OII čidlo venkovní teploty + nejde klima

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

OII čidlo venkovní teploty + nejde klima

Příspěvek od dury2 »

Aho, řeším na dvojkové ovci před face klimu, která nefunguje. VAG bez chyba, ale maxidot ukazuje teplotu o cca 20 stupňů nižší něž je venku. Např. dnes bylo venku 32 stupňů, ale na maxidot ukázal max 12 stupňů.
Zkoušel jsem vyměnit snímač venkovní teploty co je v nárazníku, ale žádná změna. Dokonce jsem nechal i odpojenou baterku se zkratovanými vývody asi pul hodiny ale bez změny.
Podobný problém jsem už řešil u jedničkové ovce, kde byl ještě v sání před ventilátorem druhý snímač teploty a výsledná teplota na budíkách pak byl průměr těchto dvou, ale tady u dvojkové ovce jsem žádné druhé čidlo nenašel (a to jsem měl sundaný motor a filtr).
Tak trochu jsem v koncích, nemá někdo nějaký postřeh a nebo schéma, kam vede kabeláž z toho čidlo co je v nárazníku.
taky nechápu kde bere VAG hodnutu u klimatroniku ve skupině 4, pole 2. (viz foto) ta stejná teplota se mi zobrazí i na maxidotu.
Obrázek
Obrázek
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/!FfzmokMZw/53-skoda-octavia2-predstaveni-vozidla-pdf
Strana 35, G89?
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

tady maš schema vede to přimo do budíku
Obrázek
Passat CC 2.0 tdi
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

a pak datama do ostatních jednotek?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Moc díky za link. Tam někde jsem to čidlo očekával (stejně tak ho měla jedničková ovce) úroto jsem ze zoufalosti tu šachtu na vzduch prohmatal až nahoru pod sterače a na druhou stranu až k filtru a nic jsem nenašel.

Obrázek
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Obrázek
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 25 lis 2008, 22:06

Příspěvek od exiter »

Čidlo je když vyndas rádio tak nalevo, pěkně blbě zastrcene ale dá se na něj dostat
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Obávám se že i na tuhle zkreslenou teplotu by klima měla makat.Načti si kanál s kompresorem a tlakem a bude jasno.Pokud bude proud kompresoru na max a tlak nestoupá tak je ještě ko kompresor.
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Čidlo je když vyndas rádio tak nalevo, pěkně blbě zastrcene ale dá se na něj dostat
jseš si s tím jistý? není to jen další čidlo výstupu vzduchu na střed? V těch vzduchových nohavicích je jich několik (na nohy pro levou i pravou stranu, do boku na ofuk dveří atd)

Kompresor je nový.
Díkes
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Čidlo je jen jedno ostatní jednotky si ho vemou z can.To že je kompresor novej neznamená že je ok.Pokud vidí 12 st musí klima makat.v bloku hodnot je i odpojeni kompresoru pokid je tam 0 nic ho neblokuje.
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

když je čidlo jedno, tak proč se na maxidotu zobrazuje 12 St při 32 St? ve vagu mám v jenom poli 32 a v druhém těch 12? jak na to přišel?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

tady maš schema vede to přimo do budíku
Které z nich je to venkovní čidlo? Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

G17 je čidlo v narazníku a ukazuje teplotu v budíkach
dury2 píše:když je čidlo jedno, tak proč se na maxidotu zobrazuje 12 St při 32 St? ve vagu mám v jenom poli 32 a v druhém těch 12? jak na to přišel?
protože do maxidotu ti jde teplota z čidla G17 a z budíku do climatroniku proto tam maš 12 a hodnota 32 bude z vahy vzduchu v ni je taky čidlo teploty
Passat CC 2.0 tdi
ivanrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 říj 2013, 10:39

Příspěvek od ivanrs »

mám rovnaký problém, niekedy ukazuje správne a po prejazde nerovnostani odrazu začne teplota klesať na rôzne hodnoty, vyzerá to akoby na zly kontakt len neviem kde mám všade hladať a čo ešte skontrolovať...
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Mám to vyřešené, studeňák v budíkách. Děkuji ti moc za schema. Měl jsi pravdu, snímačvenkovní teploty je tam jeden a vede přímo do budíky a odtud daty do ostatních jednotek.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“