Zadna brzda O2

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
junix
Přispěvovatel
Příspěvky: 418
Registrován: 12 dub 2010, 20:51
Bydliště: PK

Zadna brzda O2

Příspěvek od junix »

Ahoj, otazka, moze sa prejavit vymlatene puzdro vodiaceho kolíka na zadnej brzde O2, ze mi pribrzduje jedno kolo...ale nie celou plochou ale iba spodny kusok...? Dik..Ten strmen ma taky drziak....a v tom ten horny kolík ma vacsiu volu ako spodny....alebo hladat pricinu inde.
O2 Scout 2008 BMM
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud máš v tom kolíku vůli tak silně pochybuju že by to zapříčinilo přibrždování, brzdit múže, hadička, rezavý pístek, nebo lanovod, už jsem viděl i přibržovat ABS že jsi šápl a kolo jsi musel uvolnit až povolením trubky u kostky abs
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 25 lis 2008, 22:06

Příspěvek od exiter »

Tam ten jeden čep má dokonce 3prumery, které se zmenšují, tedy tam ta vůle bude. Spíš jak již zaznělo, jestli není prirezla destička, lano, nebo segment ruční brzdy?
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Na niektorých aj nových autách má jeden z vodiacich čapov trochu vôľu, resp. vrchný je odlišný od spodného. Tým pribrzďovaním myslíš že sa hreje koleso alebo to že ti brzdí len časť kotúča a druhá časť je napr. hrdzavá?
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 25 lis 2008, 22:06

Příspěvek od exiter »

tohle jsem myslel:
Obrázek
Uživatelský avatar
junix
Přispěvovatel
Příspěvky: 418
Registrován: 12 dub 2010, 20:51
Bydliště: PK

Příspěvek od junix »

Marek001 píše:Na niektorých aj nových autách má jeden z vodiacich čapov trochu vôľu, resp. vrchný je odlišný od spodného. Tým pribrzďovaním myslíš že sa hreje koleso alebo to že ti brzdí len časť kotúča a druhá časť je napr. hrdzavá?
Ahoj, myslel som ze ze je horuce koleso..nie uplne..ale teplejsie ako ostatne 3,, a na kotuci je vidno ze spodok, - pri naboji, je do fialova...ale zaujimave je, ze dam na zdvihak, obe zadne kola maju rovnaky odpor, rucna zatiahne aj pekne povoli, tak preto...dosticky pridrete nie su, maju cca pol roka...piest do strmena siel uplne lahucko.....
O2 Scout 2008 BMM
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak to neřeš ;)
Uživatelský avatar
junix
Přispěvovatel
Příspěvky: 418
Registrován: 12 dub 2010, 20:51
Bydliště: PK

Příspěvek od junix »

Myslis...vcera jak som siel po dialnici tak to pekne smrdelo....neviem ci je to normalne...ci? :?
O2 Scout 2008 BMM
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ale teplejsie ako ostatne 3

teplejší je co? pokud kolo smrdí tak pojem teplejšie je poněkud divný, mi třeba smrdělo kolo podívám se na kotouč a ten svítil jak lampiom cca 750 - 850 stupnů a smrad

pokud se hceš bavit trochu na odbornější úrovni kup si laserový teploměr a napiš hodnoty, pokud jedeš v normálním provozu tak teploty kotoučů jsou po dojezdu cca 60 stupnů

moje dcera je horkokrevná po biologickém otci a matce a tam je to plný kotel a brzda uměla i roztopit poklice kol, před křižovatkou kalí a pak prudká brzda, :roll: jsem prej hodný otec tak držím hubu, manželce když zapnu palubák tak vidím plný kotel a 00.0 pak brzda tlačí ji podpadky a odpočívá :roll: zkoušel jem ji vnutit tempomat ale ten nezapne musí sebou pořád šít a něco dělat, já to už jen mrdám v posteli je to příjemné, neřeším ;)
Uživatelský avatar
junix
Přispěvovatel
Příspěvky: 418
Registrován: 12 dub 2010, 20:51
Bydliště: PK

Příspěvek od junix »

..teplejsie som myslel ze disk som mal horuci....nie zeravy....disk myslim elektron nie kotuc :) a ostatne 3 boli vlazne..az studene....inak Milos..nemoze to byt nahodou ze je zavzdusnena brzda? ma to len napadlo..pedal dlhy chod nema..ked naslapem pri vypnutom je tvrdy pedal...ale kto vie...len hadam..lebo uz fakt nevie no
O2 Scout 2008 BMM
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zavzdušněná brzda určitě ne, spíš si z nové generace, která hledá problém na internetu, který je ale v brzdě ;) tam platí mozek a ruce, zkušenosti, wifi ne vždy ;)
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Mne sa zase stalo na kokte ze mi do drzaku brzdovych dosiek nepasovalo oblozenie, resp.bolo vacsie ako drziak a oblozenie tym padom nechodilo ale bolo seknute... V tvojom pripade by som to neriesil... Pokial kolo nepribrzduje ako pises tak je zbytocne nad tym laborovat... A keby brzdilo tak ze by to az smrdelo tak by si sa ho ani nedotkol a uz by si mal prsty spalene
pstejski
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 19 pro 2010, 10:50
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvek od pstejski »

pokud máš jeden zadní kotouč fialový, tak já bych to řešil.
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 986
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Skús či platničky sa volne pohybujú v strmeni . Ak nie , potom skús očistiť strmeň aj platničky a styčné plochy namasti vazelínou .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jofa"]Mne sa zase stalo na kokte ze mi do drzaku brzdovych dosiek nepasovalo oblozenie, resp.bolo vacsie ako drziak a oblozenie tym padom nechodilo ale bolo seknute...

vemeš flexu a upravíš vacšie na správně, já tu měl ted od vás ze senice peter daniel kango, dobrák od kosti chtěl udělat celé auto brzdy náprava rozvody nápplně, všechno si ale koupil ve značce maxgear, nepasovalo pořádně nic, rozvodák na max byl volný, desky jsem upravoval, čepy byly oba levé, vzduchový filtr taky jiný, bez autogenu nic ani omylem,

ještě jsem tu měl marián appel ze skalice auto neprošlo testem ovality bylo potřeba vyměnit aspon lanovody a ne do šrotu a nechtěli mi zaplatit ani tu technickou , píčí a kurev nakonec jsem dostal o euro méně, strávil jsem na tom den a třikrát jsem jel do skalice :roll: nikdy více ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“