PD synchonizace kliky s vačkou + pomalý náběh turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vačka, hydra a šály jsou tam nové, prý tyto:
https://dufy.cz/sada-vackoveho-hridele- ... wcQAvD_BwE
https://dufy.cz/sada-vackoveho-hridele- ... wcQAvD_BwE
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Hm, tak to byl opravdu expert, co to měnil, vačka má být 038109101R, tahle sada má 038109101AF z BGW, BHW ...
Místo sady HV0368KS měl dostat HV0338KS, ta holt nebyla tak dostal 368 ...
https://www.ksmotorshop.com/article-det ... d-mn980030
https://www.ksmotorshop.com/article-det ... d-mn980030
Místo sady HV0368KS měl dostat HV0338KS, ta holt nebyla tak dostal 368 ...
https://www.ksmotorshop.com/article-det ... d-mn980030
https://www.ksmotorshop.com/article-det ... d-mn980030
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="dury2"]Díky, váha mě napadla jako první. Nicméně je tam už třetí a změna +-50mg na vzduchu, takže nic. Ještě jednou zkontroluji ten kousek sání mezi váhou a turbem, jestli to někde nepřisává a pak odpojím ten výfuk.
mi se ted několikrát povedlo že jsem dal nejprv turbo na plný podtlak a nic pak váhu bav 21 na 1250 a nic, no v sání krápníková jeskyn to jsi čistil, jestli máš ale čisto v sábí až po ventily včetně ic a na plný kotel váha jen 800 to žádná raketa nebude váha de za turbem
mi se ted několikrát povedlo že jsem dal nejprv turbo na plný podtlak a nic pak váhu bav 21 na 1250 a nic, no v sání krápníková jeskyn to jsi čistil, jestli máš ale čisto v sábí až po ventily včetně ic a na plný kotel váha jen 800 to žádná raketa nebude váha de za turbem
Tak mám vyřešeno. Svody jsem vypálí, hořely pěkně z vlastních zásob skoro 15 minut a z IC jsem vylil hrnek oleje. Už to jelo o poznání lépe a úplné " dokonalosti " jsem dosáhl novou váhou, ta dala těch posledních 50 mg vzduchu a už to mastí. Stejně mám ale pocit, že turbo nastupuje ždibet později, ale to přikládám poddimenzování při repasu turba.
Zase jsem se přesvědčil, že nemám věřit tvrzení, že někdo něco dělal, viz ty čištěné svody, byly jenom vyškrábané šroubovákem od nánosu před egrem od hadice z IC.
Každopádně všem moc děkuji, zvláště "Rayx". Požádal bychtě ještě o ten poznatek s testováním váhy pomocí uzavření egru. Zkoušel jsem to na více autech a vzduch skrze váhu byl vždy skoro stejný. Díky
Zase jsem se přesvědčil, že nemám věřit tvrzení, že někdo něco dělal, viz ty čištěné svody, byly jenom vyškrábané šroubovákem od nánosu před egrem od hadice z IC.
Každopádně všem moc děkuji, zvláště "Rayx". Požádal bychtě ještě o ten poznatek s testováním váhy pomocí uzavření egru. Zkoušel jsem to na více autech a vzduch skrze váhu byl vždy skoro stejný. Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice