Zdravím mohu se zeptat na motor v golfu tfsi 147kw ? Jaké jsou zde kody motoru a jak má rozvody popř. mají problémy se spotřebou oleje ?
A na co si dát nějak pozor před koupí vozu koukám na ně v německu nebo co jineho koupit aby to jelo a šlo celkem dobře nachipovat ?
Golf V gti 147kw ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Klasika, svíčky, cívky, nastavovač sací vačky řetízek i napinak vyčistí si vanu i sítko. Pravidelně vyměňuj olej odlož si dvacku na turbo až praskne skříň.Spotreba oleje kus od kusů mě to bere deci na tisíc. Dale se smířit s spotřebou 7az 12 litru pokud máš auto rád stooktanovyho benzínu. Pak to čipneš a zjistíš že to zas tak úchvatně nejede. Měj se
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Huml píše:v G5 je to AXX a BWA, rozvody to má řemenem a mezi vačkama je řetěz, když je vytahanej, tak to rachtá
Takže by ten motor měl vydržet po koupi udělat rozvody a ten řetěz u vaček a mělo by to být v pořádku ? Pak jsem koukal na cupry tam je BWJ jaký je pot rozdíl ? Cupra má 177kw což pojede celkem dobře dají se dostat tyto motry bez kování na 200kw třeba ta cupra ?
Ano správně "měl" přesně jak píšeš rozvody atd. Rozdíl je ten že motor už je jiné řady EA a už nemá rozvody řemenem ale řetězem.Z té cupry 200kw dostaneš a kovat nic Nemusíš. Další věc jen základní servis co jsme vypsali je kopa peněz a vždy se něco jeste objeví.Takže bez urážky tě možná nějaký kování motoru rychle přejde.Radim98 píše:Huml píše:v G5 je to AXX a BWA, rozvody to má řemenem a mezi vačkama je řetěz, když je vytahanej, tak to rachtá
Takže by ten motor měl vydržet po koupi udělat rozvody a ten řetěz u vaček a mělo by to být v pořádku ? Pak jsem koukal na cupry tam je BWJ jaký je pot rozdíl ? Cupra má 177kw což pojede celkem dobře dají se dostat tyto motry bez kování na 200kw třeba ta cupra ?
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm