Záhadné problémy, Superb 1, 1.9tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pokud to nebude ta trubka, tak se dolil "Fridex" , který opravdu rozpouští rez na rozdíl od kapaliny, která tam původně byla,/ patrně dost dlouho/ a ona jen pracuje, tak jak má, a rez který je nashromážděn v bloku, vespod kanálů, zasírá soustavu ..Často je až člověk zděšen, v dobách superfridexů , jaké nánosy tam jsou..Často to vypadá, jako kdyby koncern ve výrobě ředil "Fridex" studniční vodou , tvrdou jako ta, kterou pil Švejk během válečné anabáze..
nepropadat panice...
Po výměně trubky je v systému jen destilovaná voda. Servisák říkal, že se naleje G12 až bude systém čistý, x-krát propláchnutý a nebude se objevovat další rez.
Mimochodem jsem se amatérsky mrknul na diagnostiku. VAG COM který mám na disku snad od roku 2016 už samozřejmě nefunguje (asi WIN10 problém) ale stáhl jsem nějaký VCDSa ten mi ukázal tyto chyby:
16485 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal
P0101 - 000 - Neznámá chyba- v rozpracování
16683 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P0299 - 000 - Neznámá chyba- v rozpracování
19463 - snim.polohy vack.hridele (G40) Bez signalu
P3007 - 000 - Neznámá chyba- v rozpracování - Sporadicky
Nic z toho s mým současným problémem asi nesouvisí. Akorát to čidlo vačkové hřídele asi zlobí protože to někdy nechce startovat na první šup. Ale to teď neřeším. Stále si myslím že je motor horký / přehřátý. Na dálnici se málem uvařil, voda nikde a na budíku 90°C. Zkusím ještě rozhýbat to VDCS a mrknu na teploty po nějaké delší jízdě.
Mimochodem jsem se amatérsky mrknul na diagnostiku. VAG COM který mám na disku snad od roku 2016 už samozřejmě nefunguje (asi WIN10 problém) ale stáhl jsem nějaký VCDSa ten mi ukázal tyto chyby:
16485 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal
P0101 - 000 - Neznámá chyba- v rozpracování
16683 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P0299 - 000 - Neznámá chyba- v rozpracování
19463 - snim.polohy vack.hridele (G40) Bez signalu
P3007 - 000 - Neznámá chyba- v rozpracování - Sporadicky
Nic z toho s mým současným problémem asi nesouvisí. Akorát to čidlo vačkové hřídele asi zlobí protože to někdy nechce startovat na první šup. Ale to teď neřeším. Stále si myslím že je motor horký / přehřátý. Na dálnici se málem uvařil, voda nikde a na budíku 90°C. Zkusím ještě rozhýbat to VDCS a mrknu na teploty po nějaké delší jízdě.
"cestu si najdu, nebo si ji udělám"
Jel jsem auto vypláchnout od rzi a cestou jsem byl připojený na diagnostiku abych zjistil skutečnou teplotu chladící kapaliny. Bohužel mi v počítači funguje jen VAG COM IHR 304 a ten se neumí připojit k motoru, pouze na budíky (17) a tam jsem našel 2 teploty v bloku hodnot na kanálu č.3
Nevím co je to za teploty ale levá se cestou zahřívala na nějakých 92 a ta pravá hodnota vystoupala na 105. To byly takové maxima. Obrázek je z cesty domů po vypláchnutí vodou a jak můžete sami vidět, teploty jsou docela dost rozdílné. Co to asi je za teploty? Že by blok motoru a druhá teplota chladič?
Každopádně se moje teorie o příliš horkém motoru vyvrátila.
Ještě zkusím připojit hadičku na přepad z nádobky na chladící kapalinu a zkusím do nějaké PET lahve sbírat vodu která by teoreticky mohla zmizet při jízdě. Na čtvrtek mám připravený ocet, tak to pročistím pořádně. veškerá stará usazená rez musí pryč i kdybych to měl dělat 100x. Jen ať to není problém s hlavou......
"cestu si najdu, nebo si ji udělám"
hej hej 105 je v norme, aj keď asi si nešiel ostrú jazdu, čiže ri ostrej jazde by to ešte asi vystúpalo vyššie, ale do tých 120 stupňov je to ako tak ok
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Zeptej se třeba topenářů na "hladovou vodu"slovacek.milos píše:Rolan píše:Samotná destilka mi nepřijde moc dobrá. Je agresivní a snaží se obohatit z okolního prostředí.
a co je H2O agresiní??? vodík ? nebo kyslík podporuje korozi?
http://www.chos.cz/uprava-vody-pro-teplovodni-kotelny/
http://www.elysator.cz/faq.htm
https://www.ptejteseknihovny.cz/dotazy/hladova-voda
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Rayx"]
Zeptej se třeba topenářů na "hladovou vodu"
já vím je tomu tak 18 let jsem borcovi měni na fáčku těsnění pod hlavou ale fridex nechtěl jen vodu, že auto prodá a nechce do něj investovat, za rok přijel se stejnou závadou, kdybych to těsnění pod hlavu nedával já nevěřím téměř zněj nic nezbylo
Zeptej se třeba topenářů na "hladovou vodu"
já vím je tomu tak 18 let jsem borcovi měni na fáčku těsnění pod hlavou ale fridex nechtěl jen vodu, že auto prodá a nechce do něj investovat, za rok přijel se stejnou závadou, kdybych to těsnění pod hlavu nedával já nevěřím téměř zněj nic nezbylo