Zase jeden špek VW Passat 2,0tdi 16V BKP 103KW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

První větě nerozumím ... :) Jasně že změření výstupu na tandemu je objektivní a jistota najednou.
Podavačka má na volnoběh tlačit 0,5bar, ovšem za zvýšených otáček díky většímu odběru motoru tlak nemůže udržet a ten má být při 2500ot jen 0,25bar ...

tady něco přímo k BKP v Passatu, zajímavá je ta těsnost tandemu mezi okruhy, to jsou ale dárečky ...

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/tam/_YhE4w4mG4BiC
se nasměju, až zjistíš, že jsou jen přehozené hadice na deklu od filtru ... ;)

Jo už jsem tě pochopil ... Na zpátečce z tandemu do filtru atd. přec není takový tlak jako v kanálku od tandemu ke vstřiku, musíš měřit jen na tom výstupu pod šroubem, nikde jinde na tandemu nee ;)
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

Díky moc... ;)


hadice jsou snad v pořádku

Obrázek

Obrázek
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Podle fotek to vypadá OK, hadice připojené jak maj být, tak to už se nenasměju ... :)

Když už jsi tom pátrání, řekl majitel, proč a kdy se měnil ten tandem i podavačka a jestli to pak jezdilo a nebo to problém nevyřešilo?
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

Prý měnili vše, co jim přišlo pod ruku(podávačka, tandem, váha vzduchu,....), ale problém se stále nevyřešil :D
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

A teraz bábk raď, polka auto vymenená ale problém rovnaký ..
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak to je pěkné ...

Není na spodku někde máčký vedení, co chladič nafty na zpátečce pod podlahou?

Že by byla nová podavačka KO to asi ne, ale i tak bych zkusil, jestli za těch 30sec dá ten 1 litr. Pokud ano a vložka filtru je taky OK, pak už je to fakt na detektiva ...

Gumičky na vstřicích si po jejich vytažení měnil nebo zůstaly původní? Stejně Tě nemine změření toho tlaku na tandemu, bez toho nebudeš mít jistotu, že vstřiky maj nafty dost ;)

PS - kolik ukazuje skupina 23, ohřátý na volnoběh?
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

Tak jsem přišel mimo jiné ještě na pár věcí.
Zpětný ventil je průchozí v obou směrech a nasávací hadice má díru.
Vstřik na čtvrtým ještě jednou zkusím prohodit na první a pokud to bude stejný, tak řeknu pánovi, ať si jeden sežene, případně se koupí nový a bude.
Přikládám nějaký foto:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Jinak o-kroužky a šrouby jsem dával nový. Podtlak na tandemu dává -0,9b, což je taky o.k.
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Zajímavé, teď to fakt vypadá jasně na ten čtvrtý ;)

S tím ventilkem taky dobrý, proto ty špatný starty. No a ta hadica tomu taky nepomohla :)

Dodávku nafty jsi tedy pro sichr nezkoušel, ať už tu podavačku nebo tandem? Jasně, ventilek ji nepodržel, ale prve i první vstřik nebyl na 0 v sk18., tak jestli tam tedy kromě asi jednoho špatného vstřiku není ještě něco ;)
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

Tak jsem pro jistotu ještě jednou přehodil vtřik ze čtvrtýho na první a i zbylý trochu rozházel a problém se přestěhoval i tak, takže min.tenhle vstřik budu brát za špatný. Jinak jsem zkoušel tu podávačku a za 30 sec. natlačila lehce přes litr, takže tady problém taky nebude. Tandem jsem nezkoušel, jen jsem přivřel zpátečku z tandemu a taky beze změny. Chladič paliva pod autem je v pořádku. Uvidíme, až se dá nový vstřik. Ten špatný zpětný ventilek je jen na podtlak, ne na palivo ;) A další poznatek, nejde mi otestovat(nic to nedělá) regulace na turbu. Přikládám to tomu zpětnýmu ventilu(snad)

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Obrázek
Obrázek
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ked ides cez akcne cleny ani tam ti to nejde ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

Ani tam se nic neděje. Při sešlápnutí plynu je každopádně vidět, že ventil N75 normálně funguje.
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

Tak, nasávací hadice nová, zpětný ventil podtlaku nový, žhavička, vstřikovač a hodnoty parádní a auto jede relativně jako ze žurnálu. V zátěži na 3-4-5-6 jsou lehce cítit vibrace, jinak volnoběh ukázkový. Dosedací sedla, ale bez známky podfouknutí. Každopádně se objevila další věc a to padání nafty. Nechám auto dýl jak 5 min., tak musím déle točit, než chytne. Po čem jít teď? Po palivovým filtru? Je tam nějaký zpětný ventil, či něco, co se může podělat?

Obrázek
Obrázek
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Já si říkal, že ten zpětný ventil vypadá na naftu trochu jinak a ono to bylo z podtlaku, na který sis nestěžoval ... :)

Tyhle potvory maj asi náchylný tandem na ztrátu tlaku paliva, budeš muset měřit. Ten tandem je skutečně nový, jaký má čísla, značení?

Na filtru je komplikované víko, tam bude nějaký ventil integrován ...
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

Na číslo tandemu se ještě dneska podívám. Jinak co se týče toho víka palivového filtru, tak jsem to měl jen sundaný a je tam vidět nějaká pružinka, takže zpětný ventil tam asi nějaký bude, protože jinde po cestě od nádrže po filtr, případně mezi filtrem a tandemem nic není, takže by asi něco mělo být v tom víku, případně u podávačky...netuším.
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

Tak tandem Bosch s vybroušenými čísly...? Jinak jsem vstřiky ještě jednou přegumičkoval, dosedací sedla zabroušený a pořád citelný vibrace od cca 2000-3000. Teď jsem vyndal ještě egr, zase tak zadělanej nebyl, ale už je v ultrazvuku....tak už nevím, po čem jít. Hodnoty na vstřikovačích ukázkové od 0,1 -0,3, 0, 0,2

Obrázek
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“