Zase jeden špek VW Passat 2,0tdi 16V BKP 103KW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Hmm tam bude niečo zle, nemáš prístup na skúšku k druhej diagnostiku ? že by si skúsil či to ide alebo nie ? tieź mám origo VCDS 19.6.1 a ešte sa mi nestalo že by mi to nešlo a nedávno som tiež skúšal BKP a išlo v pohode
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

Psal jsem kvůli tomu i p.Svobodovi, jelikož mám problém ještě s VISem, nějaké sloučení účtů, atd...tak jestli to spolu nesouvisí. Kupoval jsem novej noťas.
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

Tak po 14 dnech pátrání, zkoušení, vyměňování a příjezdů domů kolem 10 večer to vzdávám. Začnu asi chovat včely (wallbash)
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No keď to tak čítam, asi každý by už mal toho plné zuby... Všetko smeruje k palivu, ale mechanicky je motor OK? Predpokladám že kompresie, rozvody a stav vačky si kontroloval. Aj o softe tu myslím bola zmienka. Ak máš pochybnosti a regulácii daj podtlak napriamo na banku a prebehni to či postrehneš zmenu.
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

Podtlak jsem přes vakumpumpu zkoušel a taky beze změny. Mechanicky bylo vše o.k, vačky bez opotřebení. Tlaky jsem ale neměřil. Každopádně, kdyby byly na některým válci špatný, tak by předpokládám u toho byly zvýšený hodnoty vstřikovaný dávky a hulilo by to, ale tady dávky kolem nuly a bez kouře. Tlak na tandemu v pořádku. Auto jsem už vyexpedoval, psychicky vyčerpán :(
Zákazníkovi jsem doporučil:

-výměna vršku palivového filtru(je tam zpětný palivový ventil-možná příčina padání nafty)
-na zkoušku odpojení výfuku za turbem(možný ucpaný nebo zborcený katalyzátor)
-demontáž vstřikovačů a zaslání ke kontrole na stolici, po-té před opětovnou montáží důkladně zafrézovat dosedací plochy.
-přehrání softwaru řídicí jednotky
-demontáž a kontrola turba(možné přiohlé lopatky naklápění)
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“