že to TDI vyloženě nevhodné a nic jiného jak TSI koncern nedělá. Pár těch TSI servisuju,hlavně řetězové fabie a rapidy,jenže všechno auta od nova, vždycky se při 60 až 100 tis udělaly rozvody a lítá to dál. Co nějakou řemenovou 1.4 ale ty byly až od o3 ne?Tiguana se mu snažím vymluvit,to auto mu oproti octě za ty prachy víc nepřinese,no ta jeho je na hlavu padlá.
Posílal jsem ho do Dácie ať si koupí za ty prachy nové auto,ať má na chvílu klid ale prej se jim to nelíbí. Tak nevím. Někdy mi ti lidi přijdou jeblí. Přijde na radu,poradíš a stejně si pak každý doveze přesný opak toho co poradíš.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5471
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Tome je to presne jak pises kamos za mnu chodil co ma kupit na vrkacky po meste. Rikam je to jedno kup nejaky obyc benzin. Prisel focusem dieslem s pezotackym motorem a este pridal ceresnicku powershift automat (LOL)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3462
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak já mám taky BXE na podobné couračky,jenže tady ten starý poctivý motor to ustojí. Víš co já ani sám nevím co komu poradit. Dneska je to jebka jedna vedle druhé. Dneska už není kup si MPI to tě přežije.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

A když jdeš koupit nové malé auto tak ti je nabídnou jen se 3 hrnkama a když řekneš že chceš něco se 4 tak se ti vysmějou že je to přežitek.Prostě si musíš koupit oturbenej vysavač.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3462
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak pokud je.ten motor udělaný tak že vydrží 150 tis km a nebude to stát majlant proč ne. Já najedu ročně tak 12 až 15 tis. Tak proč ne. Manželka má HTP a za poslední 3 roky co jí má.tak jen olej filtry. Problém je asi v tom že je všechno sakra ošizené.Proto životnost nula nula nic.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no záleží co za rok by toho tiguana chtěl, podle toho to bude mít motor, jsou tsi a tsi, každopádně i ten 2,0tdi je na pohodu i na takto krátky trasy, zvlášť když jich má spousta webasto
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3462
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Fakt TDI? Co pak dpf?Vždyť na těch 15 km ani nezregeneruje. Rok? Těžko říct. Představu má 250 tis Kč s tím že mu zůstane ještě na nějaký ten základní servis.
Po jakých motorech se koukat?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

2.0 Tdi, filtr dnes ok, vydrzi nesmysl i kratke trasy, uz to neni jako kdyz dpf zacinaly.
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Manželka má Tiguana TDI s webastem posledních 7 let. Bude mít 300tkm a doteď to chtělo jen naftu a olej. Dřív jezdila cca 25km pomalu přes vesnice do práce, posledních několik let jen cca 3km do krámu a zpět. Když jede v kuse 15km, je to fakt svátek. Před dvěma měsíci jsem dal nový DPF a spokojeně frčí dál. Úplně bych se nafty nebál.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak tak, TSI je na krátký trasy a dědkostyl ještě horší, jak TDI. Navíc za tyhle peníze koupíš jedině tu starší generaci TSI, což je finanční sebevražda. Jednoznačně TDI a pohlídat si, aby tam nebyl dieselgate soft.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“