Octavia 2 TDI PD opět špatně startuje za studena
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 2 TDI PD opět špatně startuje za studena
Ahoj, už jsem zde v minulosti psal ohledně špatných studených startech Octavia 2, 1.9 TDI 77kw, DSG. Na autě jsem vyměnil podávací čerpadlo, tandemové čerpadlo, víko palivového filtru, přetěsnění vstřiků, výbrus hlavy a nevím co ještě. Vozidlo prostě po denním stání špatně startuje - né vždy. Po nastartování se chová normálně - výkon, spotřeba stejná. Auto vůbec nekouří, oleje nepřibývá, neubývá. Myslel jsem, že vyřeším padání nafty výměnou výše uvedených dílů. Nafta z nádrže do systému jde dle mého. Čerpadlo funguje. Může to být ještě někde v elektrice? Na co se prosím zaměřit. Už jsem opravdu zoufalý. Auto po chvíli nastartuje, občas po denním stání na drc. Ale jindy nechce nastartovat. Díky moc za rady.
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Uložení vstřikovačů v hlavě máš nově udělané"viz. výbrus hlavy"(může být už tak vymačkané, že nové gumky už nebudou správně těsnit) nebo na to není sáhnutý?
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Uložení vstřiků se údajně nedělalo, že nebyla potřeba. Já nejsem schopen to posoudit. Mechanik mi říkal, že to nebyla třeba dělat. Gumičky na vstřikách jsou měněny letos na jaro. Bylo by to uložením, když to špatně startuje občasně? Nastartoval jsem po týdnu na drc, jindy auto stojí přes noc a hotovo, špatný start. Jestli na to nemá vliv vlhkost a chyba v elektrice...
Zkus popsat co to přesně udělá - špatný start. Jak dlouho točí? Obvykle padání nafty udělá že to chytne, zaplácá (1-2 vteřiny) a zdechne. Pak startuje třeba 20 vteřin i dýl. Aby to nebylo třeba čidlo vačky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Ano, tak jak píšeš. V minulosti mně to dělalo tak, že to naskočilo a hned zachrochtalo a zdechlo. Poté jsem nemohl třeba 30 vteřin nastartovat a na několikátý pokus to chytne a auto jede normálně. Dnes ráno to ani nechrochtalo a vůbec nechytlo. Až po asi 30 vteřinovém točení. Někdo mi doporučil i čidlo teploty. Ale nevím, jestli je myšleno chladící kapaliny nebo teploty paliva pro správnou dávku, jestli to píši správně.
A dělá to pouze za studena. Za tepla vše v pořádku. Minulý týden mně auto stálo celý týden a první start po týdnu na drc. Včera jsem zaparkoval po práci auto, ráno chtěl nastartovat a už problém. Mechanicky je snad vyměněno už vše, hlava opravena, uložení vstřiků taky, přetěsnění. Ještě se asi zaměřit na ty čidla teploty, ale na které se zaměřit?
A dělá to pouze za studena. Za tepla vše v pořádku. Minulý týden mně auto stálo celý týden a první start po týdnu na drc. Včera jsem zaparkoval po práci auto, ráno chtěl nastartovat a už problém. Mechanicky je snad vyměněno už vše, hlava opravena, uložení vstřiků taky, přetěsnění. Ještě se asi zaměřit na ty čidla teploty, ale na které se zaměřit?
Vyměnilo se podávací čerpadlo, tandemové čerpadlo, víko palivového filtru, přetěsnění vstřiků, uložení vstřiků se také dělalo, a stále to za studena sporadicky nestartuje ... Dnes ráno to ani nechrochtalo a vůbec nechytlo. Až po asi 30 vteřinovém točení.
Co otáčkoměr, při tom dnešním 30vteřinovým točení, ukazoval něco? To jen kdyby za studena fixlovalo čidlo otáček
Ale opravdu to chce načíst hodnoty, jak to čidlo otáček a synchro vačky, tak stav vstřiků sk18, případně jejich korekce sk13. V těhle teplotách a na takto udělaném motoru to musí chytit studený nadrb, jinak tomu stále padá nafta a nebo tam je jinej špek co mechán nevidí ...
Co otáčkoměr, při tom dnešním 30vteřinovým točení, ukazoval něco? To jen kdyby za studena fixlovalo čidlo otáček
Ale opravdu to chce načíst hodnoty, jak to čidlo otáček a synchro vačky, tak stav vstřiků sk18, případně jejich korekce sk13. V těhle teplotách a na takto udělaném motoru to musí chytit studený nadrb, jinak tomu stále padá nafta a nebo tam je jinej špek co mechán nevidí ...