PD synchonizace kliky s vačkou + pomalý náběh turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

když jsem koupil passata tak to bylo podobný, auto nemělo spodek a hodnoty dobrý jen váha byla asi o třetinu níž (kolem 800mg) pod limitem (noteeth) skončilo to výměnou vačky a hydroštelů (noteeth)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

vačka, hydra a šály jsou tam nové, prý tyto:
https://dufy.cz/sada-vackoveho-hridele- ... wcQAvD_BwE
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Hm, tak to byl opravdu expert, co to měnil, vačka má být 038109101R, tahle sada má 038109101AF z BGW, BHW ...

Místo sady HV0368KS měl dostat HV0338KS, ta holt nebyla tak dostal 368 ...

https://www.ksmotorshop.com/article-det ... d-mn980030

https://www.ksmotorshop.com/article-det ... d-mn980030
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

Tak to mas cerny na bilym :D muzes se pustit znovu do vymeny vacky
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Navíc vačky ET nefungují, píše se to tu několikrát do roka, jediný co fungují jsou Kolbenschmidt, nebo originál, to je jistota.
Já mám Kolbenschmidt a auto šlape jak za mlada.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="dury2"]Díky, váha mě napadla jako první. Nicméně je tam už třetí a změna +-50mg na vzduchu, takže nic. Ještě jednou zkontroluji ten kousek sání mezi váhou a turbem, jestli to někde nepřisává a pak odpojím ten výfuk.
mi se ted několikrát povedlo že jsem dal nejprv turbo na plný podtlak a nic pak váhu bav 21 na 1250 a nic, no v sání krápníková jeskyn to jsi čistil, jestli máš ale čisto v sábí až po ventily včetně ic a na plný kotel váha jen 800 to žádná raketa nebude váha de za turbem
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Tak mám vyřešeno. Svody jsem vypálí, hořely pěkně z vlastních zásob skoro 15 minut a z IC jsem vylil hrnek oleje. Už to jelo o poznání lépe a úplné " dokonalosti " jsem dosáhl novou váhou, ta dala těch posledních 50 mg vzduchu a už to mastí. Stejně mám ale pocit, že turbo nastupuje ždibet později, ale to přikládám poddimenzování při repasu turba.

Zase jsem se přesvědčil, že nemám věřit tvrzení, že někdo něco dělal, viz ty čištěné svody, byly jenom vyškrábané šroubovákem od nánosu před egrem od hadice z IC.
Každopádně všem moc děkuji, zvláště "Rayx". Požádal bychtě ještě o ten poznatek s testováním váhy pomocí uzavření egru. Zkoušel jsem to na více autech a vzduch skrze váhu byl vždy skoro stejný. Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nikdy nikomu nic nevěř a problém treba hladat už v novom dieli ;)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No pokud váha dostatečně nereaguje na otvírání/zavírání EGR při běžícím motoru, tak je něco špatně ...
Stejně tak je špatně ta vačka, ale což, majitel to řešit nebude ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“