Jaký motor TSI?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jaký motor TSI?
Kamarád uvažuje o autě. Líbí se mu Tiguan a nebo by šel i do octávky. Měl vybraného tigoše s 2.0 tdi, to jsem mu vymluvil. Nejdelší trasu má 15km do práce a ještě jezdí dědkostyl. Tak prej TSI. Ale jaké v ojetině? Kdysi jsem tu četl téma kde Huml psal jak je se svým TSI spokojený a na které motory si dát či nedát pozor. Nemůžu to najít. Poraďte prosím.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Neviem či zrovna tiež TSI je dobrá voľba na takéto trasy, tým TSI treba občas dať poriadne pozauši, ak bude celý týždeň na tom jazdiť do roboty tam a späť, tak by to chcelo aspoň raz za týždeň dať tomu karate
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Osobní zkušenost nemám. Kouknul jsem do Speciálu Světa motorů. Zde uvádí jako nejlepší volbu diesel 2,0 TDI. TSI 1,2 ve verzi Euro 5 (77 kw) uvádí, že byly problémové rozvody (částečně vyřešeno od června 2010 masivnější konstrukční úpravou), jinak u tohoto motoru pomalé zahřívání a na krátké vzdálenosti ředění olejové náplně benzinem. TSI 1,2 Euro 6 (66,77 kw) se rychleji zahřívá a je s ním celkově méně problémů. To samé platí pro TSI 1,4. TSI 1,8 nedoporučují. Čili pokud TSI, tak od roku 2015.
Co novejsi 1.5TSi, ma nekdo zkusenost? Slysel jsem ze po par tisicich zacne poskubovani diky odpojovani valcu, reseni prej neni, v autorizaku prej zkousej ruzne prehravat soft.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Tak jeho stará by chtěla tiguana. Mu je to jedno,ale něco co ho finančně nesežere. Chce do toho vlomit tak 200 až 250 tis. Kouká se i po 1.6 mpi OII ale to jsou už staré auta. Chce něco mladšího,ale vyloženě ročník vyhraněný nemá. No a chce koncern. Má 5 golfa,1.4 16v a je s tím nadmíru spokojený. Když to koupil cca 5,6 let zpátky, vlomil do toho 15 udělal se výbrus na motoru a od té doby jen jezdí. Myslím že to TDI vyloženě nevhodné a nic jiného jak TSI koncern nedělá. Pár těch TSI servisuju,hlavně řetězové fabie a rapidy,jenže všechno auta od nova, vždycky se při 60 až 100 tis udělaly rozvody a lítá to dál. Co nějakou řemenovou 1.4 ale ty byly až od o3 ne?Tiguana se mu snažím vymluvit,to auto mu oproti octě za ty prachy víc nepřinese,no ta jeho je na hlavu padlá.
Posílal jsem ho do Dácie ať si koupí za ty prachy nové auto,ať má na chvílu klid ale prej se jim to nelíbí. Tak nevím. Někdy mi ti lidi přijdou jeblí. Přijde na radu,poradíš a stejně si pak každý doveze přesný opak toho co poradíš.
Posílal jsem ho do Dácie ať si koupí za ty prachy nové auto,ať má na chvílu klid ale prej se jim to nelíbí. Tak nevím. Někdy mi ti lidi přijdou jeblí. Přijde na radu,poradíš a stejně si pak každý doveze přesný opak toho co poradíš.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tak pokud je.ten motor udělaný tak že vydrží 150 tis km a nebude to stát majlant proč ne. Já najedu ročně tak 12 až 15 tis. Tak proč ne. Manželka má HTP a za poslední 3 roky co jí má.tak jen olej filtry. Problém je asi v tom že je všechno sakra ošizené.Proto životnost nula nula nic.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Manželka má Tiguana TDI s webastem posledních 7 let. Bude mít 300tkm a doteď to chtělo jen naftu a olej. Dřív jezdila cca 25km pomalu přes vesnice do práce, posledních několik let jen cca 3km do krámu a zpět. Když jede v kuse 15km, je to fakt svátek. Před dvěma měsíci jsem dal nový DPF a spokojeně frčí dál. Úplně bych se nafty nebál.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak tak, TSI je na krátký trasy a dědkostyl ještě horší, jak TDI. Navíc za tyhle peníze koupíš jedině tu starší generaci TSI, což je finanční sebevražda. Jednoznačně TDI a pohlídat si, aby tam nebyl dieselgate soft.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5