Záhadné problémy, Superb 1, 1.9tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

já bych vyplachoval a přidával ocet ten pomůže k rozpouštění blátíčka
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
MiregSan
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 18 srp 2016, 19:42
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od MiregSan »

Jarda S. píše:já bych vyplachoval a přidával ocet ten pomůže k rozpouštění blátíčka
Super nápad, děkuji, zkusím.
"cestu si najdu, nebo si ji udělám"
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud to nebude ta trubka, tak se dolil "Fridex" , který opravdu rozpouští rez na rozdíl od kapaliny, která tam původně byla,/ patrně dost dlouho/ a ona jen pracuje, tak jak má, a rez který je nashromážděn v bloku, vespod kanálů, zasírá soustavu ..Často je až člověk zděšen, v dobách superfridexů , jaké nánosy tam jsou..Často to vypadá, jako kdyby koncern ve výrobě ředil "Fridex" studniční vodou , tvrdou jako ta, kterou pil Švejk během válečné anabáze.. :)
nepropadat panice...
MiregSan
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 18 srp 2016, 19:42
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od MiregSan »

Po výměně trubky je v systému jen destilovaná voda. Servisák říkal, že se naleje G12 až bude systém čistý, x-krát propláchnutý a nebude se objevovat další rez.
Mimochodem jsem se amatérsky mrknul na diagnostiku. VAG COM který mám na disku snad od roku 2016 už samozřejmě nefunguje (asi WIN10 problém) ale stáhl jsem nějaký VCDSa ten mi ukázal tyto chyby:

16485 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal
P0101 - 000 - Neznámá chyba- v rozpracování

16683 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P0299 - 000 - Neznámá chyba- v rozpracování

19463 - snim.polohy vack.hridele (G40) Bez signalu
P3007 - 000 - Neznámá chyba- v rozpracování - Sporadicky

Nic z toho s mým současným problémem asi nesouvisí. Akorát to čidlo vačkové hřídele asi zlobí protože to někdy nechce startovat na první šup. Ale to teď neřeším. Stále si myslím že je motor horký / přehřátý. Na dálnici se málem uvařil, voda nikde a na budíku 90°C. Zkusím ještě rozhýbat to VDCS a mrknu na teploty po nějaké delší jízdě.
"cestu si najdu, nebo si ji udělám"
MiregSan
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 18 srp 2016, 19:42
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od MiregSan »

Obrázek

Jel jsem auto vypláchnout od rzi a cestou jsem byl připojený na diagnostiku abych zjistil skutečnou teplotu chladící kapaliny. Bohužel mi v počítači funguje jen VAG COM IHR 304 a ten se neumí připojit k motoru, pouze na budíky (17) a tam jsem našel 2 teploty v bloku hodnot na kanálu č.3
Nevím co je to za teploty ale levá se cestou zahřívala na nějakých 92 a ta pravá hodnota vystoupala na 105. To byly takové maxima. Obrázek je z cesty domů po vypláchnutí vodou a jak můžete sami vidět, teploty jsou docela dost rozdílné. Co to asi je za teploty? Že by blok motoru a druhá teplota chladič?
Každopádně se moje teorie o příliš horkém motoru vyvrátila.
Ještě zkusím připojit hadičku na přepad z nádobky na chladící kapalinu a zkusím do nějaké PET lahve sbírat vodu která by teoreticky mohla zmizet při jízdě. Na čtvrtek mám připravený ocet, tak to pročistím pořádně. veškerá stará usazená rez musí pryč i kdybych to měl dělat 100x. Jen ať to není problém s hlavou...... :-)
"cestu si najdu, nebo si ji udělám"
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Prvé okienko je chladiaca kvapalina a tretie okienko je teplota oleja
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
MiregSan
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 18 srp 2016, 19:42
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od MiregSan »

Source píše:Prvé okienko je chladiaca kvapalina a tretie okienko je teplota oleja
Děkuji, takže kapalina je v pohodě, ta se nepřehřívá. a olej těch 105 je asi taky v pohodě ne?
"cestu si najdu, nebo si ji udělám"
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

hej hej 105 je v norme, aj keď asi si nešiel ostrú jazdu, čiže ri ostrej jazde by to ešte asi vystúpalo vyššie, ale do tých 120 stupňov je to ako tak ok
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
MiregSan
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 18 srp 2016, 19:42
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od MiregSan »

Super díky moc za radu...
"cestu si najdu, nebo si ji udělám"
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Samotná destilka mi nepřijde moc dobrá. Je agresivní a snaží se obohatit z okolního prostředí.
MiregSan
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 18 srp 2016, 19:42
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od MiregSan »

Ale proplachovat motor g12 směsí je příliš drahá záležitost. Samozřejmě až se přestane objevovat rez, naleju tam co tam patří ale prozatím...
"cestu si najdu, nebo si ji udělám"
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Rolan píše:Samotná destilka mi nepřijde moc dobrá. Je agresivní a snaží se obohatit z okolního prostředí.


a co je H2O agresiní??? vodík ? nebo kyslík podporuje korozi?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Destilku tablety do myčky cca 3-5x a pak uvidíš.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

slovacek.milos píše:
Rolan píše:Samotná destilka mi nepřijde moc dobrá. Je agresivní a snaží se obohatit z okolního prostředí.


a co je H2O agresiní??? vodík ? nebo kyslík podporuje korozi?
Zeptej se třeba topenářů na "hladovou vodu" ;)

http://www.chos.cz/uprava-vody-pro-teplovodni-kotelny/
http://www.elysator.cz/faq.htm
https://www.ptejteseknihovny.cz/dotazy/hladova-voda
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rayx"]

Zeptej se třeba topenářů na "hladovou vodu" ;)

já vím je tomu tak 18 let jsem borcovi měni na fáčku těsnění pod hlavou ale fridex nechtěl jen vodu, že auto prodá a nechce do něj investovat, za rok přijel se stejnou závadou, kdybych to těsnění pod hlavu nedával já nevěřím téměř zněj nic nezbylo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“