OII čidlo venkovní teploty + nejde klima
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OII čidlo venkovní teploty + nejde klima
Aho, řeším na dvojkové ovci před face klimu, která nefunguje. VAG bez chyba, ale maxidot ukazuje teplotu o cca 20 stupňů nižší něž je venku. Např. dnes bylo venku 32 stupňů, ale na maxidot ukázal max 12 stupňů.
Zkoušel jsem vyměnit snímač venkovní teploty co je v nárazníku, ale žádná změna. Dokonce jsem nechal i odpojenou baterku se zkratovanými vývody asi pul hodiny ale bez změny.
Podobný problém jsem už řešil u jedničkové ovce, kde byl ještě v sání před ventilátorem druhý snímač teploty a výsledná teplota na budíkách pak byl průměr těchto dvou, ale tady u dvojkové ovce jsem žádné druhé čidlo nenašel (a to jsem měl sundaný motor a filtr).
Tak trochu jsem v koncích, nemá někdo nějaký postřeh a nebo schéma, kam vede kabeláž z toho čidlo co je v nárazníku.
taky nechápu kde bere VAG hodnutu u klimatroniku ve skupině 4, pole 2. (viz foto) ta stejná teplota se mi zobrazí i na maxidotu.
Zkoušel jsem vyměnit snímač venkovní teploty co je v nárazníku, ale žádná změna. Dokonce jsem nechal i odpojenou baterku se zkratovanými vývody asi pul hodiny ale bez změny.
Podobný problém jsem už řešil u jedničkové ovce, kde byl ještě v sání před ventilátorem druhý snímač teploty a výsledná teplota na budíkách pak byl průměr těchto dvou, ale tady u dvojkové ovce jsem žádné druhé čidlo nenašel (a to jsem měl sundaný motor a filtr).
Tak trochu jsem v koncích, nemá někdo nějaký postřeh a nebo schéma, kam vede kabeláž z toho čidlo co je v nárazníku.
taky nechápu kde bere VAG hodnutu u klimatroniku ve skupině 4, pole 2. (viz foto) ta stejná teplota se mi zobrazí i na maxidotu.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/!FfzmokMZw/53-skoda-octavia2-predstaveni-vozidla-pdf
Moc díky za link. Tam někde jsem to čidlo očekával (stejně tak ho měla jedničková ovce) úroto jsem ze zoufalosti tu šachtu na vzduch prohmatal až nahoru pod sterače a na druhou stranu až k filtru a nic jsem nenašel.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
jseš si s tím jistý? není to jen další čidlo výstupu vzduchu na střed? V těch vzduchových nohavicích je jich několik (na nohy pro levou i pravou stranu, do boku na ofuk dveří atd)Čidlo je když vyndas rádio tak nalevo, pěkně blbě zastrcene ale dá se na něj dostat
Kompresor je nový.
Díkes
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
když je čidlo jedno, tak proč se na maxidotu zobrazuje 12 St při 32 St? ve vagu mám v jenom poli 32 a v druhém těch 12? jak na to přišel?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
G17 je čidlo v narazníku a ukazuje teplotu v budíkach
protože do maxidotu ti jde teplota z čidla G17 a z budíku do climatroniku proto tam maš 12 a hodnota 32 bude z vahy vzduchu v ni je taky čidlo teplotydury2 píše:když je čidlo jedno, tak proč se na maxidotu zobrazuje 12 St při 32 St? ve vagu mám v jenom poli 32 a v druhém těch 12? jak na to přišel?
Passat CC 2.0 tdi
Mám to vyřešené, studeňák v budíkách. Děkuji ti moc za schema. Měl jsi pravdu, snímačvenkovní teploty je tam jeden a vede přímo do budíky a odtud daty do ostatních jednotek.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec